Köyhät = kateellisia
Hei. Olen 20v mies ja kyselisin vähän tälläistä että oletteko huomanneet että köyhät ovat aina kaikesta kateellisia? Olen pitkä, varakas ja komea. 200 m² omakotitalo yksin asuva, loma-asunto Espanjassa jne. Eli todella hyvin toimeen tuleva. Rahamies20v
Kommentit (25)
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
Rikkaat vasta ovat kateellisia vielä rikkaammille eli kuvio on sama kuin köyhillä tai oikeastaan pahempi.
Kuka nyt olisi kateellinen rikkaille, kävelee nokka pystyssä ku "hei mulla on rahaa" ja luulee itsestään liikoja. Niiku huomataan tässäkin aloituksessa että ap luulee itsestään todellakin liikoja.. olen tosi varaton, mutta mulla on ihana mies, kaksi koiraa, asunto, kohta auto, mitä muutakaan sitä kaipaa? Olen onnellinen <3 onnea kun ei voi taata edes rahalla
itsekkin olen oikea massi päällikkö. tienaan yli 200 tuhatta vuodessa joka vastaa USA:n kongresimiehen peruspalkkaa...
Olen yli 200cm pitkä ja munan pituus tyydyttää kaikki naiset. kaiken kaikkiaan olen täydellinen ihminen ja menenkin nyt runkkaamaan itselleni peilistä
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:41"]
Vaikee kuvitella että olet kaiken tuon ehtinyt tienata ihan rehellisesti ja omilla aivoillasi. Tiesitkö muuten että "köyhät" ei ole mikään erillinen nisäkäslaji, vaan joukkoon kuuluu lukuisia erilaisia ihmisiä, joilla on erilaiset historiat, elämäntilanteet jne? Moni on myös paljon fiksumpi, paremmin koulutettu, ahkerampi, enemmän elämässään aikaan saanut kuin sinä.
Hyvin harvoin köyhyys johtuu siitä, että ihminen olisi jotenkin huonompi kuin sinä. Elämä on aikamoista arpapeliä ja kun tarpeeksi monta ikävää sattumaa osuu kohdalle, syrjäytyminen tai köyhyys voi koskettaa ketä vain.
Ja ihan varmasti ihminen, jolla ei ole rahaa huolehtia itsestään ja lapsistaan toivoo, että hänellä sitä rahaa olisi. ja aivan varmasti saa hillitä aggressiotaan aika paljonkin jos näkee tuollaisen aivottoman öykkärin porskuttavan. Elämä on epäreilu ja on todella epäreilua että tuollaiset ääliöt voivat pporsastella, jkun joku toinen taas yrittää ruokkia ja kasvattaa lapsiaan toimeentulotuella, toipua esim. syövästä, erosta, masennuksesta tms ja pitää siitä yllä toivoa ja ihmisyyttä. MItä tulee omaan köyhyyteeni, opiskeluaikana en saanut vanhemmiltani yhtään rahaa ja korkeakoulututkinto jota suoritin, vei kaiken ajan,en ehtinyt juuri käydä töissä. Silloin ei pahemmin korppukinkkua ostellut. Toinen köyhyyden pätkä koitti kun erosin. Ostin kallilta alueelta hyvän kodin mulle ja lapsille. Samaan syssyyn alallani työt vähenivät huimasti ja sairastuin. Tili oli aika nopeasti tosi styhjä. Sinnittelin kuitenkin välillä ihan nollabudejtilla että satiin pitää asuntomme. Taisi siis olla "suhteellista" köyhyyttä, vaikka rahaa ei ollut käytössä yhtään.
Vaikea uskoa ettet olisi provo. Vaikka kaipa tuollaisia oksetuksia maailmassa riittääkin. En ole sulle yhtään kade. Tunnen vain vastenmielityyttä tuollaisra aivottomuutta ja röyhkeyttä kohtaan. Itse arvostan ihmisitä sen mukaan, miten paljon hyvää hän tekee elämänsä aikana. Mutta senkin olen tähän ikään mennessä oppinut, että jos joku on noin hävytön kuin sinä, hän on jäänyt todella paljosta vaille elämässään. kas kun vastuu omasta elämästään ja empatiakyky muita kohtaan kasvavat koettelemusten myötä. Tuollainen kermapalli ei siitä tiedä mitään, joten olet tavallaan hiukan "kehitysvammainen". Eikä siinä ole mitään kadehtimista. Köyhälläkään.
[/quote]
Katsokaa nyt tämän köyhän ja kateellisen vuodatusta. Ei kukaan jaksa tuollaista paatosta lukea.
[/quote]
Se just. Lukutaitoa tai kärsivällisyyttä ei voi loppupelissä rahalla ostaa. Eikä varsinkaan lukemisen ymmärtämisen kykyä. Siihen tarvitaan ihan henkilökohtaisia ominaisuuksia. Palkkaa beibe itsellesi joku konsultti joka muokkaa tekstit imbesillitaajuudelle. Jos on noin rikas, kannattaa hiukan olla perillä siitä mitä maailmassa tapahtuu.
[/quote]
Tämä on varmaan joku peräkylän tampio tämä rahamies. Vain maalta löytyy ihmisiä, joiden mielestä 200m2 kertoo varallisuudesta ja ihan elämäntapaloinen kela-eläkkeellä voi myöskin omistaa asunnon Espanjasta, koska 4h+k 2,5 km päässä rannasta maksaa sen 400 e/kk.
Muuan tuttavat eräästä pikkukylästä mouhosivat aina, miten ovat asuneet Helsingin keskustassa (kävi ilmi, että oli Tikkurila) ja miten sukulaisilla oli iso talo Helsingissä (oli Tuusulaa). Hirveän ylpeitä olivat näitä huudellessaan ja eivät edes tajunneet, että miten naurettavaa on elvistellä tuusulalaisella sukulaisella. Kun on tarpeeksi harhainen, niin kaiken voi selittää itselleen söpöksi.
t. Helsingin kulttuuripisteiden ympäröimänä ja kaikki palvelut alle kävelymatkan päässä tilavasti asuva antiikkikalusteiden seassa kökkivä av-mamma ( Kannelmäen kirjaston vieressä vuokra-asunto ja kalusteet ovat kyllä 1800 luvun jugendia, mutta sukuperuja hamstrausviettiseltä isoäidiltä, joka ei malta heittää pois edes ilmaisjakeluja)