OKV- blogi
Olen huolissani että OKV blogi loppuu:(
Miia on saanut uuden kaapiston Muuramen yhteistyöstä ja hylännyt Bestån!
Eteinen on uudistunut, samoin keittiö joten mistä riittää uusiin postauksiin aihetta?
Paras blogi ikinä, olen saanut niin paljon inspista ja löytänyt oman tyylin sisustaa esim. Stringeillä.
Kommentit (11)
casa-blogit, rohea oy, mitä menossa kulisseissa? onx tietoo?
Vierailija kirjoitti:
Ketjuja poistuu ja lukitaan, jos tämä pysyisi asiallisena.
String on taas kasvanut! Monenlaista osaa sarjaan kuuluukin, hyvää promoamista. :)
Minua huvitti edellinen postaus tarpeesta saada koukku makuuhuoneeseen seuraavan päivän vaatteita varten. Miia kuitenkin koko ajan puhuu, että kaikki vaatteet sopii toistensa kanssa ja toisaalta vaatteita on todella vähän, jotta aikaa ei tuhlautuisi vaatteiden valitsemiseen! Miksi nyt tarvitaan joku koukku, kun vaateyhdistelmiä/meno ei edes ole kovin montaa.
Onko sinulla joku pakkomielle tuosta blogista, vai miksi ihmeessä aina uudestaan ja uudestaan jatkat keskustelua ja bloggaajan ratkaisujen mollaamista, vaikka ketjut suljetaan yksi toisensa jälkeen. Päässään voi miettiä, mutta miksi pitää omaa kusipäisyyttään nettiin levittää?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, just ton takia kaikki ketjut häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö, että julkisissa rekistereissä on tiedot, kuka sitä myllyä pyörittää? casa-blogit oy ja fonectafinder
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö, että julkisissa rekistereissä on tiedot, kuka sitä myllyä pyörittää? casa-blogit oy ja fonectafinder
Ja laitan näitä sinänsä asiallisia kommentteja juuri siitä syystä, että muuten pakkomielteinen ko bloggaajan haukkuja näköjään jatkaa ja jatkaa.
treenivaatteita tullut taas lisää :)
Kivan näköiset nuo olohuoneesta siirretyt valaisimet saarekeen yllä, vaikka niin oli se toinenkin. Muistaakseni haki vanhaa valaisinta pitkään enkä nyt oikein muuta syytä ymmärrä muutokseen kuin vaihtelunhalun. Jaksaa kyllä aktiivisesti vaihdella ja muutella sisustusta. Ja toki olohuoneeseen varmaan tulee jossain vaiheessa uusi valaisin, vaikka ilmankin ilmeisesti pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
missä se toinen okv-ketju on?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2640696/okv_oma_koti_valkoinen?page=46
Ketjuja poistuu ja lukitaan, jos tämä pysyisi asiallisena.
String on taas kasvanut! Monenlaista osaa sarjaan kuuluukin, hyvää promoamista. :)
Minua huvitti edellinen postaus tarpeesta saada koukku makuuhuoneeseen seuraavan päivän vaatteita varten. Miia kuitenkin koko ajan puhuu, että kaikki vaatteet sopii toistensa kanssa ja toisaalta vaatteita on todella vähän, jotta aikaa ei tuhlautuisi vaatteiden valitsemiseen! Miksi nyt tarvitaan joku koukku, kun vaateyhdistelmiä/meno ei edes ole kovin montaa.