Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis kyllä kamalaa olla läski äiti...

Vierailija
12.03.2015 |

Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi... Tuli vaan mieleen kun tuossa äsken vaunulenkillä vastaan vyöryi kaksi valtavan kokoista äitiä rattaineen (niiden työntäminenkin näytti tosi työläältä). En käsitä mikseivät ylipainoiset äidit vaan laihduta, kotona olo lasten kanssa on siihen oikeesti ihan PARASTA aikaa! Voi suunnitella syömiset tosi tarkkaan ja hyötyliikuntaa tulee valtavasti, jos vain vähän viitsii olla aktiivinen ja puuhailla lasten kanssa kaikenlaista. 

Terv. Onnellinen fitness-äiti

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on oikeasti se,että moni äiti käyttää tekosyynä olla vähän pyöreämpi. "Olenhan synnyttänyt 3 lasta!". Ei ihminen joka mättää sipsiä ja einesruokia naamaan, jaksa samallalailla kuin ihminen joka elää terveellisesti. Lapsi/lapset oppii vanhemmilta elämäntavat. Itse olen kuntoileva ja syön terveellisesti ja teen JOKA PÄIVÄ ihan itse ruokaa lapsilleni. Ei kävis mielessäkään lykätä naaman eteen mitään einestä. Liikutaan luonnossa ja lapsia ei lykätä harrastuksiin vaan harrastetaan yhdessä. Mikä sen ihanampaa! :)

Vierailija
2/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:59"]Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi... Tuli vaan mieleen kun tuossa äsken vaunulenkillä vastaan vyöryi kaksi valtavan kokoista äitiä rattaineen (niiden työntäminenkin näytti tosi työläältä). En käsitä mikseivät ylipainoiset äidit vaan laihduta, kotona olo lasten kanssa on siihen oikeesti ihan PARASTA aikaa! Voi suunnitella syömiset tosi tarkkaan ja hyötyliikuntaa tulee valtavasti, jos vain vähän viitsii olla aktiivinen ja puuhailla lasten kanssa kaikenlaista. 

[/quote]
Tuli vaan mieleen, että jos olet itse onnellinen fitness-äiti, niin mistä tiedät että "Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi"? Nuo ovat juuri niitä harhaluuloja joita te itsellenne uskottelette, että itsetuntonne ei ihan täysin romahtaisi, mutta voin sanoa että pidä kuule harhaluulosi, jos se tekee sinut onnelliseksi! :D minun mieheni ainakin jumaloi minun muotojani vaikka liilakilojakin on ja raskauden aikana hän tuntui käyvän entistä kuumempana ja mitä kanssaihmisiin tulee, en ole kokenut kiusaamista tai saati mitään häpeää, minä olen onnellinen ja ylpeä itsestäni ja vauvamahastani, eikä minua liikuta toisten ihmisten mielipiteet ja kommentit, vähiten sinun kaltaisten, kun et selvästi edes asiasta mitään tiedä. Joten sori vaan, ei sattunut, vaikka kuinka yritit.
Onnellinen ylipainoinen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis kamalaa olla tyhmä äiti. Olis niin tyhmä, että lasten kaverit kiusasi lapsia siitä, kun sen mutsi on niin tyhmä  ja tyhmän näköinen niissä fitness-trikoissaan. Ja ne kaverit naurais nurkan takana, kun se murtsi tulee niin nuorekkaana simpsakkana lenkillä niin fitness ja NIIN olevinaan.

et se olis vaan niin tyhmä. Yksinkertaisesti yksinkertainen. Ja se luulis, että sitä mitataan sitä älyä ja empaattisuutta kiloissa tai mittanauhalla.

sille olis ihan kauheen vaikee selittää ihan tavallisia asioita, kun se raukka ei ymmärtäis. Mut sen trikoon merkin se ymmärtäis kyl.

Vierailija
4/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, totuudensiemen aloituksesta löytyy. Itse olen aina ollut normaalipainon ylärajoilla, en kuitenkaan mikään läski. Kuntoilu on kuulunut osana elämään, mutta kiire, työ, lasten harrastuskuskaukset ja muutenkin minuuttiaikataulu aina "pakotti" siihen (ei tietenkään pätevä syy) ettei muka ole loppuun asti aikaa miettiä terveellistä, kevyttä ruokaa. 

Nyt kun olen kolmannesta lapsesta mammalomalla kotona ja isommat lapset on jo koululaisia, minulla onkin yht´äkkiä aikaa suunnitella terveellinen lounas, teen pitkiä vaunulenkkejä vauvan kanssa päivisin, ja iltaisin käyn vielä yksikseni n. 30 min juoksulenkillä ja kas kummaa, empäs olekaan enää ylärajoilla normipainon sisällä vaan suorastaan hoikka ja hyväkuntoinen. 

Kyllä todellakin NYT minulla on aikaa keskittyä itseeni pienen vauvan äitinä! 

Vierailija
5/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:59"]Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi... Tuli vaan mieleen kun tuossa äsken vaunulenkillä vastaan vyöryi kaksi valtavan kokoista äitiä rattaineen (niiden työntäminenkin näytti tosi työläältä). En käsitä mikseivät ylipainoiset äidit vaan laihduta, kotona olo lasten kanssa on siihen oikeesti ihan PARASTA aikaa! Voi suunnitella syömiset tosi tarkkaan ja hyötyliikuntaa tulee valtavasti, jos vain vähän viitsii olla aktiivinen ja puuhailla lasten kanssa kaikenlaista. 

[/quote]
Tuli vaan mieleen, että jos olet itse onnellinen fitness-äiti, niin mistä tiedät että "Lasten kaverit kiusaisivat, muut naiset katsoisivat kuin halpaa makkaraa ja oma mieskin vilkuilisi muita ja häpeäisi"? Nuo ovat juuri niitä harhaluuloja joita te itsellenne uskottelette, että itsetuntonne ei ihan täysin romahtaisi, mutta voin sanoa että pidä kuule harhaluulosi, jos se tekee sinut onnelliseksi! :D minun mieheni ainakin jumaloi minun muotojani vaikka liilakilojakin on ja raskauden aikana hän tuntui käyvän entistä kuumempana ja mitä kanssaihmisiin tulee, en ole kokenut kiusaamista tai saati mitään häpeää, minä olen onnellinen ja ylpeä itsestäni ja vauvamahastani, eikä minua liikuta toisten ihmisten mielipiteet ja kommentit, vähiten sinun kaltaisten, kun et selvästi edes asiasta mitään tiedä. Joten sori vaan, ei sattunut, vaikka kuinka yritit.
Onnellinen ylipainoinen äiti
[/quote]

Ehkä ukollasi on fetissi läskeihin. Jännää kun nää punkerot puolustelee aina miehellä ylipainoaan.. "Mun mies rakastaa mun ihroja hei"
[/quote]
Eihän tässä kukaan mitään puolustele, fakta on vaan se, että kaikkia kun ei välttämättä satu mikään fitness-äiti kiinnostamaan eikä sytyttämään, niin teidänkin olisi vaan korkea aika se hyväksyä.

Vierailija
6/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ,nainen , naistentunti naistentunti naistentunti...

Vierailija
7/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo ,että ku olen saanut laihdutettua vaikeasta ylipainosta normaalipainoon niin kyllä terveysongelmat ovat poistuneet täysin.

Että kyllä nämä laihdutusjutut on ihan ok ja positiivisena potkuna kandee niinku suhtautuu.

Vierailija
8/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun jollakin on vähänkin asiaa, alkaa heti joku läski vinkumaan. Menkää lenkille ja lopettakaa se hikoilu. Olen muutaman kerran nähnyt oikein superläskin mamman, jonka molemmat alakouluikäiset lapset näyttivät villisioilta. Olkaa sitten läskejä, mutta älkää niistä lapsista tehkö läskejä.

Vierailija
9/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"]Heti, kun jollakin on vähänkin asiaa, alkaa heti joku läski vinkumaan. Menkää lenkille ja lopettakaa se hikoilu. Olen muutaman kerran nähnyt oikein superläskin mamman, jonka molemmat alakouluikäiset lapset näyttivät villisioilta. Olkaa sitten läskejä, mutta älkää niistä lapsista tehkö läskejä.
[/quote]
No joku tarvehan sinullakin on tulla tänne vinkumaan. Voit yhtä hyvin itsekin painua sinne lenkille.

Vierailija
10/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:40"]Okei. Mä käyn 4-6 krt/vko salilla, spinningissä jne. SILTI kaikki eivät sitä tee ja se on ok. Syön rahkaa ja raejuustoa, mutta ei se tee minusta parempaa ihmistä, vaikka olenkin hoikka ja erittäin hyväkuntoinen.
Joku muu syö ranskalaisia ja se on hänen oma valintansa. Terv. 3 lapsen äiti
[/quote]
Minä olen lapseni kanssa - en salilla
Normaalipainoinen äiti
[/quote]

Ihan tosi?!! ootko oikeesti aina lapsesi kanssa kotona, vaikka on jo kouluikäinen? Mun lapset on koulussa ja mä oon sillä aikaa salilla. Voi Jeesus!!!!! Lisäksi on äitejä, jotka käy töissä ja hekin ovat aika monta tuntia poissa, joten siinä valossa tunti poissa lasten luota päivittäin ei edes olisi paljon....

Vierailija
11/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"]Mun mielestä olis kamalaa olla tyhmä äiti. Olis niin tyhmä, että lasten kaverit kiusasi lapsia siitä, kun sen mutsi on niin tyhmä  ja tyhmän näköinen niissä fitness-trikoissaan. Ja ne kaverit naurais nurkan takana, kun se murtsi tulee niin nuorekkaana simpsakkana lenkillä niin fitness ja NIIN olevinaan.

et se olis vaan niin tyhmä. Yksinkertaisesti yksinkertainen. Ja se luulis, että sitä mitataan sitä älyä ja empaattisuutta kiloissa tai mittanauhalla.

sille olis ihan kauheen vaikee selittää ihan tavallisia asioita, kun se raukka ei ymmärtäis. Mut sen trikoon merkin se ymmärtäis kyl.
[/quote]Ikäsi?

Vierailija
12/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"]Heti, kun jollakin on vähänkin asiaa, alkaa heti joku läski vinkumaan. Menkää lenkille ja lopettakaa se hikoilu. Olen muutaman kerran nähnyt oikein superläskin mamman, jonka molemmat alakouluikäiset lapset näyttivät villisioilta. Olkaa sitten läskejä, mutta älkää niistä lapsista tehkö läskejä. [/quote] No joku tarvehan sinullakin on tulla tänne vinkumaan. Voit yhtä hyvin itsekin painua sinne lenkille.

[/quote]

Olin jo. Paksukaiset ovat kovin herkkänahkaisia. Mene toki syömään lisää namusia sikolätistäsiD) Olen huomannut, että tonnikeijut ovat ensimmäisiä, jotka aina pahoittavat mielensä, kun joku vähääkään kyseenalaistaa heidän lahtivalasmaiset ruokailutottumuksensa. Ihmeellistä hyväksynnän hakua läskikasoilta.
[/quote]
Mistähän sinä mahdat nyt päätellä että olen edes ylipainoinen tai hakisin jotain hyväksyntää?

Vierailija
13/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt äidit, ah! Oranssia, ripsitimanttia, honottava ääni, tekokynnet... Ja se oma ihana vähän tatskattu putkipate kattoo just vaan sua<3 oon niinkade, meillä kyl vähän opetetaan lapsiakin nauraa teille ja varmistetaan, että kavereiden vanhemmat on yläluokkaa koulutukselta. Saa olla masua, jos on vähintään 40 tonnin auto eikä asu kerrostalossa.

Vierailija
14/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]Mitä joku saa irti tällaisista provoista? Tulee palstalle, tekee avauksen, joka on yksi AV:n kuluneimmista aiheista ja jää sitten katsomaan millaisia vastauksia tulee. No, varmasti ihan samanlaisia kuin viimeksi, sitä edellisellä kerralla ja sitä edellistä kertaa edellisellä kerralla. Oi vitsi miten mielenkiintoista sisältöä elämään hei! [/quote] Suhun ainaki kolahti ja lujaa , läski

Koulukiusaajien kasvattajahan se siellä kommentoi.  Oletko peräti se jarruvaijereiden katkoja?

[/quote]
[/quote]

Opettele ensin lainaamaan ennenku tuut pätemään fatso :D
[/quote]
Hyi oksennus mikä persereikä voi ihminen olla. Osaatko edes hävetä yhtään? Minä olen hoikka ja kaunis äiti muutoinkin mutta en ikipäivänä voisi kenestäkään ihmisestä puhua noin rumasti. Teillä taitaa olla naama kun petolinnun perse ja se vituttaa niin että on pakko nokitella kropalla. Tiedä se kuitenkin että sinusta ei kaunista saa muutakuin kirurgilla (jos sielläkään) mutta lihavat voi aina laihduttaa.

Vierailija
15/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh.heh. olipa huonosti keksitty provo

Vierailija
16/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä, ap. Otahan päiväunet ja yritä sitten uusiksi! Tsemppiä!

Vierailija
17/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provokortti vedetään aina esiin kun joku osuu arkaan paikkaan... :D Komppaan ap:tä!!!

Vierailija
18/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku saa irti tällaisista provoista? Tulee palstalle, tekee avauksen, joka on yksi AV:n kuluneimmista aiheista ja jää sitten katsomaan millaisia vastauksia tulee. No, varmasti ihan samanlaisia kuin viimeksi, sitä edellisellä kerralla ja sitä edellistä kertaa edellisellä kerralla. Oi vitsi miten mielenkiintoista sisältöä elämään hei!

Vierailija
19/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]

Provokortti vedetään aina esiin kun joku osuu arkaan paikkaan... :D Komppaan ap:tä!!!

[/quote]

Mikähän se arka paikka mahtoi mun kohdalla olla? Terv. nro 5

Vierailija
20/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni jokainen saa olla minkälainen itse haluaa. Jos oikeasti haluaa olla sellainen "vyöryvä läski" niinkuin avausviestissä mainitsit niin antaa olla. Se on heidän asiansa. Itse en ole mikään fitness nainen, mutta salille käyn ja hoikka olen mutta en nyt oikeasti ole mikään urheilija top 2015. Se on tärkeää, että itse on mikä itse haluaa olla. Minä en halua olla pullukka enkä siihen pisteeseen itseäni ikinä päästäisi, mukavaa kun jaksaa oikeasti ja on tyytyväinen kroppaansa (ja mieskin on). Anna pullukoiden olla pullukoita jos he haluavat. En kyllä tosin ymmärrä kuka haluisi olla pullukka, mutta kai niitäkin näyttäs olevan (ei pahalla). Mitä se sun elämääsi liikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän