Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri piti päästäni kiinni

Vierailija
11.03.2015 |

Samalla kun veti hampaan irti.
Aika herkkä hetki. Kipua en siis tuntenut kun oli puoli päätä puudutettu.
Lääkäri tuli ihan viereen ja painoi kätenssä otsalleni jotenkin tueksi. Vaikea selittää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:43"]Samalla kun veti hampaan irti.
Aika herkkä hetki. Kipua en siis tuntenut kun oli puoli päätä puudutettu.
Lääkäri tuli ihan viereen ja painoi kätenssä otsalleni jotenkin tueksi. Vaikea selittää.

[/quote]

Vierailija
2/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän ne tekee. Jotenkin hirvittää se voiman käyttö vaikkei edes satu yhtään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:45"]

No niinhän ne tekee. Jotenkin hirvittää se voiman käyttö vaikkei edes satu yhtään :)

[/quote]

Muakin hirvittää! En usko että koskaan uskaltaisin käyttää toiseen ihmiseen niin paljon voimaa, vaikka tietäisin että pitäisi ja että on puudutettu... Myös tavalliset lääkärit joutuu käyttämään joskus tosi paljon voimaa, kun vetävät jotain vinksahtaneita lumpioita kohdalleen. 

Vierailija
4/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hammaslääkäri kerran otti jalalla penkistä tukea, kun kiskoi hammasta irti. Itse vain koitin pitää päätä paikoillani.

Kyllä muuten tuntuikin se väkivalloin repiminen jälkeenpäin, kun puudutus lakkasi :(

Vierailija
5/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hammaslääkärillä on tosi iso maha ja se osuu aina mun päähän kun häärää siinä suun yläpuolella. Nyt on muutaman kerran pitänyt käydä.

Vierailija
6/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:49"]

Mun hammaslääkärillä on tosi iso maha ja se osuu aina mun päähän kun häärää siinä suun yläpuolella. Nyt on muutaman kerran pitänyt käydä.

[/quote]

Nauroin tälle mielikuvalle ääneen :D Varmaan ihan kamalaa toikin!

Vierailija
7/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:48"]Minulla hammaslääkäri kerran otti jalalla penkistä tukea, kun kiskoi hammasta irti. Itse vain koitin pitää päätä paikoillani.

Kyllä muuten tuntuikin se väkivalloin repiminen jälkeenpäin, kun puudutus lakkasi :(
[/quote]

Mulla oli sama tilanne. Hammaslääkäri oli aika pieni mies ja hetken siinä aherrettuaan nosti jalan penkille ja tempaisi oikein voimalla.

Vierailija
8/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ulkomaalaistaustaisella hammaslääkärillä, joka ei käyttänyt peiliä, vaan makasi ylävartalollaan minun yläavartaloni ( tissien) päällä ja kurkisteli suuhuni. 

Vierailija
9/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin hammaslääkäri teki noin kun kiskoi irti viisuria, jossa oli käyrät juuret. En pitänyt sitä minään, eikä tuntunut missään. Paitsi jälkeenpäin. Viimeksi hammaslääkärissä kuulin kun hänen mahansa murisi. No, olihan silloin kyllä jo lounasaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi