Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan ei muka käytä muusijauhetta....

Vierailija
11.03.2015 |

Mutta niin vaan lidlissä ammotti tyhjät hyllyt pussimuusien kohdalla;)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Lisään siihen nokareen voita ja sipulia ja täydestä menee.

Vierailija
2/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä mitään eineksiä,mutta paljon ihmiset tuntuu käyttävän joissakin perheissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme. Ollaan sen verran laiskapaskoja.

Vierailija
4/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä onkin ainut syötäväksi kelpaava muusijauhe.

Vierailija
5/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Jauhelihaperunamuusilaatikkoon lähinnä, se on perheen herkkua.

Vierailija
6/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, leivonnassa. Sämpylöihin ja suolaisiin piirakoihin sopii, jos jääkaapissa ei oo vanhaa oikeaa jämämuusia. Muuhun ei jauheesta kyllä ole..

Vierailija
7/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lidlin versiota en käytä, mutta juu, mökillä käytetään, rainbowta... Eli kesäruokaa meillä.

Vierailija
8/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, parasta muussia. Mutta en missään nimessä Lidlistä ostettuja tai muita halpoja, ne ovat hirveitä. Tänään maistoin K menun pussimuussia ja järkytyin.

Vierailija
9/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pussijauhe oikeesti nopeempaa? Kysyn vaan kun en ole ikinä itse edes kokeillut. Että kannattaisiko joskus koittaa?

Vierailija
10/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusi on niin helppo että en käytä. Jotain kastikejauheita käytän.

Vierailija
11/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:29"]Onko se pussijauhe oikeesti nopeempaa? Kysyn vaan kun en ole ikinä itse edes kokeillut. Että kannattaisiko joskus koittaa?
[/quote]

on ja on oikeasti hyvää, se on vain niin WT mammojen mukaan, niiku on kaikki muuki einesjuttu/herkut

Vierailija
12/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena "jouduin" syömään, enään en vapaaehtoisesti suuhuni laittaisi :D

Vierailija
13/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset inhoaa pussimuussia, sitä olen tarjonut esim. kipeänä keitettyjen naikkien kanssa, kun sairaana ei pysty oikein kokkailemaan. Sitten taas rakastavat omatekoista muussia! Itse teen muussin aina (paitsi sairaana tmv), koska se on vain niin paljon parempaa, ja tulee helposti tehtyä.

Vierailija
14/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun en enää saa perunamuussia tehtyä perunoista lopetan ruoanlaiton kokonaan ja syön vain ravintoloissa tai muiden valmistamaa ruokaa. 

Vierailija
15/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt vuosiin, koska pakastettu perunasurvos/muusi on paljon parempaa ja helppoa tehdäkin (mikrossa). Meillä siis joko kiireessä pakastemuusia tai ei-kiireessä itse tehtyä.

Vierailija
16/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:29"]Onko se pussijauhe oikeesti nopeempaa? Kysyn vaan kun en ole ikinä itse edes kokeillut. Että kannattaisiko joskus koittaa?
[/quote]

on ja on oikeasti hyvää, se on vain niin WT mammojen mukaan, niiku on kaikki muuki einesjuttu/herkut
[/quote]

No tuota juuri mietin kun en oo ikinä kokenut muusin laittamista perunoista hitaaksi tai työlääksi. Mutta ihan vilpittömästi kysyin kun moni tuntuu käyttävän. Oletus on ollut kyllä ettei se olisi maistuvaa, mutta korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä.

Vierailija
17/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon muusi!!! Ihan paras!

Vierailija
18/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Lidlin muussissa oli joskus kuolleita pieniä ötököitä jauhon seassa. Enpä ole sen jälkeen enää ostanut..

Vierailija
19/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole n 5 vuoteen moisia ostanut. Perunamuusissa työläin vaihe on pottujen kuoriminen, muutenhan valmistuu tosi iisisti ja on hyvää. Minusta mikään muusijauhe ei ole niin hyvää vaan maistuu jauholta ja jotenkin ns. kirpeältä. 

Vierailija
20/48 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pussimuussiin koskenut sen jälkeen, kun kotoota pois muutin. Isä teki aina mummonmuussia. Se oli ihan hyvää niin kauan, kunnes tein itse muussit ja tajusin sen totuuden, että pussimuussi ei ole perunaa nähnytkään.

Teen jopa ihan perinteisellä tekniikalla, eli muussinuijalla, koneen kanssa tulee ihan huono koostumus, kun vatkaan kiisseliksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi