Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millon lapsi?

Vierailija
12.03.2015 |

Ollaan nyt seurusteltu hieman yli 6kk, meillä menee tosi hyvin yhdessä. Mulla on jo pitkään ollut kova vauvakuume (olen 29v) ja nyt pitäisi taas mennä hommaamaan ehkäisyvalmiste (hormoonikierukka loppuu aika huhtikuussa) ja mietin otanko uuden 3v kierukan vai pillerit? vai ei mitään? En ole uskaltanut miehelle puhua lapsesta että haluaisin sellasen nyt, mutta yleisellä tasolla molemmat haluaa lapsen. Miehellä entuudestaan kaksi lasta exänsä kanssa. Miten otan asian puheeksi, vai "unohdanko" vaan että kirukasta meni päiväys? Sikamaistahan se on joten en sitä haluaisi, mutta missä vaiheessa suhdetta voi ottaa esille että jos kokeiltaisi tehdä lapsi. mulla alkaa ikä tulla vastaan, joten montaa vuotta siät ei voi lykätä kun haluaisin kuitenkin 2-3 lasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun miehellle tarvitse heti ehdottaa lapsen tekemistä, mutta voit kysyä mitä hän on ajatellut asiasta ja voisit samalla mainita tuo ehkäisytilanteesi. Salaa et saa "unohtaa", se on hirvittävän väärin miestä kohtaan.

Vierailija
2/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt rakentaisit sitä suhdetta ensin ja katsot, miten teillä menee. Puolessa vuodessa ei toista opi tuntemaan. Asutko yhdessä? Kannattaa asua. Oletko tavannut lapset? Kannattaa ehkä ensin tutustua heihin ja kuulostella, miltä lapsiperhe-elämä tuntuu. Ota vaikka pillerit nyt ja mieti asiaa vuoden päästä uudestaan. Niin ja puhu lapsihaaveestasi. Salaa lapsenteko on törkeä petos ja pian olet yksinhuoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

Vierailija
4/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi salaa "unohtaa". Virallisesti asumme eri osoitteissa, käytännössä yhdessä. Olen tavannut miehen lapset, ja paljon viettänyt heidän kanssa aikaa. Olen myöskin tavannut miehen exän (eli lasten äidin) ja hänen uuden miehen. Eli siinä suhteen ei ongelmaa. Kyllähän se lapsiperhearki välillä on raskasta (aikaset aamuherätykset yms rumba) mutta kuitenkin tunnen itseni ulkopuoliseksi kun ei ole sitä omaa lasta. 
On ollut kova halu saada lapsi jo ennenkun tapasin nykyisen mieheni, yhden ystävän kanssa joka sinkkumies, keskustelin asiasta jopa ennenkun tapasin nykyisen mieheni, jos hänestä olisi biologiseksi isäksi, ilman mitään velvollisuuksia lasta kohtaan. 

Lapsista ollaan nykyisen miehen kanssa kyllä keskusteltu, ja molemmat on tietosia siitä että niitä on tulossa, myöskin siitä että aikataulu on mun iän takia kortilla. Mies on siis mua 3v vanhempi. Mutta en tiedä kehtaanko ottaa asiaa puheeksi nytten näin aikasin. Ja miten otan sen puheeksi? 

Pillereitä en pysty syömän sivuvaikutuksien takia, enkä rengastakaan käyttää, joten käytännössä hormoonikierukka on se ainoa vaihtoehto, koska se on ainoo joka sopii, ja se on joko 3 tai 5v. Ja 3v on kans piitkä aika, siitä vielä vuosi lapsettomuutta jne niin olen 35-36 kun saisin esikoiseni joka on oikeesti vanha, melkee nelikymppinen kun toinen ja varmana yli nelkyt kolmas sitten?

Vierailija
5/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten menette kondomilla. Ja miten sä selviät yhteisestä arjesta ja lapsesta yhdessä, jos et uskalla puhua tästä lapsiasiasta? Hyvä suhde on sellainen, että siinä voi puhua mistä vaan. Ja yksi vuosi ei sun lisääntymiseen vaikuta mitenkään. Tuntuu, että tärkeintä on saada lapsi ei tämä suhde. Itse en henkilökohtaisesti tekisi lasta henkilön kanssa, joka haluaa multa vain lapsen. Kyllä mä haluan suhteen, jossa oltaisiin onnellisesti, vaikka lasta ei kuuluisi ikinä. 

Vierailija
6/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais sanoa ajatuksias vaan ääneen miehelles. Sanot että haluisit aika pian sen lapsen ja vähän kokeilla jäätä. Mutta sano myös ettet tahdo painostaa asialla vaan että voisitte vähän jutella yhdessä. Ei siihen muuta ratkaisua ole

Vierailija
7/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko ottaa jotenkin kiertäen kaartaen sitten puheeksi ja kattoa miten tuo reagoi siihen. en kuitenkaan uskalla sitä päin naamaa suorilta jaloilta kertoa, vana pitää varmaa kierrellä ensiksi tulevausuuden haaveiden tms kautta... mies on kyllä sanonut että jossainvaiheessa haluaisi lapsen tai pari kanssani ja että haluaa olla loppuelämän mun kanssa. Ja kyllä mäkin haluan olla sen miehen kanssa, todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän