Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihastunut julkkikseen? Keneen?

Vierailija
11.03.2015 |

mä oon ja olen 37 v. Noloa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri äsken tv:stä Niina Koposen haastattelun, ja täytyy kyllä sanoa että hän on todella viehättävä nainen! On varmaankin esiintynyt joissain ohjelmissa, mutta nyt vasta minäkin havahduin huomaamaan että hän on juuri sellainainen nainen johon myös meikäläinen ihastuu todella helposti! Niinalla on niin kauniit kasvot ja miellyttävä puheääni, että hän kyllä lumoaa hetkessä ihmisen kuin ihmisen! Miten joku voikaan olla noin miellyttän suloinen ja herttainen..!?

Vierailija
2/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:10"]Jenni Vartiainen, aion kosia Jenniä Vantaan keikalla huhtikuussa. 
[/quote]

Huhtikuu meni. Miten kävi?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen, aaah.

Vierailija
4/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M A Numminen <3

Vierailija
5/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:33"]

Hyvä on! Tuomas Holopainen. Keikoillakin käyn ihan vain tämän yhden miehen takia. Ja olen MIES!

[/quote]

Voi ei, täydet sympatiat sinne! :')

Vierailija
6/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin ulkomaalaisiin naispuolisiin tv:n uutistenlukijoihin..  , en kai ole ainoa täällä ?

Vierailija
7/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Persbrandt.Meidät on luotu toisillemme, ei haittaa vaikka on välimatkaa :)

Vierailija
8/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:20"]Moniin ulkomaalaisiin naispuolisiin tv:n uutistenlukijoihin..  , en kai ole ainoa täällä ?
[/quote]

Et ole! :) niissä on sellasta naisellista ryhdikkyyttä ja usein miellyttävä, asiallinen puheääni koska ne on kyseisessä ammatissa aika olennaisia ominaisuuksia.. ja tietysti sellanen sopiva meikkaus/maskeerauskaan ei oo haitaksi kellekään, joten heillä yleensä on myös korostettu oikeita piirteitä koska he ovat niin näkyvässä ammatissa, ja täytyy edustaa.

Vierailija
9/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:10"]Jenni Vartiainen, aion kosia Jenniä Vantaan keikalla huhtikuussa.  [/quote] Huhtikuu meni. Miten kävi?!?

[/quote]

Pääsin jutteleen keikan jälkeen. Jenni pussasi mua poskelle en saanut sanaa suusta. Annoin vaan skumppa pullon hänelle. Livenä helvetin kaunis upea fiksu nainen. Tuoksui ihanalle. oon sekasin. 

Vierailija
10/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Ilkka Kanervaan :)

Vierailija
11/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä taas vaihtelee hyvinkin tiuhaan tahtiin nuo julkkiksiin ihastumiset: elikkä tänään saatoin rakastaa vielä Brookea, ja huomenna onkin sitten vuorossa jo Donna, joka ikävä kyllä onkin tainnut jäädä taas äitiyslomalle, vai missäköhän lie luuraa, kun en ole taas päiväkausiin häntä nähnyt. Mutta eipä mitiä hätiä, koska pystyn kyllä ihastumaan vaikka minuutin välein jos niin sovitaan. Tällä hetkellä sydämeni sykkii Niina Koposelle, jonka haastattelun satuin näkemään tuossa, Nybergin-ohjelmassa. Ja täytyy kyllä sanoa, että siinä unohtuivat samantien, Brooke, sekä Donna, jotka olivatkin olleet jo vuosikausia mun listoilla, mutta palaavat kyllä aikanaan, kunhan nyt katsotaan että mihinkähän asti tätä Niina-huumaa piisaa..? Ei ole kuulkaa ihan helppoa viettää tällaista elämää, kun ihastuksia tulee, ja menee, niin joskus on kyllä ´´ullakko niin sekaisin´´, että saatan jopa kassaneitiä nimittää, Brookeksi, taikka sitten, farmaseuttia Donnaksi. Mutta nyt on kuulkaas ihan pakko aukaista telkkari, koska siellä alkaa eräs ohjelma, jossa on muuten erittäin viehättävä nainen juontamassa, että kerron kyllä sitten myöhemmin, kuinka tämä mahdollinen ihastuminen edistyykään...?

Vierailija
12/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunnustuksia!

Vierailija
13/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on! Tuomas Holopainen. Keikoillakin käyn ihan vain tämän yhden miehen takia. Ja olen MIES!

Vierailija
14/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine ♥

Vierailija
15/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holmaan, palavasti <3 Oon 30 v.

Vierailija
16/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut Ilari Hämäläiseen.

Vierailija
17/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mut en kerro kun tää suhde lämpenwe @♡♡♡♡

Vierailija
18/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Downey Jr. ♡

Vierailija
19/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen, aion kosia Jenniä Vantaan keikalla huhtikuussa. 

Vierailija
20/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi