Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on kiusattu työkyvyttömäksi

Vierailija
07.12.2021 |

Sairastuin nuorena masennukseen koulukiusaamisen ja harrastuskiusaamisen takia. Lisäksi vanhempani olivat todella lapsellisia, minua kiusattiin kotona. Kiitos tästä sairastuin psykoottiseen masennukseen. Elinikäinen diagnoosi ja työkyvyttömyys.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin työelämässä, kiusattiin sieltäkin ulos. Olo ei ole ollut normaalin iloinen sitten siitä, kun olin 12-vuotias. Kiitos tästä kaikesta.

Lääkkeissä olo on pöhnäinen.

En saa ikinä normaaleita asioita elämässä, kuten parisuhdetta tai työtä.

Vierailija
2/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoni ovat tulehtuneet tästä kaikesta. Vuosikymmenien lääkkeiden syönti on muuttanut aivokemioita niin, että en pysty olemaan ilman lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänilo minussa on ”pakotettua”. En saa iloa muista ihmisistä tai edes seksistä.

Vierailija
4/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on mennyt sitten tähän.

Jos olidi mennyt eritavalla, olisin iloinen ja työteliäs, minulla olisi perhe ja olisin töissä.

Vierailija
5/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiitos tästä. Kaiken huipuksi minusta ajatellaan, että olen saanut kaiken ilmaiseksi. Mutta kun en ole.

Vierailija
6/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ketään ei kiinnosta elämäsi ja ryssimisesi.

Vierailija
7/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken päälle, jos vanhempani olisivat olleet normaaleita. Olisin ehkä selvinnyt tästä kaikesta. Tuntui, että kiusasivat minua kaiken muun kiusaamisen päälle.

Vierailija
8/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ketään ei kiinnosta elämäsi ja ryssimisesi.

Sekään ei kuule haittaa. Täällä saa kirjoitella kuka vain.

Vierailija
9/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan varata ajan itselleni Hajottamoon.

Vierailija
10/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken päälle, jos vanhempani olisivat olleet normaaleita. Olisin ehkä selvinnyt tästä kaikesta. Tuntui, että kiusasivat minua kaiken muun kiusaamisen päälle.

Muistan elävästi muutaman riidan, kun ikäänkuin tajusin, että elämänkulkuni kääntyy. Jotain peruuttamatonta tapahtuu minussa. Aivoissani. Jotain menee peruuttamattomasti rikki. Silloin ilmeisesti tulehdus aivoissani meni pahaksi.

Vierailija
11/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua kiusattiin työelämässä?

Vierailija
12/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin. Toivoisin hiipuvan pois täältä jälkiä jättämättä. Ikäänkuin en olisi koskaan ollutkaan täällä. Kukaan ei kaipaisi tai muistaisi minua.

Vierailija
13/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sähköhoito1 (vanhemmalta nimeltään sähkösokkihoito) on saamassa uudestaan suosiota erityisesti vakavissa masennustiloissa."

https://www.duodecimlehti.fi/duo50226

Vaihtoehto pillereille.

Vierailija
14/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin netissä. Olin sitä ennen kirjoitellut pahaa oloani nettiin. Sitten tein virheen ja kerroin yhdelle kiusaajistani, että olen päässyt töihin.

Selvittivät työpaikkani. Minua haukuttiin keskustelupalstoilla ja kaikea tekemistäni kritisoitiin. Asiakkaat sanoivat minusta huonoja asioita. Tämä heijastui työkaverini käytökseen.

Jos olisin saanut olla rauhassa olisin jaksanut. Ja päässyt jaloilleni. Mielenterveys oli silloin muutenkin herkillä. Vuoden jaksoin ja sitten romahdus.

Kaikki lomat, viikonloput ja illat meni itkiessä.

Syy oli siis nettikirjoittelu, minun maineeni tahrattiin. Tämä heijastui työpaikalla minuun.

Vierailija
15/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa työkavereista yritti olla ystävällisiä ja kivoja. Mutta sitten joillain asiakaskäynneillä kouluissa minulle huudettiin ihan suoraan, että tapa ittes yms. Se oli tosiaan liikaa, kun muutenkin olin masentunut.

Vierailija
16/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotkut asiakkaat sanoivat tosi rumasti ammattitaidostani.

Tai ulkonäöstäni tai mistä vain.

No, sain sitten puoli vuotta kestävän psykoosin, joka päättyi käyntiin Auroorassa, josta sain lääkkeitä.

Vierailija
17/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen en ole edes halunnut yrittää mennä töihin. En usko pärjääväni työelämässä. En usko pärjääväni edes normaaleissa ihmissuhteissa.

Vierailija
18/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu koko elämäni.

Vierailija
19/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin netissä. Olin sitä ennen kirjoitellut pahaa oloani nettiin. Sitten tein virheen ja kerroin yhdelle kiusaajistani, että olen päässyt töihin.

Selvittivät työpaikkani. Minua haukuttiin keskustelupalstoilla ja kaikea tekemistäni kritisoitiin. Asiakkaat sanoivat minusta huonoja asioita. Tämä heijastui työkaverini käytökseen.

Jos olisin saanut olla rauhassa olisin jaksanut. Ja päässyt jaloilleni. Mielenterveys oli silloin muutenkin herkillä. Vuoden jaksoin ja sitten romahdus.

Kaikki lomat, viikonloput ja illat meni itkiessä.

Syy oli siis nettikirjoittelu, minun maineeni tahrattiin. Tämä heijastui työpaikalla minuun.

Mistä nettikiusaajat tiesivät henkilöllisyytesi?

Vierailija
20/29 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn sielunhoitoterapiassa, olen kokenut todella hyväksi. Eikö seurakunnissa omevat sielunhoitokeskustelut pitäisi olla ilmaisia?

Suosittelisin sinullekin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä