Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan ei muka käytä muusijauhetta....

Vierailija
11.03.2015 |

Mutta niin vaan lidlissä ammotti tyhjät hyllyt pussimuusien kohdalla;)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:28"]

Minä käytän. Jauhelihaperunamuusilaatikkoon lähinnä, se on perheen herkkua.

[/quote]

Mikä tekee siitä niin herkullista? Haluaisin kokeilla.

Vierailija
42/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt muusijauhetta, en edes tiedä miten sellainen  valmistetaan . Minusta muusin teko on helppoa ja nopeaa. Enkä edes ole mikään einesten vastustaja, päinvastoin meillä käytetään niitä aika paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:56"]Onhan se nyt todellakin nopeampaa! Pussimuusi on 5 minuutissa valmista. Jos ruoka pitää saada vartissa pöytään kotiin saapumisen jälkeen, ei muuhun pysty. Lidlin muusi on ainoa, jota voi käyttää. Se on ihan ok, ei mitään turhia aineita.
.
Toki itse tehty on parempaa! Jauhoiset perunat ihan pehmeäksi. Vesi pois. Nuijitaan. Vatkataan sähkövatkaimella ILMAN NESTETTÄ! Tämä se juttu, ei tule liisteriä. Sitten kun perunat sileänä, lisätään lämmin maito ja voi olus suola. Ja nyt vain sekoitetaan sekaisin, ei vatkailla enää. Tätä tietysti, jos on aikaa.
[/quote]
Meneekö tuohon 20 minuuttia kauempaa?

Vierailija
44/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:41"]En ymmärrä miten laiska ihminen voi olla, jos kokee vaivana perunoiden kuorimisen, ja kypsien perunoiden survomisen ja muutaman kerran vatkaamisen käsin kun lisää maitoa, voita, suolaa... Mutta jotekin uskon, että suurin osa AV:laisistat eivät tähän hommaan viitsi ryhtyä.
[/quote]
Ymmärrät jos sulllekin iskee reuma kuin salama kirkkaalta taivaalta. Siirryttiin kukkakaalimuusiin, joka jopa paljon teeveellisempääkin.

Vierailija
45/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunamuusia on meillä aina kaapissa sitä varten, jos ruoka saatava nopeasti. Se on todella hyvää, kun lisää voita, täysmaitoa ja suolaa. Muihin muusijauheisiin on koskisi. Ne ei ole perunaa nähnytkään.

Vierailija
46/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonmuusin myötä mulla oli trauma pussimuuseja  kohtaan mutta sitten maistoin sitä Lidlin muusia, se on oikeasti ihan hyvää.

Vierailija
47/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta tehnyt ruokaa perheelle enkä ole koskaan käyttänyt muusijauhetta. Maistanut olen pari kertaa eikä mene alas.

Vierailija
48/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:29"]

Onko se pussijauhe oikeesti nopeempaa? Kysyn vaan kun en ole ikinä itse edes kokeillut. Että kannattaisiko joskus koittaa?

[/quote]Tietenkin se on nopeampaa. Miten tuota edes viitsii ihmetellä?

Peunamuusiin pitää kuoria perunat, keittää ne ja tehdä muusi. Aikaa menee 30 min.

Pussimuusiaine sekoitetaan kuumaan maitoon ja muusi on valmis. Aikaa menee muutama minuutti.

Muusi on meillä viikonloppuruokaa juuri työläytensä vuoksi. Itse tykkäisin kovasti Mummonmuusista, mutta muut eivät sitä suostu syömään. Tuo muusi ei maistu yhtään normaalilta muusilta, mutta on minusta ihanan makuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän