Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan tukehtua öisin

Vierailija
11.03.2015 |

Herään usein öisin kun olen tukehtumaisillani. Olen kokenut stressiä jo kuukausien ajan, jolloin näen painajaisia enkä saa henkeä. Herään siis siihen, että yritän haukkoa happea. Toisaalta olen miettinyt, kärsinkö uniapneasta, mutta tämä taitaa ennemminkin johtua vain stressistä? Mutta koen nykyään ahdistusta jopa nukkumisesta. Mistä apua tilanteeseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uniapnealta. Mee lääkäriin.

Vierailija
2/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tutkia se uniapnea. Itslläni todettiin 30 hengityskatkosta tunnissa. Loppuivat lähes kokonaan CPAP-hoidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että lääkitset tilaasi alkoholilla iltaisin.

Vierailija
4/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kenelle tahansa tulla uniapnea? Olen nuori ja pienikokoinen nainen.

Ap

Vierailija
5/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli yks vuosi et heräsin yöllä ku en saanu henkee, kyl pelästyin joka kerta ja ihmettelin mitä tää on. Mulla ei kyl mitää stressii ollu ja selvis syyki sit jonku ajan pääst. En ny haluu pelotella, ootko käyny gynellä millon? Mulla oli helv. suuri munasarjakysta joka todennäkösesti paino jonnekki, sillo ku selällää nukku, tuli hengen haukkomine. Se loppu ku seinään ku leikattii veke

Vierailija
6/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:17"]Herään usein öisin kun olen tukehtumaisillani. Olen kokenut stressiä jo kuukausien ajan, jolloin näen painajaisia enkä saa henkeä. Herään siis siihen, että yritän haukkoa happea. Toisaalta olen miettinyt, kärsinkö uniapneasta, mutta tämä taitaa ennemminkin johtua vain stressistä? Mutta koen nykyään ahdistusta jopa nukkumisesta. Mistä apua tilanteeseen?
[/quote]

Unihalvaus?

Vierailija
7/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Otan yhteyttä lääkäriin heti huomenna.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi