Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hajottaa paikkoja, tavaroita

Vierailija
12.03.2015 |

Heiti äsken kynttilänjalan seinään. Heitin sitä niin kauan, että meni pieniksi palasiksi. Haluaisin vielä hajottaa jotain. Astioita? En ymmärrä edes miten pystyn kirjoittamaan tätä kun olen sisältä niin raivoissani ja vihoissani koko elämää kohtaan. Enää en sentään halua satuttaa itseäni vaan tavaroita. Onneksi lapset eivät ole kotona. Olisipa mies kotona. Saisin huutaa kaiken paskan ulos. Vai voisinko huutaa yksin?

Mikä mua vaivaa? Ahdistaa, itkettää. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisit johonkin purkutyömaalle töihin vaikka vapaaehtoiseksi.

Vierailija
2/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiset ihmiset, ei edes oma puoliso, ole kenenkään kaatopaikka. Hanki ammattiapua. 

Vierailija
4/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin vihainen vaan sille paskalle että haluan huutaa sille! Enkä rakAsta sitä enää tippaakaan!

Vierailija
5/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:14"]

Heiti äsken kynttilänjalan seinään. Heitin sitä niin kauan, että meni pieniksi palasiksi. Haluaisin vielä hajottaa jotain. Astioita? En ymmärrä edes miten pystyn kirjoittamaan tätä kun olen sisältä niin raivoissani ja vihoissani koko elämää kohtaan. Enää en sentään halua satuttaa itseäni vaan tavaroita. Onneksi lapset eivät ole kotona. Olisipa mies kotona. Saisin huutaa kaiken paskan ulos. Vai voisinko huutaa yksin?

Mikä mua vaivaa? Ahdistaa, itkettää. 

[/quote]

Sinun elämältäsi puuttuu sisältö ja se kalvaa sinua.

Vierailija
6/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä sisällöstä ole kiinni.

Vierailija
7/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:42"]

Ei se siitä sisällöstä ole kiinni.

[/quote]

On se sinulla. Sinulta puuttuu perustyytyväisyys.

Vierailija
8/14 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Muutaman lauseen pohjalta joku tietää mikä minua vaivaa. En kyllä oikein itsekään ymmärrä miksi tänne kirjoitin. Olo vähän helpotti. En ole enää hajottanut tavaroita. Mutta mies kyllä edelleen ärsyttää. Ehkä en oikeasti rakasta sitä? OllAan niin kaukana toisistamme henkisisesti, siksi kai sitä pitäisi päästä huutamaan päin naamaa. Huh. Arvaan kyllä, että vaikeat ajat on edessä päin. Itse olen tätä kärsimystä pitkityänyt. Olen hokenut että kaikki muuttuu paremmaksi mutta tällä hetkellä tuntuu että kaikki muuttuu vaan ahdistavammaksi.

Vierailija
9/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemskukkuu. Täällä myös yksi joka voisi hajottaa vaikka kokonaisen maailman!! Niin että tuntuu!! Olen täynnä vihaa ja nyt se on suuntautunut seinän potkimiseen ja oven paiskomiseen. Tuntuu että voisin kuristaa kiusaajani hengiltä! Toisaalta koko ajatus ällöttää että tekisin niin.. mutta en tiedä miten muuten selviytyisin kun tunteet on vain möykkynä päässä ja sydämmessä! Rikki koko ihminen ja kieroon kasvanu..

Vierailija
10/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rikoin pari päivää sitten tuolin. Viskoin sitä pari kertaa niin johan irtosi istuinosa jaloista. Alotin 3 viikkoa sitten minipillerit, testinä että josko ne kävisivätkin minulle nykyään. Monta vuotta sitten huomasin että hormonaaliset ehkäisyt saavat perseeni repeämään. No joo, loppu pillereiden popsiminen siihen.

Vierailija
11/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku agressiivinen harrastus toimisi? Roller derby?

Vierailija
12/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saatte raivot ulos jollain tavalla.

Jos haluattaa huutaa, niin huutakaa tyynyyn. Niitä te voitte myös hakata, oikein kunnolla.

Tai lähtekää kunnon juoksulenkille.

Usch, jättäkää mini- ja epillerit pois. Kamalaa myrkkyä.

Vierailija
13/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutakaa sitten, mitäpä tuosta jos auttaa.

Kiukun jälkeen on syytä kantaa vastuuta itsestään ja alkaa elää sitä omaa elämää. Eikä kannata tuhlata elämäänsä odotteluun että joku typerä mies muuttuisi. Ei ne muutu.

Vierailija
14/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala treenata. Susta tulee hottis kaupan päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi