Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheisyyteen painostavat miehet

Vierailija
07.12.2021 |

Miksi miehet olettavat, että naisen tulisi suudella ensitreffeillä tai edes antaa pitkiä halauksia? Suuteleminen on hyvinkin intiimiä toimintaa, jossa elimistön bakteerikanta vaihtaa omistajaansa, enkä itse todellakaan halua suudella ketään ilman että tunnen voimakasta romanttista kiinnostusta ja tunnen toisen.

Alkoi ahdistaa, kun yksi chattikaverimies alkoi maalailla haavekuvia suutelemisesta treffien päätteeksi. Selitin, että itse en ole koskaan toiminut siten ja siltikin päädyin aiemmin pitkään parisuhteeseen. Emme sitten menneet treffeille. Mielipiteitä aiheesta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain maksullisissa. Osa suutelee osa ei. Piparia saa. En elättele mitään rakkaus fantasioita heistä.

Vierailija
2/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä

Vierailija
4/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella omat rajat. Naisten ei kannata suudella huonoa miestä, suutelo nostaa tykkäämishormoneja ja voi luulla että sammakko onkin prinssi. Samoin jos suutelu paljastaakin seksuaaliset kemiat, niin sehän ei takaa, että mitään hyvää parisudetta tulisi. Eli ensin kannattaa varmistaa että mies muuten ok ja sitten vasta suutelulla testata, että tomiiko se fyysinenkin puoli. 

Vierailija
5/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vain maksullisissa. Osa suutelee osa ei. Piparia saa. En elättele mitään rakkaus fantasioita heistä.

Minä vatkaan sohvalla katkarapua ja pelaan fifaa. Naiset leikkiköön minun puolesta ihan vaan keskenään.

Vierailija
6/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi olisi muka 0/5? Tuota on tapahtunut useastikin. Ällöttää, kun joku yrittää painostaa suutelemiseen. Olen suudellut vain neljän ihmisen kanssa koko elämäni aikana yhteensä, joten ei ole mitään mielenkiintoa suudella joitain random deittikavereita, puhumattakaan mistään intiimimmästä. Yhden illan suhteita en ole koskaan harrastanut.

T. Ap

Vierailija
7/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on miehiä syrjivä ja valheellisesti yleistävä. Ei jatkoon.

Vierailija
8/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet olettavat, että naisen tulisi suudella ensitreffeillä tai edes antaa pitkiä halauksia?

Kuka olettaa, kuka ei oleta. Itse tunnustelen omia fiiliksiäni ja ellei toisen suuteleminen käy edes mielessä, niin en tapaa häntä uudestaan. Harvoin tulee ensitreffeillä suudeltua, mutta toivottavaa olisi ajatuksen käyminen mielessä. 

Vierailija
9/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset miehet naiset 

jankkauspaskaa

Vierailija
10/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä

Kannattaa sitten hengailla niiden jännempien naisten kanssa, tosin he pussailevat todennäköisesti yhtä lailla muidenkin kanssa. Jos haluat melko kokemattoman naisen, niin kannattaa satsata niihin muutenkin tarkempiin.

T. Ap

Vierailija
11/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on miehiä syrjivä ja valheellisesti yleistävä. Ei jatkoon.

Voi joku nainenkin olettaa samaa miehistä ja sekin on väärin. Itselläni on vain kokemusta miehistä.

T. Ap (nainen)

Vierailija
12/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vatkaan sohvalla katkarapua ja pelaan fifaa. Naiset leikkiköön minun puolesta ihan vaan keskenään.

Tuo on ihan ok. Aloitus koski deittailua tai sellaiseen johtavaa kommunikointia.

T. Ap

Vierailija
13/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani harvoin tulee treffeillä halattua ja vielä harvemmin mentyä pidemmälle. Miksi painostaisin naisia läheisyyteen, kun lähtökohtaisesti treffikumppani ei kiinnosta yhtään?

Vierailija
14/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin ehkä juuri, että se mies todennäköisesti piti mua niin helppona saaliina, että siksi ilmeisesti oletti tuollaista ja etukäteen painosti odotuksillaan tapaamista kohtaan. Hän yllättyi, kun kerroin, ettei tapanani ole suudella tuntemattomia ja etten harrasta irtosuhteita. Tavallaan ihan hyvä, että homma meni puihin. En "menettänyt" muuta kuin irtosuhdetta ja seksiä kinuavan tyypin.

T. Ap

Vierailija
15/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettei kiinnosta. Taas ongelma ratkaistu.

Vierailija
16/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ani harvoin tulee treffeillä halattua ja vielä harvemmin mentyä pidemmälle. Miksi painostaisin naisia läheisyyteen, kun lähtökohtaisesti treffikumppani ei kiinnosta yhtään?

Miksi menet treffeille epäkiinnostavien kanssa? En minäkään ollut kiinnostunut, mutta en suutelisi edes romanttisessa mielessä kiinnostavaa miestä, vaikka mies koettaisi painostaa asiaa. Tosin se painostaminen ois turn-off itsessään.

T. Ap

Vierailija
17/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, ettei kiinnosta. Taas ongelma ratkaistu.

Sanoinkin, ettei suutelu kiinnosta ihan periaatteesta ensitreffeillä. Mies veti siitä herneet. Ilmeisesti oli jotain irtosuhdetta vailla hän.

T. Ap

Vierailija
18/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua reppanaa. Sun elämä kuulostaa tosi ankealta 😔

Vierailija
19/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet treffeille epäkiinnostavien kanssa? En minäkään ollut kiinnostunut, mutta en suutelisi edes romanttisessa mielessä kiinnostavaa miestä, vaikka mies koettaisi painostaa asiaa. Tosin se painostaminen ois turn-off itsessään.

T. Ap

Koska fyysistä kiinnostusta ei voi tietää tapaamatta. Viestien pohjalta ihminen vaikuttanut kiinnostavalta ja treffeillä huomaa, ettei yhtään kiinnosta koskea toista.

Vierailija
20/37 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että omalla kohdallani mies elätteli toiveita seksistä ja siipeilystä ja koetti puhua minut pyörryksiin romanttisten kuvitelmien avulla. Alkoi haiskahtaa kyseinen juttu jo alkuunsa, kun vaatimuslistat alkoivat kasvaa.

T. Ap