Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kouvolalaiset kierompia kuin muut?

Vierailija
12.03.2015 |

Onko kukaan muu huomannut että Kouvolasta muualle muuttaneet olisivat ilkeämpiä kuin muilta paikkakunnilta tulleet? Olen tavannut elämässäni onnekseni vain muutaman valehtelevan ja selkäänpuukottavan ihmisen (kaikki naisia) ja jossain vaiheessa on selvinnyt että jokainen heistä on kotoisin Kouvolasta! Onko siellä jossain koulussa kieroon kasvattamista, vai mistähän johtuu? Kaikki nämä naiset vaikuttavat aluksi hyvin mukavilta, mutta konfliktitilanteissa vajoavat 2-vuotiaan tasolle. Aivan käsittämätöntä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa mietyinyt samaa! Tosin tunnen monta kouvolalaista miestä, he ovat ihan ok mutta naisilla ihan kamalaa yläastemeininkiä yli kolmikymppisinä! En ole onneksi koskaan käynyt Kouvolassa mutta sieltähän ne kaikki muuttavat pois heti kun pystyvät. Mä luulen kanssa, että jossain ala-asteella ollut huonot opet ja muutama kiusaaja jonka takia koko ikäluokka on kasvanut kieroon.

Vierailija
2/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä naisista kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
4/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, no nyt se sit tuli julki. Kyllä, Kouvolassa kasvatetaan selkäänpuukottaja-naisia ja kyseessä on vuosisatoja vanha perinne. Miehet kasvatetaan mukaviksi, ihan vaan hämäykseksi.

Vierailija
5/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luin tämän otsikon "onko savolaiset kierompia kuin muut" ja olin jo tulossa vastaamaan, että ei.

Vierailija
6/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa. Ei ne kaikki ole mutta ne jotka on, ovat vittumaisuudessaan aivan omaa luokkaansa.

Vierailija
7/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ne täysveriset, joiden perhe ja hyvässä lykyssä suku on sieltä.

Vierailija
8/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään kouvolalaista linjoilla? Onko siellä koulussa ollut kiusaamista tai juonittelua tyttöjen kesken, joka on kasvattanut heidät sen tyyppisiksi? [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:08"]Eniten ne täysveriset, joiden perhe ja hyvässä lykyssä suku on sieltä.
[/quote]

Vierailija
10/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisia Kouvolasta ja oikein lupsakoita ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi