Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se on joulu töissä 29.12 asti

Vierailija
07.12.2021 |

Tämä on siis pelkästään hyvä asia. Ruuat tulee töissä, mitään ei tarvi itse laittaa, ei kaupoissa ryysäämistä, ei tarvi miettiä mitään. Työni on sellaista, ettei tarvi kuin olla ajoissa paikalla ja tehdä justiinsa rutiinien mukaan hommat: todellista aivojen lepuuttamista.
Tammikuussa otan pitän vapaan ja lähden jonnekin aurinkoon jos vaan mahdollista matkustaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen työ haluaisin myös, millä alalla olet?

Vierailija
2/5 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kaksi viikkoa putkeen töissä yli joulun ja vuodenvaihteen. Tuplaten palkkaa ja työ sujui kuin tanssi. 

ex-hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, onnea sulle =) Minulla on joululoma 17.12-10-1, ei ikävä sekään.

Vierailija
4/5 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 päivää töitä. Sitten piti lentää aurinkoon mutta peruutin sen justiins. Olisin ollut kanarialla mutta sinne ei pidä nyt missään nimessä matkustaa. Voi prseen suti!

Thaimaa on ollut lempikohteeni keskitalvella vuosia mutta kyllä tuo byrokratia on liian vaivalloista. En osaa kunnolla mtn appeja ladata taikka käyttää.

Entä jos tämä ei helpotukaan, ollenkaan?? Jääkö matkustaminen mihinkään kokonaan? Olin NIIN ajatellut että käyn Balilla vielä kerran.

Vierailija
5/5 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin usein töissä jouluna, se oli oikein mukavaa. Sai olla rauhassa, vain vähän asiakkaita, suurimmaksi osaksi päivystystä sen varalta, että "jotain sattuu". Eipä koskaan sattunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä