Kuinka moni teistä halaa puolisoa kun hän tulee töistä?
Meillä on tapana, että kun toinen tulee kotiin töistä (tai mistä tahansa) niin toinen on vastassa halaamassa. Olemme olleet yhdessä 19 vuotta ja olemme lapsettomia (omasta halustamne). Onko tämä muilla käytäntö? Olisi kiinnostavaa tietää.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 07:45"]
Täällä miehen kotiin tulo töistä muistuttaa vuotta 1944 kun miehet tulivat sodasta kotiin...
nro.4... Halaamme ja kolme lastamme juoksee isää ovelle vastaan
[/quote]
Joo vanha suomalainen sotaelokuva. Perhe odottaa ja katsoo ikkunasta kun isä ilmestyy pihaan reppu selässä. Koko perhe ryntää pihalle ja lapset huutaa ISÄ ISÄ.
On käytäntö myös meillä. Halaamme, vaihdamme pusut. Sitten kotiin tulija käy moikkaamassa myös teinit ja antamassa pusut pikkulapsille.
Yhdessä 11 vuotta ja lapsia kaiken kaikkiaan 7 kpl.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 01:35"]Meillä on tapana, että kun toinen tulee kotiin töistä (tai mistä tahansa) niin toinen on vastassa halaamassa. Olemme olleet yhdessä 19 vuotta ja olemme lapsettomia (omasta halustamne). Onko tämä muilla käytäntö? Olisi kiinnostavaa tietää.
[/quote]
Meillä on sellainen käytäntö joka päivä, että mikäli olen kotona ennen miestä, odotan miehen saapumista eteisessä kontillaan. Siinä vedetään pikaiset sitten esim. töiden jälkeen. Mikäli mies on tullut kotiin ennen minua, hän on vedellyt itsensä kovaksi ja odottaa minua kovan kalunsa kanssa. Päälle voidaan sitten vähän halia ja pusutella.
Joskus miehellä on ollut niin ikävä, että on juossut jo pihalle vastaan housut kintuissa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:21"]
Kyllä vain. Me olemme myös lapseton pariskunta.
[/quote]
Lapsettomilla pariskunnilla on keskimäärin paljon paremmat parisuhteet.
No mellä joo, kun tullaan töistä vain kerran viikossa.. eli reissu/ muulla paikkakunnalla töissä.
Anaalisessio aina töiden päätteeksi eteisessä, joskus kesällä jopa kuistilla vienon kesätuulen hyväillessä karvaisia lihaksikkaita pyllyjämme.
T. Lapseton homopariskunta
Pusutellaan aina kun toinen lähtee jonnekin ja aina kun tullaan kotia.
Ensin koira juoksee tervehtimään ja sitten lapsi juoksee huutaen iloisena: "Isiii!", lopulta minä tulen ja halaan sekä pussaan. Yhdessä olemme olleet pian neljä vuotta.
Mä menen ratsastamaan sen niskan päälle, kun se kumartuu avaamaan kengän nauhoja, ja sanon tervetuloa kotiin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 07:17"]
Ei oo ketään jota halia :( Muuten varmasti halaisin.
[/quote]
Teet eteisen matosta käärön kun lähdet töihin ja kun tulet töistä niin halaat sitä.
[/quote]
Purskahdin oikeesti itkuun, Voisin kuvitella, että teen vielä jokipäivä tohon oven pieleen, jonkun variksen pelättimen, jota halaan, kun lähden tai tulen. Ja sillä mä sit karkotan viimeisetkin mahdolliset mies juttuni :)
Meillä on tapana halata, kun toinen tulee kotiin. Myös toisen lähtiessä on tapana tulla antamaan pusu eteiseen.
Ymmärrän ap:n pointin - halailu ylläpitää hyvää fiilistä.
Tapahalailu vaan ei ole mistään kotoisin eikä edesauta mitään. Ajatella, jos jonakin kertana ap:n mies olisi jostakin syystä todella ajatuksissaan eikä älyäisi suorittaa kirjoittamattoman sopimuksen mukaista ovelle vastaan -halia. Kriisn paikka? ;)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 07:31"]
APlla selvästi kohdistetaan hellyyden tarve pois puuttuvasta luontaisesta kohteesta eli lapsesta, ja keinotekoisesti täytetään tätä tyhjiötä. Sydämmessä asuu ikirouta ilman lapsen tuomaa lämpöä.
[/quote]
Keinotekoisesti? Buahahahaaa *paskanaurua.
/ohikulkija
[/quote]Mitä on paskanauru?
Ap voisi olla minä muutama vuosi sitten. Aina halaamaan ovelle, aina yhtä aikaa nukkumaan. Ero tuli muista syistä, mitta nämä oli todella yksi suhdetta lujittava voima