vanhus syyttää mua
Että oisin vieny siltä rahaa...oon hoitanu sen kauppa-asioita ja käyny apteekissa.
Jestas sentään.
Nyt muistin juuri kun ostin sille kallista voidetta ja lisäksi ruoka-ostokset jolloin sitä rahaa meni.
Ja se sekoittaa että se olis antanu mulle tietyn summan viimeksi sekä pankkikortin.
Ei antanut kuin pankkikortin.
Kannattaa pitää varansa ettei tätä tapahdu kellekään!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:30"]Mä taas tunnen päinvastaisen tapauksen, on valitettavasi sukulaiseni. Sellaisen ahneen ämmän joka käy auttamassa vanhuksia ja tosiaan laittaa itselleen sivuun vanhusten rahoja, käyttää hyväksi sitä ettei ne uhrit tajua että rahaa kuluu epäilyttävän paljon ostoksiin nähden. Jotkut vanhukset on antaneet tälle kusettajalle vielä tietoisestikin rahaa vaivanpalkaksi, kun tämä jaksaa käydä yksinäistä vanhusta katsomassa.
[/quote]
Tuo on kamalaa.
Mä taas tunnen päinvastaisen tapauksen, on valitettavasi sukulaiseni. Sellaisen ahneen ämmän joka käy auttamassa vanhuksia ja tosiaan laittaa itselleen sivuun vanhusten rahoja, käyttää hyväksi sitä ettei ne uhrit tajua että rahaa kuluu epäilyttävän paljon ostoksiin nähden. Jotkut vanhukset on antaneet tälle kusettajalle vielä tietoisestikin rahaa vaivanpalkaksi, kun tämä jaksaa käydä yksinäistä vanhusta katsomassa.