Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palelee. Sisälämpötila 17 astetta

Vierailija
07.12.2021 |

Patterit on ilmattu, mutta ne on ihan haaleat.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita isännöitsijälle, saa luvan hommata putkimiehen katsomaan

Putkimies ei kyllä liity mitenkään lämmitysjärjestelmään. 

Nimenomaan putkimies se on joka tuollaisesta vastaa.

Tuossa puhuttiin ilmaamisesta, joten ei ole sähköpatterikaan.

Vierailija
22/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sähkölämmitys oktalossa on n. 15-17 astetta, pärjään kyllä peiton alla ja vaatetta päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää on täälläkin. Patterit kyllä lämpimät, mutta ilmanvaihdosta puhaltaa pakkasilmaa. Lattiat kylmät ja ikkunat vetoiset. Edes suihkuun en tarkene. 

Vierailija
24/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takkaan tuli! Käytä koivupuita tällaisella pakkasella, niillä on paras lämpöarvo tilavuuteen verrattuna.

Vierailija
25/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita isännöitsijälle, saa luvan hommata putkimiehen katsomaan

Putkimies ei kyllä liity mitenkään lämmitysjärjestelmään. 

Nimenomaan putkimies se on joka tuollaisesta vastaa.

Tuossa puhuttiin ilmaamisesta, joten ei ole sähköpatterikaan.

Kiinteistönhoitaja vastaa lämmityksistä myöskin.

Vierailija
26/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Laita vaatteita lisää niskaan. Ei sisällä talvella tarvi ollakaan etelän lämmöt, kumma ajatus vallalla täällä Suomessa.

Vierailija
27/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita takkaan tuli! Käytä koivupuita tällaisella pakkasella, niillä on paras lämpöarvo tilavuuteen verrattuna.

Vai laitanko olohuoneeseen nuotion kt-asunonnossa?

Asuin joskus vanhassa ihanassa ok-talossa ja yläkerran vessassa oli joskus aamuisin -12 astetta. Ihanuus loppui ja muutin pois.

Vierailija
28/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali. Laita vaatteita lisää niskaan. Ei sisällä talvella tarvi ollakaan etelän lämmöt, kumma ajatus vallalla täällä Suomessa.

Kysyin vaan ja onneksi voi laittaa lisää vaatetta. Helteellä ei oikein voi tehdä mitään vaan kärsiä.

- ap

Vierailija
29/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on +25,8 ja hiki on.

Voitinko jotain?

Vierailija
30/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta kerrostalohuoneistostahan löytyy paloturvallsuusviranomaisen hyväksymä tila klapien säilytykseen. Ensin ne tietysti varastoidaan taloyhtiön rantasaunan puusuojassa, josta niitä voi hakea kuka haluaa. Sole niin tarkkaa!

😂

Vierailija
31/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö vaatekaapista mitään asiaa korjaavaa...? Etsi vaikka youtubesta ohjeita lämpimästi pukeutumiseen. 

Vierailija
32/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta kerrostalohuoneistostahan löytyy paloturvallsuusviranomaisen hyväksymä tila klapien säilytykseen. Ensin ne tietysti varastoidaan taloyhtiön rantasaunan puusuojassa, josta niitä voi hakea kuka haluaa. Sole niin tarkkaa!

😂

Aloituksessa ei mainittu että ap asuu kennostotalossa, joten arvelin että ok talossa, koska suurin osa asuu.

Vierailija
33/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 18 on oltava ja sekin on alakanttiin. Toimi. Soita isännöitsijälle/ huoltoyhtiöön välittömästi.

Vierailija
34/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri hihat ja ota uusi asenne.

Vierailija
35/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkukaa, niin on lämmin. Niin helppoa se on. Mutta mamma löhöää sohvalla, niin että veri tuskin kiertää, niin johan siinä palelee.

Vierailija
36/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö vaatekaapista mitään asiaa korjaavaa...? Etsi vaikka youtubesta ohjeita lämpimästi pukeutumiseen. 

Juurihan sanoin, että kylmällä ilmalla voi pukea lisää vaatetta vaan helteellä ei voi mitenkään auttaa itseään.

- ap

Vierailija
37/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Aloituksessa ei mainittu että ap asuu kennostotalossa, joten arvelin että ok talossa, koska suurin osa asuu.

Ahaa! Kuvittelin, että oktalossa voi itse säätää lämmön, mutta ehkäpä ei sitten voi. Minä olen itse aina voinut, anteeksi että erehdyin.

Vierailija
38/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkukaa, niin on lämmin. Niin helppoa se on. Mutta mamma löhöää sohvalla, niin että veri tuskin kiertää, niin johan siinä palelee.

Eipä löhönnyt. Kuljin lasten kanssa luontopolulla. Silti palelee ja sltikin aina pitää moittia.

- ap

Vierailija
39/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Ahaa! Kuvittelin, että oktalossa voi itse säätää lämmön, mutta ehkäpä ei sitten voi. Minä olen itse aina voinut, anteeksi että erehdyin.

Aikoinaan tosiaan lämmitin ok-taloa suntit auki, kun mies oli työmatkalla. Sekään ei mennyt hyvin.

- ap

Vierailija
40/44 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella sisällä kylmä ja kesällä kuuma, ei koskaan kohdillaan. Meillä myös 17 mutta vaatetta vain päälle. Mielummin tämä kuin se kesän kuumuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme