Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ihanaa" olla taas pesemässä vieraiden ihmisten koirankakkaa vaunujen renkaista!

Vierailija
12.03.2015 |

Kiitos vaan paljon koirien omistajat!!! >:-(

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ihmiset paskovat koirankakkaa? Melkosta.

Vierailija
2/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on ihmisen koirankakka...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Ja kun olen kauppaan menossa, on sitten kaupan lattiat kakassa.

Vierailija
4/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä kevään riemua. Osa koiran omistajista ovat kusipäistä jengiä ja heille tarvi on oikein riemun aikaa, kun paskat voi jemmata lumen alle. No nyt ne sitten löytyvät. Koiravero pitäisi ottaa takaisin käyttöön ja sillä rahalla vaikka palkata henkilöitä puhdistamaan kevyenliikenteenväliä.

Vierailija
5/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että omistan koiran ja kyllä, paskatutan sitä ulkona mettässä kun sisällä se paskan haju tarttuu ikävästi verhoihin.
Olisiko sinun kuitenkin pitänyt satsata mammarahoistasi uusiin silmälaseihin niiden uusien ihkujen kenkien ja suklaavuoren sijaan?

Kyllä minä ainakin katson minne jalkani työnnän, en paskakasaan ainakaan.

Vierailija
6/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ja yleensä koiran omistajilta tulee vielä erikoisia kommentteja päälle. Skeidaa molemmilta.

Vierailija
7/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu missä kakkalandiassa nää valittajat asuu, kun mä oon ehkä kerran tänä keväänä nähnyt tien reunassa kakkapökäleen, jonka päälle olisin ehkä saattanut astua jos en olisi kiinnittänyt huomiota (asun pk-seudulla.) Älä työntele niitä kärryjä keskellä pöpelikköä niin ongelma ratkaistu.

Enemmän häiritsee tuo kaikki roska mikä on ilmestynyt lumen alta.

Vierailija
8/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:44"]Anteeksi, että omistan koiran ja kyllä, paskatutan sitä ulkona mettässä kun sisällä se paskan haju tarttuu ikävästi verhoihin.
Olisiko sinun kuitenkin pitänyt satsata mammarahoistasi uusiin silmälaseihin niiden uusien ihkujen kenkien ja suklaavuoren sijaan?

[/quote]
kun ootte kakattanu koiranne tien varteen, niin lumien sulattua ne löytyykin keskeltä tietä. Tuijota sitä tietä sitten kokoajan vaan.

Vierailija
9/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ap :D

Vierailija
10/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:44"]Anteeksi, että omistan koiran ja kyllä, paskatutan sitä ulkona mettässä kun sisällä se paskan haju tarttuu ikävästi verhoihin.

[/quote]
On se kiva, kun joutuu jalkakäytävällä ja kaupungin puistoissa loikkimaan silmä tarkkana paskakasojen välissä. Ja lapset eivät ole aina kovin tarkkana kävellessään.

Metsä on ihan eri asia kuin kaikki yleiset hoidetut alueet, joissa on jopa lailla kielletty rakkien paskattaminen, mutta eipä näytä kovinkaan montaa koiran omistajaa kiinnostavan.

Vierailija
11/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:48"]Mä en tajuu missä kakkalandiassa nää valittajat asuu, kun mä oon ehkä kerran tänä keväänä nähnyt tien reunassa kakkapökäleen, jonka päälle olisin ehkä saattanut astua jos en olisi kiinnittänyt huomiota (asun pk-seudulla.) Älä työntele niitä kärryjä keskellä pöpelikköä niin ongelma ratkaistu.

Enemmän häiritsee tuo kaikki roska mikä on ilmestynyt lumen alta.
[/quote]
Ilmeisesti asumme jossain koirahelvetissä, koska Tampereella sitä paskaa on ja paljon. Ihan keskellä jalkakäytävääkin, joten jos ei ole skarppina, niin kyllä kengänpohjat ovat täynnä paskaa vaikka ei missään metsissä tai ojanvarsilla taapertaisikaan.

Vierailija
12/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:44"]

Anteeksi, että omistan koiran ja kyllä, paskatutan sitä ulkona mettässä kun sisällä se paskan haju tarttuu ikävästi verhoihin.

[/quote]

Tää kiteyttääkin käsitykseni koiraihmisistä aika hyvin.

Vierailija
13/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:49"]

Olisiko sinun kuitenkin pitänyt satsata mammarahoistasi uusiin silmälaseihin niiden uusien ihkujen kenkien ja suklaavuoren sijaan? Kyllä minä ainakin katson minne jalkani työnnän, en paskakasaan ainakaan. [/quote] kun ootte kakattanu koiranne tien varteen, niin lumien sulattua ne löytyykin keskeltä tietä. Tuijota sitä tietä sitten kokoajan vaan.

[/quote]

Kuten jo ilmoitinkin, paskatan koirani metsään, en tien varteen.
Lainaa kohdehenkilöidesi tekstejä mielummin asiaa pohdiskellessasi.

Vierailija
14/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:51"]

Olisiko sinun kuitenkin pitänyt satsata mammarahoistasi uusiin silmälaseihin niiden uusien ihkujen kenkien ja suklaavuoren sijaan? Kyllä minä ainakin katson minne jalkani työnnän, en paskakasaan ainakaan. [/quote] On se kiva, kun joutuu jalkakäytävällä ja kaupungin puistoissa loikkimaan silmä tarkkana paskakasojen välissä. Ja lapset eivät ole aina kovin tarkkana kävellessään. Metsä on ihan eri asia kuin kaikki yleiset hoidetut alueet, joissa on jopa lailla kielletty rakkien paskattaminen, mutta eipä näytä kovinkaan montaa koiran omistajaa kiinnostavan.

[/quote]

Kuten jo ilmoitinkin niin paskatan koirani metsään, en mainitsemillesi yleisille alueille, kohdista lainauksesi ja kommenttisi oikein.

Vierailija
15/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:44"]

[/quote]

Tää kiteyttääkin käsitykseni koiraihmisistä aika hyvin.

[/quote]

Käsityksesi lienee vääristynyt yleistäessäsi kaikki koiraihmiset yhteen ja samaan muottiin harastuksen perusteella.
Onko sinusta esim kaikki tanssia harrastavat miehet homoja ja jalkapalloa harrastavat naiset lesboja?
Sitähän minäkin..

Vierailija
16/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko lykkiä vaunuja paskakasoihin? Jos olet tuollainen puusilmä, ettet edes katso, mihin vaunusi työnnät, niin ihan oma vikasi.

Ikävämpää minusta on se, että naapuruston kissat käyvät paskalla meidän pihassa. Ikinä ei uskalla laittaa lasta pihaan leikkimään yksinään.

Vierailija
17/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taas saa jännätä lenkillä, että tuleeko se eläinlääkärireissu lasinsirujen takia tänäkin vuonna eteen. Ei oo mitään halpaa hupia se. Että todellakin mieluummin pesisin hiljaa koirankakkaa kengänpohjasta, kun jännittäisin tuleeko koirastani vielä seuraavankin lasihaavan jälkeen kävelijä. Ja kyllä, siivoan koirani kakat julkisilta paikoilta. 

Vierailija
18/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Mua todella kummastuttaa tää keskustelun taso täällä! Itselläni on koira, kerään AINA hänen kakkansa. Asutaan suht lähellä keskustaa, niin jos ei ois pussisa jätös ois 100% jonkun kengänpohjassa.
Miten te voitte ensin jättää keräämättä ja sitteb vittuilla päälle? Mua yököttää, ihan oikeasti oksennus meinaa tulla kun katsoo sulanutta katua ja siinä on levinnyt jätös.
Ootte varmaan samoja tyyppejä, jotka pitää koiriaan vapaana.

Vierailija
19/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:26"]Pitäisikö levittää jotain herkkuja tuonne tienvarsille, että koira kanta pienenee?
[/quote]

Hyi sinua

Vierailija
20/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:32"]Mitä ihmettä?? Mua todella kummastuttaa tää keskustelun taso täällä! Itselläni on koira, kerään AINA hänen kakkansa. Asutaan suht lähellä keskustaa, niin jos ei ois pussisa jätös ois 100% jonkun kengänpohjassa.
Miten te voitte ensin jättää keräämättä ja sitteb vittuilla päälle? Mua yököttää, ihan oikeasti oksennus meinaa tulla kun katsoo sulanutta katua ja siinä on levinnyt jätös.
Ootte varmaan samoja tyyppejä, jotka pitää koiriaan vapaana.
[/quote]

Kerro mulle miksi en saisi pitää koiraani vapaana? :)
Ja kyllä meidän koirat kakkaa ojiin, ei tielle.