Vastaatko puhelimeen jos olet pöntöllä?
Kommentit (23)
Kyllä se sopii tunnelmaan. Vielä lehtimyyjä tai jotain muuta paskaa. Menee samoilla hajuilla
En todellakaan ota kännykkää vessaan keräämään bakteereja.
Jos ei ole tärkeä, en vastaa. Soitan takaisin wc reissun jälkeen. Jos on lapsi tai mies niin vastaan, jos niillä on joku hätä. Ei pöntöllä vastaaminen niin vaarallista ole. 🙈
Niihin lääkärin takaisinsoittoihin kyllä pitää vastata. Ja vielä eka pirahduksiin.
Sehän siinä juuri hankalaa onkin, kun takaisinsoitto, jopa kiirevastaanotolta, saattaa tulla viikon päästä. Siinä on kuljetettava puhelinta mukana joka paikkaan
Vastaan jos ei ole just plötsähtelyvaihe menossa.
Yleensä otan mukaan vessaan, koska monesti se on soinut juuri silloin, jos sitä ei ole ottanut mukaan.
Ei aavikolla ole vessoja reikä lattiassa tai kuoppa hiekassa .
Vierailija kirjoitti:
En ota puhelinta mukaan vessaan.
Miten kulutat aikasi seuraavaa supistusta odotellessa?
En ota puhelinta vessaan, harvoin ne istunnot huussissa on niin aikaa vieviä että kokisin tarpeelliseksi viedä puhelinta mukaani sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole synnyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tärkeä, en vastaa. Soitan takaisin wc reissun jälkeen. Jos on lapsi tai mies niin vastaan, jos niillä on joku hätä. Ei pöntöllä vastaaminen niin vaarallista ole. 🙈
Vessassa on tietty kaiku, jonka kyllä kuulee. Puhelinasiakaspalvelussa sen oppii erottamaan, ja pahimmillaan toisessa päässä huuhdotaan vielä pönttökin puhelun aikana. Älä siis vastaa vessassa kuin korkeintaan perheenjäsenille.
En hoida puheluita vessassa, kokisin sen loukkaavaksi toisessa päässä olevaa kohtaan. Toivon myös että minulle ei soitella pytyllä ähistellessä. Soitan vessareissun jälkeen takaisin mikäli aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole synnyttämässä.
Isoimmille annetaan nimi heti kastamisen jälkeen.
Olen joutunut vastamaan tuollaisessa tilanteessa puhelimeen kun TE-toimisto on sattunut juuri tällöin soittamaan. Ihan oikein noille ja kertoo kaiken mitä tuosta putiikista ajattelen. En tiedä, tajusiko työntekijä, että olen vessassa, mutta aivan sama.
En vastaa, muuta kuin ehkä ihan lähipiirille pöntöltä, mutta av:lle suollan kyllä paskaa pöntöltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut vastamaan tuollaisessa tilanteessa puhelimeen kun TE-toimisto on sattunut juuri tällöin soittamaan. Ihan oikein noille ja kertoo kaiken mitä tuosta putiikista ajattelen. En tiedä, tajusiko työntekijä, että olen vessassa, mutta aivan sama.
Lorotitko tai pieritkö samalla kun juttelit?
Isäni kerran vastasi ja soittajakin istui pöntöllä. Kimppakakkasivat siinä sitten.
Riippuu sitä kuka soittaa. Joskus pyyhin nopeasti ja vedän vähän housuja jalkaan ennen vastaamista. Meillä vessassa ei kaiu, joten se on huone siinä missä muutkin. Harvoin kyllä tulee sellaista puhelua, että siihen pitäisi samantien vastata.
Enhän minä sentään pääministeri ole.