Kiitos eskari ja koulu, tänään saatiin miehen kanssa viettää parisuhdepäivä!
Lapset aamulla kouluun ja eskariin ja oltiin alasti koko päivä, kokkailtiin herkkuruokia ja piipahdimme muutamaankin otteeseen makuuhuoneessa. Miehellä iltavuoro ja mulla arkivapaa.
Miettikää opettajat, mitä kaikkea teidänkin oppilaiden vanhemmat touhuavat, kun lapset ovat koulussa. Tai miettikää kaikki, mitä teidän vanhempanne ovat touhunneet, kun itse olette olleet koulussa. Eivät kaikki ole töissä 8-16 ja onhan niitä vapaapäiviäkin olemassa.
Kommentit (6)
Kivaa, että oli mukava päivä, mutta seksielämänne ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Miksi kuvittelet opettajia kiinnostavan, nypläätkö pitsiä vai kokkailetko alasti vapaapäivänäsi?
Mietitkö sinä, mitä lapsesi opettajat tekevät, kun sinun miehesi on iltavuorossa ja sinä töissä? Niinpä!
Aha. No, meillä tuohon ei tarvita edes mun arkivapaata. Teen työni yrittäjänä kotitoimistossa, ja miehen iltavuoroviikot meillä todellakin on aamupäivät omaa aikaa. Usein esim. saunotaan, ja menen töihin vasta kun mieskin lähtee töihin. Kiva että teillekin sattunut tuollanen yhteinen vapaahetki.
Hassu aloitus, mutta ymmärrän ap:n hurmoksen: siinä on viimein saatu kuopuskin eskariin, eli pois päiväkodista, ja äiti kokee vapautuneensa "selitysvelvollisuudesta" mitä tekee sillä ajalla kun lapsi on päivähoidossa!
Niin?