paljon uskot että painan (kuva)
Kommentit (60)
Näytät olevan aavistuksen ylioainon rajoilla. Mulla ihan samanlainen kroppa mut olen 10 cm pidempi ja painan reilu 80 kg. Painat ainakin 75 kg.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 04:57"]
Oisit varoittanut etukäteen että "panetusvaara". M28
[/quote]
Teini sä olet (max. 17v.) etkä 28v. Ei kukaan lähemmäs 30v. kirjoittele enää tuollaisia tällaisiin kuviin.
Vaikka vatsasi näyttää litteältä, niin tuosta kuvasta on vähän vaikea hahmottaa, oletko leveyssuunnassa kapea vai leveä, koska ei voi verrata taustaan.
Moi Jenna! kannattais ehkä vähän miettiä miltä foorumilta kyselee :D Sulla on hyvä perse ;) siskollas myös ok
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:27"]
Moi Jenna! kannattais ehkä vähän miettiä miltä foorumilta kyselee :D Sulla on hyvä perse ;) siskollas myös ok
[/quote]
Ootko varma, ettei kuitenkin ole Pirjo kyseessä?
Jotain 50 kg?
Ite painan sen verran mut en oo noin lihaksikas. 8)
Pituutes?
Riippuu pituudestakin. Sanoisin, että korkeintaan 60kg?
Itse painoin tuon näköisenä noin 60kg, olen 170cm.
Jos oot 160cm kieppeillä, niin 50-54kg, jos 170cm kiepeillä niin 55-59kg?
Vaikea sanoa. Aika paljon tavaraa sinulla on reisissä, rinnoissa ei niinkään. 68 kg?
Vaikea uskoa että painaisit 70 kg. Mutta ei sillä vaa´an lukemalla niin merkitystä ole, peilikuva kertoo enemmän. Ja tuossa kuvassa kyllä näytät hoikalta ja hyvältä. 14 kg kun laihdutat niin et enää niinkään hyvältä :( Reidet ja kaikki muutkin kohdat on ihan normaalit.
Jos sulla on luonnostaan isohkot lihakset reisissä (niinkuin mullakin) et niistä mitään tikkuja saa ilmat että kuihdutat itsesi sairaan näköiseksi. Olisit vaan tyytyväinen itseesi!