Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MTV:n vaalikone joku vitsi?

Vierailija
12.03.2015 |

Siis onko maikkarin vaalikone joku läpällä tehty räpellys, vai pitäisi tämän perusteella muka löytyä sopiva ehdokas itselle? Kuka ikinä tuon tehnytkään, ei kyllä paljoa tunnu tietävän tutkimuksen tekemisestä. Kysymyksen asettelut on kuin jostain yläkoulussa tehdystä harjoituksesta: esim. "Oppivelvollisuuden nosto ehkäisee nuorten syrjäytymistä." Samaa mieltä - eri mieltä. Kyllä se varmaan ehkäisee syrjäytymistä, mutta onko tällä kysymyksellä tarkoitus selvittää kannattaako ko. ehdokas oppivelvollisuuden nostamista vai ei. Jos on, niin menee kyllä todella metsää.

Ja viimeinen kysymys nyt oli kyllä oikein kunnon torta på tortan... 

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/mtv-n-vaalikone-auki-taalta-loytyy-sopiva-ehdokas/4891198

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen surkeasti rakennettu. Tätäkö ne tosiaan viikkotolkulla mainosti?

Vierailija
2/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV on vitsi...ja iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi sentään vaan MTV:n, ei ole mennyt verorahoja tämän kehittelyyn.

Vierailija
4/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaalikoneen ehdokas ilmoittaa kantansa johonkin asiaan niin päästyään eduskuntaan ehdokas äänestäessään asiasta muuttaa kantaansa puolueen määräyksestä niin miten kukaan voi uskoa yhdenkään

ehdokkaan ennen vaaleja sanomiin kannanottoihin.

Äänestäjän kuuluu tietää puolueen kanta asioihin ennen äänestystä koska puolue määrää miten kukin kansanedustaja äänestää.

Vaalikone on täyttä valhetta.

Vierailija
5/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin iltasanomien, sen mielestä kaikki lähelle osuvat ehdokkaat ovqt kristillisdemokraatteja! :D oli hymy herkässä kun antoi tämän tulokset. Eronnut kirkosta 7 vuotta sitten ja ei kyllä missään nimessä ole minun puolue milläänlailla!

Vierailija
6/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:18"]

Samoin iltasanomien, sen mielestä kaikki lähelle osuvat ehdokkaat ovqt kristillisdemokraatteja! :D oli hymy herkässä kun antoi tämän tulokset. Eronnut kirkosta 7 vuotta sitten ja ei kyllä missään nimessä ole minun puolue milläänlailla!

[/quote]

Ootko tehnyt Ylen vaalikonetta? Mulla tuli sielläki kristillisiä iso liuta sopiviksi vaikka aiemmin ei todellakaan ole mun puolue ollut.

Kaipaisin vaalikonetta jossa näkisi helposti puolueen kaikki vastaukset? Ne mua kiinnostaisi kun ei näistä yhden edustajan vastauksista saanut oikein mitään selkiyttä.

Vierailija
7/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se sentään Wille Rydmanin ja Amos Aholan antoi mulle ekaksi kuten muutkin vaalikoneet, mutta muuten lista tuntui siltä että kolmonen yritti vetää vähän "kotiinpäin" (Merja Ylä-Anttila & co:n puolekanta kyllä tiedetään...)

Vierailija
8/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä hienosti Laura oli minun kans 85% samaa mieltä siis 5.

Vierailija
9/9 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaalikoneet ovat vitsejä. Mutta jotenkin ne lehtien palstat on pakko täyttää, niin vaalien alla se hoidetaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi