Minne kaikki rokottamattomat hoitohenkilöt siirretään ?
Saavatko jatkaa työtään potilaiden parissa ? Ja kuka siitä päättää ?
Tämä kyllä ammutaan alas vikkelään, vaikka kysymys on asiallinen.
Kommentit (76)
Tänne meidän muiden kanssa piikityksen ottaneiden elätettäviksi. En ota piikkiä ja nyt yhteiskunta antaa mulle asunnon ja ruuan ilman että tarttee osallistua mihinkään. Kiitos lampaille elämä on ihanaa ilman töitä ja aikaa jää harrastaa mitä haluaa. Eniten nautin kun saan nukkua niin pitkään kuin unta riittää.
Olipa erikoinen kommentti. Ehkä se valkenee joskus.
Pakkorokotus on vihon viimeinenen asia, joka tulee katkaisemaan kamelin selän,ja hoitoalalla tapahtuu hoitajien joukkopako.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ihan hirveästi kiinnosta mihin joutuvat. Oma valinta.
Kuka kysyi sulta, kiinnostaako sua? Etkö osaa lukea? Taidat muuten itse olla työtön lorvija, kun ei verojen käyttö kiinnosta?
Omikron ehtii touhuta touhunsa, ennenkuin tämä homma on päätetty ja kansissa.
Tätä pandemiaa ei saada koskaan kokonaan tuhottua. On koko maailman vitsaus. Sen kanssa on elettävä. Hoitohenkilöt kouluttautumaan vaikka terveydenhuollon asiantuntijatehtäviin. Ei potilastyötä.
Perussuomalaiset vastustavat koronapassia. Eivät osaa perustella sitä tieteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pakkorokotus on vihon viimeinenen asia, joka tulee katkaisemaan kamelin selän,ja hoitoalalla tapahtuu hoitajien joukkopako.
Juu juu, kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne meidän muiden kanssa piikityksen ottaneiden elätettäviksi. En ota piikkiä ja nyt yhteiskunta antaa mulle asunnon ja ruuan ilman että tarttee osallistua mihinkään. Kiitos lampaille elämä on ihanaa ilman töitä ja aikaa jää harrastaa mitä haluaa. Eniten nautin kun saan nukkua niin pitkään kuin unta riittää.
Ei kiitos, ei jaksa kitkuttaa köyhänä rottana.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrkisin jatkokouluttautumaan. Tutkijaksi tms.
Sanotaanko näin, että rokotekammoiset eivät yleensä ole korkeakouluainesta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajista lähes kaikilla on rokotukset kunnossa. Ei niin tyhmää hoitajaa montaa ole, joka pelkäisi.
Sairaanhoitajien kohdalla näin onkin.
Etävastaanotoille. Ja tartuntojen jäljittämishommiin.
Lopputilin jälkeen kortistoon tai uudelleenkoulutukseen. K.passi vaatimus luultavasti laajenee muille kin aloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä koronapotilaita hoitamaan.
Tämä olisi oikeastaan aika hyvä ratkaisu. Koronapotilailla kun ON JO koronatartunta, ei haittaa, vaikka hoitaja tartuttaisikin heihin koronaviruksen.
Hohhoijaa näitä rokotettujen törkeyksiä. Olette niin sekaisin ettekä itse edes tajua sitä. Laitetaan nyt kuitenkin ne rokotetut hoitajat hoitamaan niitä koronapotilaita, kun heillähän on tämä aivan mieletön rokotteen tuoma suoja virukselle.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että näin käy. Voimia kaikille rokottamattomille hoitajille, teillä on hirveä tilanne.
Synkkään metsää ulvomaan kilpaa susien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
=====
Hymysi hyytyy kun ansiosidonnainen on kulunut loppuun.
Heistä voi tehdä virkamiehiä , niitä ei ole koskaan liikaa , uusia kela tätejä jotka jakaa kiiltokuva pojille rolexeja ja visakortteja.
Ilmastonmuutoksen tarkkailijoita , poliisin apulaisia pitämään tutkapyssyä pusikoissa ,
Rokottajiksi kun halukkaat saa 45678 ja 9 rokotuksen.
Ja vaikka tuulensuojiksi kun rokotetut istuu auringossa keväällä.
Hoitajista lähes kaikilla on rokotukset kunnossa. Ei niin tyhmää hoitajaa montaa ole, joka pelkäisi.