Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"vahva itsenäinen nainen"

Vierailija
11.03.2015 |

tunnen muutaman sinkkunaisen, enkä ihmettele että ovat sinkuloita.

kun miestä ei ole, on selitys aina että miehet pelkäävät vahvoja itsenäisiä naisia.

kivahan se on itselleen selitellä, totuus on liian rankka hyväksytäväksi

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:41"]

Vaikkei olis mikään femakko niin silti itsenäiset ja vahvat naiset ei miellytä -suurta osaa- miehiä, koska mies haluaa olla tasavertainen, suojeleva, tarpeellinen kumppani. Ja usein itsenäinen vahva nainen ei osaa antaa miehelle tuota mahdollisuutta olla Mies. On tietty poikkeuksia.

[/quote]

Ei se kovin luontevaa olisi heittäytyä tarvitsevaksi tai suojeltavaksi, kun on yli 30 vuotta pärjännyt ihan ilman miestä... 

Vierailija
22/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Olisin vielä vähän aikaa sitten väittänyt vastaan, mutta sitten, täysin arvaamatta ja puskan takaa ihastuin mieheen, ja vieläpä  todella huterin perustein. Tajusin saman tien, mikä puntissa roikkuva itkupilli olen. Olisin kontannut sen miehen perässä maailman ääriin, jos hän vain olisi sallinut minun tehdä sen. On kai kaikkien onni, etten kelvannut. Tästä jäi käteen ainakin se, etten ikinä enää väitä, että olen vapaaehtoisesti yksin, itsenäinen ja on tämä sinkkuilu kivaa. Tai ehkä se olikin ennen tätä kammottavaa lankeemusta. Nyt elämä on yhtä helvettiä, eikä siihen tarvittu kuin yksi mies. Jota en saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:35"]

Naisen vahvuus on hänen heikkoudessaan.Nainen joka ottaa itselleen miehen roolin ei ole "vahva ja itsenäinen",vaan on tahtomattaan joutunut siihen tilanteeseen että pitäisi tuollainen olla.

[/quote]

Mitä ihmettä? Minun vahvuuteni on kyllä minun vahvuudessani eikä missään muussa. Ja ihan sataprosenttisesti olen nainen.

Voisitko täsmentää väitettäsi konkreettisin esimerkein? Ihan tuollaisella ajatuksen tasolla se ei nimittäin millään aukene.

Numero 7

Vierailija
24/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:52"]

Näinhän se on. Olisin vielä vähän aikaa sitten väittänyt vastaan, mutta sitten, täysin arvaamatta ja puskan takaa ihastuin mieheen, ja vieläpä  todella huterin perustein. Tajusin saman tien, mikä puntissa roikkuva itkupilli olen. Olisin kontannut sen miehen perässä maailman ääriin, jos hän vain olisi sallinut minun tehdä sen. On kai kaikkien onni, etten kelvannut. Tästä jäi käteen ainakin se, etten ikinä enää väitä, että olen vapaaehtoisesti yksin, itsenäinen ja on tämä sinkkuilu kivaa. Tai ehkä se olikin ennen tätä kammottavaa lankeemusta. Nyt elämä on yhtä helvettiä, eikä siihen tarvittu kuin yksi mies. Jota en saa.

[/quote]

mt-ongelmaiset on toki erikseen

Vierailija
25/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:45"]

Naisen vahvuus on hänen heikkoudessaan.Nainen joka ottaa itselleen miehen roolin ei ole "vahva ja itsenäinen",vaan on tahtomattaan joutunut siihen tilanteeseen että pitäisi tuollainen olla.

[/quote]

Mitä sitten tämä toivottu heikkous on käytännössä? Ja mikä on sellainen miehen rooli johon naisen ei pitäisi ryhtyä? 

[/quote]

Ennenvanhaan kaikki naiset tiesivät että pitää piilottaa äly ja mahdolliset tiedot. Nyt femakot haluavat olla tasaarvoisia ja yhtä voimakkaita kun miehet ja nyt he sitten saavat olla ilman miestä. Jos älyäisivät olla heikkoja niin pääsisivät helpolla ja saisivat kaikki miehenkin.

Vierailija
26/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:59"]

[/quote]

[/quote]

? tarkoitatko, että totaalinen hullaantuminen toiseen ihmiseen on jokin mielenterveysongelma?

Taidat  itse tarvita jonkinlaista apua. Ei muuta kuin sinne asioitasi hoitavalla sosiaalihoitajalle puhelu, niin asia alkaa purkeamaan!

Vierailija
27/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen ihmisen pitää myös yksin pärjätä. Niin paljon näkee läheisriippuvaisia naisia, jotka ei osaa olla yksin. Kunhan joku on -periaatteella sit ollaan suhteessa tai otetaan joku uus mies. Onneksi kaikki eivät ole tämmöisiä. Ei elämäänsä ole tervettä rakentaa vain miehen varaan. Minä olen suhteessa, mutta viihdyn oikein mainioisti myös yksin. Pitäisi opetella ensin olemaan yksin, ettei sitten koko maailma romahda, jos joskus tulee vastaan tilanne, ettei ketään löydykään tai mies päättää lähteä. Sitä paitsi on mielestäni todella epäreilua asettaa toinen siihen asemaan, että hän on vastuussa kumppaninsa onnellisuudesta ja pärjäämisestä.

Vierailija
28/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:59"]

[/quote]

[/quote]

? tarkoitatko, että totaalinen hullaantuminen toiseen ihmiseen on jokin mielenterveysongelma?

Taidat  itse tarvita jonkinlaista apua. Ei muuta kuin sinne asioitasi hoitavalla sosiaalihoitajalle puhelu, niin asia alkaa purkeamaan!
[/quote]

Hullaantuminen on eri asia kuin läheisriippuvuus, ja jälkimmäisestä tässä kuulostaisi olevan kyse. Kun ihastuu kevyin perustein, ihastuu siihen kuvaan, jonka henkilöstä on päässään luonut, ei todelliseen henkilöön. Samoin jos sanoo, että ihan tosiaan olisi toisen pyynnöstä kontannut vaikka maailman ääriin, jos vain olisi tälle kelvannut, ei kuulosta ihan terveeltä. Normaali ihminen tajuaa, ettei pidä ryhtyä suhteeseen, jossa toinen vaatii noin älyttömiä asioita suhteen edellytyksenä. On eri asia jollain hetkellä tuntea, että voisi tehdä toisen puolesta mitä tahansa, kuin kehitellä tällaisia ajatuskuvioita tosissaan.

Vierailija
29/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:29"]juuri niin, naiset ovat mustasukkaisia takertujia mitä moni mies varmaan pelkää. missä se viipyy, lupasi tulla kotiin klo 17 ja kello on jo 17.10! onkohan sillä joku toinen? ja miestä ei päästetä mihinkään yksin, hyvä kun roskat saavat viedä.

moni vahva itsenäinen nainen on ihan normaalissa parisuhteessa

t. ap
[/quote]
Kuule just noi naiset on järjestään naimisissa.

Vierailija
30/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:41"]

Vaikkei olis mikään femakko niin silti itsenäiset ja vahvat naiset ei miellytä -suurta osaa- miehiä, koska mies haluaa olla tasavertainen, suojeleva, tarpeellinen kumppani. Ja usein itsenäinen vahva nainen ei osaa antaa miehelle tuota mahdollisuutta olla Mies. On tietty poikkeuksia.

[/quote]

Mä en ole niin tyhmä että hankkiutuisin tilanteeseen, jossa mua pitäisi jotenkin suojella. Mitä ne sellaiset tilanteet edes ovat?
[/quote]
Jos vaikka postimies soittaa kahdesti?

Vierailija
31/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
No tossa mittakaavassa vaikuttaa olevan: ensin en luottanut kehenkään ja sitten olisin antanut koko elämän, nyt kaikki on pilalla. Olisko joku kohtuuden ja keskitien haku paikallaan?

Vierailija
32/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:29"]juuri niin, naiset ovat mustasukkaisia takertujia mitä moni mies varmaan pelkää. missä se viipyy, lupasi tulla kotiin klo 17 ja kello on jo 17.10! onkohan sillä joku toinen? ja miestä ei päästetä mihinkään yksin, hyvä kun roskat saavat viedä. moni vahva itsenäinen nainen on ihan normaalissa parisuhteessa t. ap [/quote] Kuule just noi naiset on järjestään naimisissa.

[/quote]

Kummat? Noi mustasukkaset takertujat vai itsenäiset?

Vierailija
33/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:45"]

[/quote]

Mitä sitten tämä toivottu heikkous on käytännössä? Ja mikä on sellainen miehen rooli johon naisen ei pitäisi ryhtyä? 

[/quote]

Feminismiin kiteytyy aika lailla kaikki se, millaiseen rooliin naisen ei pitäisi ryhtyä. Jos ei auktoriteetti, osaaminen ja jaksaminen riitä johtajaksi tai pomoksi, ei pitäisi ryhtyä siihen siksi että täytyyhän niitä tietty määrä naisiakin olla. Miehillekään, joilla ei kyvyt riitä, ei ojenneta tarjottimella pääroolia.

Naisen ei myöskään pitäisi uikuttaa helpompien rajojen perään jos rahkeet eivät riitä esim tiettyihin ammatteihin. Näin eivät tee myöskään ne miehet, jotka eivät rajoihin yllä. 

Naisten ei myöskään pitäisi jauhaa sitä feministien mantraa ettei miehiä mihinkään tarvita. Yksikään mies ei koskaan saa laajalti ääntään kuuluviin sanoessaan että naiset ovat hyödyttömiä, koska kukaan ei sellaista roskaa laajalti julkaise. Nainen sen sijaan jos väittää samaa miehistä, onkin yhtäkkiä vahva ja itsenäinen. Vaikka jokainen lukija tietää, että se ei ole totta.

Vierailija
34/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kaikki femakot, lähdetään nyt siitä että kaikki feministit (itsenäiset ja vahvat yh-äidit) ovat Suomen syöpää.

Vierailija
35/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset on luotu pysymään kotona huolehtimassa lapsista (imetys) ja naiset on fyysisesti hwikompia kuin miehet niin turha ulista tasa-arvosta, koska sitä ei voi edes biologisesti pitää mahdollisena.

Vierailija
36/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas mitä paskaa :D Hyvä yritys, femakko.

Vierailija
37/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:21"]Minun kokemukseni mukaan miehet ennemminkin kiinnostuvat vahvoista ja itsenäisistä naisista, ei päinvastoin.
Kun taas roikkuminen ja epätoivoisuus karkoittaa miehen kuin miehen.

[/quote]siis tähän tuo viime viesti.

Vierailija
38/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:57"]

Noniin kaikki femakot, lähdetään nyt siitä että kaikki feministit (itsenäiset ja vahvat yh-äidit) ovat Suomen syöpää.

[/quote]

Mistä sulla on tällä hetkellä paha mieli kun halusit nostaa vanhan keskustelun halveerataksesi muita?

Vierailija
39/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen voi olla myös parisuhteessa. Itsenäinen voi olla vahva, mutta hänessä voi hyvinkin olla myös heikkouksia. Sinkku voi hyvin olla myös heikko, mutta ei kaipaa parisuhdetta itselleen. Myös itsenäinen sinkku voi kaivat itselleen parisuhdetta vaikka ei kelpuuta kumppaniksi ketä tahansa.

Vierailija
40/46 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva nainen -länkytys ärsyttää. Kukaan ei puhu vahvoista miehistä, tai jos puhuu, hän puhuu silloin painonnostajista. Vahva nainen -puhe on alistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi