Olis kyllä kamalaa olla läski äiti...
Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi... Tuli vaan mieleen kun tuossa äsken vaunulenkillä vastaan vyöryi kaksi valtavan kokoista äitiä rattaineen (niiden työntäminenkin näytti tosi työläältä). En käsitä mikseivät ylipainoiset äidit vaan laihduta, kotona olo lasten kanssa on siihen oikeesti ihan PARASTA aikaa! Voi suunnitella syömiset tosi tarkkaan ja hyötyliikuntaa tulee valtavasti, jos vain vähän viitsii olla aktiivinen ja puuhailla lasten kanssa kaikenlaista.
Terv. Onnellinen fitness-äiti
Kommentit (71)
-muitten naisten halvanmakkaran tuijotus ei liikuta minua millään lailla
-en ole kuullut että lasta kiusattais minun läskien takia -ainakin lapsen kaverit viihtyy meillä ja juttelee minulle avoimesti
-mies sanoo ja näyttää rakastavansa ihan käytännössä eikä vilkuile muita, tai saahan sitä katsoa ja ihailla, ei ole multa pois?
Fitness-äiti voisi miettiä omaa asennettaan ja kasvatuskykyään. Hänen ei kannattaisi katsoa kanssasisariaan kuin halpaa makkaraa eikä opettaa lapsiaan kiusaamaan muita lapsia. Kun fitness-äiti keskittyy omaan napaansa, hänen miehensä voi kiinnostua siitä viereisestä pullukasta, jolla on kaunis hymy ja lämmin sydän.
Fitness-äidin kannattaa myös miettiä käytöstään siltä kannalta, että se läski äiti saattaa olla siellä tukiluukun toisella puolella pohtimassa, antaako fitness-äidille tarveharkintaista tukea tai saako fitness-äidin lapsi päiväkotipaikan haluamastaan päiväkodista tai pääseekö lapsi aikanaan haluamalleen ammattikoululinjalle... Joillakin ihmisillä on hyvä muisti.
Tottahan se on. Muistan itse kuinka sitä jo 1-2 luokalla ihailtiin sitä yhden tytön äitiä joka oli nuori laiha nätti ja käytti hyvännäköisiä vaatteita, kun omat äitit oli vanhempia, ja noh, tavallisen näköisiä, ei mitään sutjakoita. Peli on raakaa, tykkäsi siitä joku tai ei, hyvännäköisenä äitinä on helpompaa, lapsillakin :)
Itse olen myös sopivasti treenattu 26v hyvännäköinen 4 lapsen äiti, joka todellakin poikkeaa muitten äitien ulkonäöstä :) Lapset ei ole mikään syy rupsahtaa! ja varmasti jokainen "huonomman näköinen" äiti vaihtaisi ulkonäkönsä parempaan jos se tapahtuisi sormia napsauttamalla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:24"]
Tottahan se on. Muistan itse kuinka sitä jo 1-2 luokalla ihailtiin sitä yhden tytön äitiä joka oli nuori laiha nätti ja käytti hyvännäköisiä vaatteita, kun omat äitit oli vanhempia, ja noh, tavallisen näköisiä, ei mitään sutjakoita. Peli on raakaa, tykkäsi siitä joku tai ei, hyvännäköisenä äitinä on helpompaa, lapsillakin :)
Itse olen myös sopivasti treenattu 26v hyvännäköinen 4 lapsen äiti, joka todellakin poikkeaa muitten äitien ulkonäöstä :) Lapset ei ole mikään syy rupsahtaa! ja varmasti jokainen "huonomman näköinen" äiti vaihtaisi ulkonäkönsä parempaan jos se tapahtuisi sormia napsauttamalla.
[/quote]
Mun äiti on aina ollut ylipainoinen, enkä ole koskaan ajatellut, että haluaisin hoikan tai jotenkin muuten erinäköisen äidin.
5
Kyllä mua hävettää kun sain esikoisen ja painoa oli yli sata kiloa. Siellä mä sitten lykin rattaita varmaan ihan sotanorsun näköisenä... mutta kas kummaa, laihduin vauvavuoden aikana 30 kiloa ja nyt odotan toista lastani. Vähän paremman näköisenä kuin ennen kun alkoi oma ulkonäkökin kiinnostaa kummasti ;)
tässä langassa AP tietämättään motivoi läskit äidit kuntoilemaan; hienoa
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:24"]
[/quote]
Mun äiti on aina ollut ylipainoinen, enkä ole koskaan ajatellut, että haluaisin hoikan tai jotenkin muuten erinäköisen äidin.
5
[/quote]
Sama -kaikki suvin naiset ovat pyöreitä, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Ihanimmat naiset elämässäni ovat olleet niitä läskimpiä -oma ihana rakas Mummo (terkut taivaaseen, ikävä <3 ) sekä äiti. Itsekään en ole laiha. Kaksi naista jotka ovat minua rakastaneet ja minusta huolehtineet, niin henkisesti kuin aineellisestikin. Minulla oli hyvä ja lämmin lapsuus. Näitten läskien naisten ansiosta.
minua karmaisee vain ne pullukka äidit jotka eivät vain lähde ulos kävelemään, pukkaamaan rattaita, vetämään lastaan pulkassa ja syyttävät kiloistaan lasta. kun ei "yksin kehtaa". tämäkin asuin alue on niin mukavan rauhallista, pulkkamäet ovat ihan 200 metrin päässä tai jopa kotipihoilla, mutta lapsi saa silti sisätiloissa elää ja aina vain valitetaan painosta.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]Mitä joku saa irti tällaisista provoista? Tulee palstalle, tekee avauksen, joka on yksi AV:n kuluneimmista aiheista ja jää sitten katsomaan millaisia vastauksia tulee. No, varmasti ihan samanlaisia kuin viimeksi, sitä edellisellä kerralla ja sitä edellistä kertaa edellisellä kerralla. Oi vitsi miten mielenkiintoista sisältöä elämään hei!
[/quote]
Suhun ainaki kolahti ja lujaa , läski
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]Mitä joku saa irti tällaisista provoista? Tulee palstalle, tekee avauksen, joka on yksi AV:n kuluneimmista aiheista ja jää sitten katsomaan millaisia vastauksia tulee. No, varmasti ihan samanlaisia kuin viimeksi, sitä edellisellä kerralla ja sitä edellistä kertaa edellisellä kerralla. Oi vitsi miten mielenkiintoista sisältöä elämään hei! [/quote] Suhun ainaki kolahti ja lujaa , läski
Koulukiusaajien kasvattajahan se siellä kommentoi. Oletko peräti se jarruvaijereiden katkoja?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]Mitä joku saa irti tällaisista provoista? Tulee palstalle, tekee avauksen, joka on yksi AV:n kuluneimmista aiheista ja jää sitten katsomaan millaisia vastauksia tulee. No, varmasti ihan samanlaisia kuin viimeksi, sitä edellisellä kerralla ja sitä edellistä kertaa edellisellä kerralla. Oi vitsi miten mielenkiintoista sisältöä elämään hei! [/quote] Suhun ainaki kolahti ja lujaa , läski
Koulukiusaajien kasvattajahan se siellä kommentoi. Oletko peräti se jarruvaijereiden katkoja?
[/quote]
[/quote]
Opettele ensin lainaamaan ennenku tuut pätemään fatso :D
Olisipa kauheaa olla noin ilkeä Ihminen.
Kyllä se on työtä pitää itsensä laihana.
Ottakoot ap pisteet kotiin.
Enempi se laiha menettää, ku kaik kadehtii kaunista kroppaa. Mut ku oot pikkasen pullee niin loppuu se kateus.
Täällä 80 kg äiti joka ei todellakaan halua laihduttaa yhtään. Minua ei haittaa ulkonäköni ollenkaan, olen tyytyväinen itseeni näin. Eikä jaksamisongelmiakaan ole. Hyvästä ruoasta nautin enkä siitä aio tinkiä joidenkin toisten läskiällötyksen takia. Katsokoot eri suuntaan kun tulen vastaan, jos niin yököttää.
Itse olen kaksosvauvojen äiti ja voin kertoa että ei todellakaan ole aikaa edes miettiä miltä näyttää. Keskityn tällä hetkellä lasteni hyvinvointiin ja sitten kun heidän vauva-kausi on ohi keskityn enemmän itseeni. Itse stressaantuisin jos pitäisi tässä vaiheessa vielä jotain liikakilojakin murehtia. Ja niin, stressi purkaantuisikin sitten varmasti jollain lailla lapsiin, ainakin mieheen.
En tiedä paljon kauheampaa kuin olla fitnesstiukkis joka nalkuttaa,nälvii,kiusaa,piikittelee ja pönkittää omaa (olematonta?) itsetuntoaan muiden haukkumisella..
Jos ois pakko valita läski vai tuo niin pakko sanoo että mielummin läski.. ne kilot vois aina laihduttaa pois mutta tuosta luonteesta ei vaan vissiin pääse eroon.
Höllää fitnessmamma sitä nutturaa ja nauti elämästä, naura ja hymyile, leiki ja hassuttele, elämä on ihanaa kun osaa siitä nauttia :)
No pulskia äitejä on aika paljon, en usko että monikaan vaivaa toisten kiloilla päätään. Mutta tyhmä äiti on jo melko ikävä juttu.
Tämä on kyllä hauska aihe. Jos äiti tupakoi niin siitä voi kyllä kovaan ääneen huutaa että hyi olet huono äiti, mutta kyllä lihava äiti aiheuttaa varmasti paljon enemmän haittaa lapselleen kuin laiha tupakoiva äiti. Lihavien lapsista tulee tutkitusti useammin lihavia kuin laihojen lapsista. Lapset oppivat jo pienenä kuinka on normaalia olla lihava, mutta ei todellakaan ole normaalia. Lihavuus ei ole normaalia ihmiselle, lihavat sairastavat monia sairauksia vain ja ainoastaan lihavuuden takia. Ja jos joku sanoo että onhan laihoillakin sairauksia niin ei todellakaan ole yhtä usein diabetestä, verenpainesairauksia, sydänsairauksia yms. En puollusta tupakointia, mutta siihen kuolee huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin lihavuuteen. Vaikka lapsia ei kiusattaisi lihavien vanhempien vuoksi silti lapset kärsivät jos joutuvat olemaan huolissaan vanhemmista, jotka ovat sairaita. Kukaan ei liho jos syö normaalia kotiruokaa, ja liikkuu normaalisti. Lasten kanssa pitäisi käydä päivittäin ulkona, onhan se lapsen etu. Lapset, jotka viettää paljon aikaa telesion edessä lihovat samanlaisiksi pullamössöiksi kuin vanhempansa. Hävetkää vanhemmat lihavat itseänne!
Omalla kohdallani ahdistaisi hirveästi, jos olisin ylipainoinen koska "ei ehdi, jaksa, viitsi". Ei mua silti toisten äitien läskit haittaa, eihän se multa pois ole, jos puuskuttavat työntäessään rattaita tai juostessaan jälkikasvunsa perässä. Vaikka mulle onkin ihan sama, jos joku on lihava, en mä sitä pidä kuitenkaan viehättävänä.