millaiset kengät naisilla tähän vuodenaikaan?
Tuli mieleen tuosta lasten kenkäkeskustelusta että millaisia kenkiä teillä naisilla on nyt käytössä?
Talvisaappaat alkaa pikkuhiljaa näyttää typeriltä ja kesätennareilla ei tarkene.
Mietin raaskinko ostaa jotkut kevätsaappaat tai nahkaiset varsitennarit..
Varsitennarit vaan näyttää minun jaloissa tyhmiltä!! Mikä olisi hyvä korvike niille varsitennareille..?
Kommentit (13)
Mulla on pääkaupunkiseudulla nahkaiset nilkkurit jalassa. Vielä olen käyttänyt nahkaisia talvisaappaitakin, ne ei ole olleet vielä kuumat, kun eivät ole vuorelliset ja käytän niitä hameen kanssa. Pikkukengät voi täällä jo laittaa, jos menee autolla ovelta ovelle eikä vietä aikaa ulkona.
3 vaihtoehtoa: nahkainen matala kävelykenkä, bootsit tai maiharit (jos vielä sataa loskaa).
Talvikengät joissa ei kumipohjaa, no hiukan ovat liian lämpimät. Kuomat menee kesät talvet, sukkaa vain vaihdan villaisesta normaaliin.
Mustat nahkatennarit, just nyt ne alkaa olla hyvät. Talvisaappaat on jo siirretty pois. pk-seutu
Ne maiharit vois olla kivat :) Mistähän löytäis vähän naisellisemmat, sirommat?
Ne tennarit laittaisin jos ei näyttäis niin tyhmiltä jalassani :/
Nyt olen käyttänyt crocsin talvisaappaita, semmoisia jotka loskasäällä hyvät mutta kun loskaa ei oikein enää ole :)
Asun Tampereella.
Avokkaat, nilkkurit tai joka sään saappaat jos sataa vettä. Tosin ei täällä eteläsuomessa ole kunnon talvisaapikkaita tarvinnut montaakaan kertaa tänä talvena.
Nilkkurit. Tennareitakin käyttäisin päivällä, mutta aamulla on pakkasta vielä
Nilkkurit, tosin olen pitänyt niitä kaupungilla lokakuusta tähän asti;) Karvatennaritkin ovat ihan ok., eivätkä mielestäni liian paksut vielä.Kotona on sitten loskarien ja sorelien välimuoto.En aio ostaa mitään välimuodon kenkiä, vaan seuravaksi siirryn sitten kävelykenkiin.
Sandaalit täällä tropiikin lämmössä
UGG kengät ne menee kesät talvet ja saa minkävärist vaa