Palelee. Sisälämpötila 17 astetta
Kommentit (44)
Täällä sähkölämmitys oktalossa on n. 15-17 astetta, pärjään kyllä peiton alla ja vaatetta päällä
Kylmää on täälläkin. Patterit kyllä lämpimät, mutta ilmanvaihdosta puhaltaa pakkasilmaa. Lattiat kylmät ja ikkunat vetoiset. Edes suihkuun en tarkene.
Laita takkaan tuli! Käytä koivupuita tällaisella pakkasella, niillä on paras lämpöarvo tilavuuteen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita isännöitsijälle, saa luvan hommata putkimiehen katsomaan
Putkimies ei kyllä liity mitenkään lämmitysjärjestelmään.
Nimenomaan putkimies se on joka tuollaisesta vastaa.
Tuossa puhuttiin ilmaamisesta, joten ei ole sähköpatterikaan.
Kiinteistönhoitaja vastaa lämmityksistä myöskin.
Vali vali. Laita vaatteita lisää niskaan. Ei sisällä talvella tarvi ollakaan etelän lämmöt, kumma ajatus vallalla täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Laita takkaan tuli! Käytä koivupuita tällaisella pakkasella, niillä on paras lämpöarvo tilavuuteen verrattuna.
Vai laitanko olohuoneeseen nuotion kt-asunonnossa?
Asuin joskus vanhassa ihanassa ok-talossa ja yläkerran vessassa oli joskus aamuisin -12 astetta. Ihanuus loppui ja muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali. Laita vaatteita lisää niskaan. Ei sisällä talvella tarvi ollakaan etelän lämmöt, kumma ajatus vallalla täällä Suomessa.
Kysyin vaan ja onneksi voi laittaa lisää vaatetta. Helteellä ei oikein voi tehdä mitään vaan kärsiä.
- ap
Minulla on +25,8 ja hiki on.
Voitinko jotain?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta kerrostalohuoneistostahan löytyy paloturvallsuusviranomaisen hyväksymä tila klapien säilytykseen. Ensin ne tietysti varastoidaan taloyhtiön rantasaunan puusuojassa, josta niitä voi hakea kuka haluaa. Sole niin tarkkaa!
😂
Löytyisikö vaatekaapista mitään asiaa korjaavaa...? Etsi vaikka youtubesta ohjeita lämpimästi pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta kerrostalohuoneistostahan löytyy paloturvallsuusviranomaisen hyväksymä tila klapien säilytykseen. Ensin ne tietysti varastoidaan taloyhtiön rantasaunan puusuojassa, josta niitä voi hakea kuka haluaa. Sole niin tarkkaa!
😂
Aloituksessa ei mainittu että ap asuu kennostotalossa, joten arvelin että ok talossa, koska suurin osa asuu.
Vähintään 18 on oltava ja sekin on alakanttiin. Toimi. Soita isännöitsijälle/ huoltoyhtiöön välittömästi.
Liikkukaa, niin on lämmin. Niin helppoa se on. Mutta mamma löhöää sohvalla, niin että veri tuskin kiertää, niin johan siinä palelee.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö vaatekaapista mitään asiaa korjaavaa...? Etsi vaikka youtubesta ohjeita lämpimästi pukeutumiseen.
Juurihan sanoin, että kylmällä ilmalla voi pukea lisää vaatetta vaan helteellä ei voi mitenkään auttaa itseään.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Aloituksessa ei mainittu että ap asuu kennostotalossa, joten arvelin että ok talossa, koska suurin osa asuu.
Ahaa! Kuvittelin, että oktalossa voi itse säätää lämmön, mutta ehkäpä ei sitten voi. Minä olen itse aina voinut, anteeksi että erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Liikkukaa, niin on lämmin. Niin helppoa se on. Mutta mamma löhöää sohvalla, niin että veri tuskin kiertää, niin johan siinä palelee.
Eipä löhönnyt. Kuljin lasten kanssa luontopolulla. Silti palelee ja sltikin aina pitää moittia.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Aloituksessa ei mainittu että ap asuu kennostotalossa, joten arvelin että ok talossa, koska suurin osa asuu.
Ahaa! Kuvittelin, että oktalossa voi itse säätää lämmön, mutta ehkäpä ei sitten voi. Minä olen itse aina voinut, anteeksi että erehdyin.
Aikoinaan tosiaan lämmitin ok-taloa suntit auki, kun mies oli työmatkalla. Sekään ei mennyt hyvin.
- ap
Talvella sisällä kylmä ja kesällä kuuma, ei koskaan kohdillaan. Meillä myös 17 mutta vaatetta vain päälle. Mielummin tämä kuin se kesän kuumuus.
Nimenomaan putkimies se on joka tuollaisesta vastaa.
Tuossa puhuttiin ilmaamisesta, joten ei ole sähköpatterikaan.