Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi sanoo, jos sanot hänelle, että asuntonne on liian kylmä?

Vierailija
06.12.2021 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sairas.

Vierailija
22/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kysyy olenko kipeä. Onko mulla ehkä kuumetta?

Ikinä ikinä ei terveenä ollessani ole niin, että kämpässä on minun mielestä kylmä. Kyllä meillä on aina enimmäkseen kuuma. Mies on palelevaista sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että se on minun vika, koska valitsin asunnon :D

Tämä. Kun edellisessä asunnossa ilmeni kosteusvauio (ennen kaupantekoa teetetyistä mittauksista huolimatta), niin syy oli minun, koska halusin asunnon. Oli niin optimaalinen sijaisti työpaikkojen läheisyydessä ja alue muuten kaunis ja rauhallinen.

Vierailija
24/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa lämmityksen suuremmalle ihan ilman mieheltä kysymättäkin... Täytyykö teidän tosiaan pyytää lupa kumppanilta tuommoiseen?

Vierailija
25/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin laittaa lämmityksen suuremmalle ihan ilman mieheltä kysymättäkin... Täytyykö teidän tosiaan pyytää lupa kumppanilta tuommoiseen?

Sisälukutaito?

Eihän tässä lupaa kysytty. Kysyttiin vaan, mitä mies toteaa, jos sanot x.

Vierailija
26/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottavaa. Naisilla voi olla kylmä vaikka miehille on sopiva lämpötila. Tämä on tutkittu ja liittyy ihan fysiologiaan.

Vierailija
27/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti täytyy! Ei nainen pysty itsenäisesti tekemään oikeaa päätöstä näin vastuullisessa asiassa.

Vierailija
28/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitn, kun ei o miestä

Sama ja luojan kiitos ei.

Menneen perusteella saisin vain mäkätystä ja mökötystä jos sanoisin jotain kylmästä talosta.

Vierailija
29/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asunto, mitä hän siihen sanoo. Katsoo kun laitan ilmalämpöpumppuun lisää pöhinää

Vierailija
30/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kysyisi, että joko termostaatti on täysillä. Ja että laitetaanko leivinuuniin tulet.

Vierailija
31/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan tässä ihan yhdessä ja kumpikin osaa ottaa toisen huomioon. En ala lämpöä lisäämään, JOS toisella on hyvä tai kuuma vaan laitan itse lämpimämmin päälle.

Vierailija
32/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisää vaatetta

Vierailija
33/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä niin päin, että mies haluaa sisällä olevan koko ajan 24 astetta. On ilman vaatteita kotona. Minä tukehdun kuumuuteen. Mulle sopiva on 20-21.

Vierailija
34/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi että miten mulla nyt kylmä on, kun yleensä minä valitan kuumasta ja miestä palelee.

Vierailija
35/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet säätää termostaatteja, naiset palelee.

Mies tietää milloin termostaatti on säädetty oikein ja kertoo naiselle miten asiat on. Se onko naisella lämmin vai kylmä on naisen ongelma.

Nähnyt tämän niin monta kertaa. En asu enää miehen kanssa.

Vierailija
36/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettinen kysymys. Meillä mies palelee ja mulla on hyvä olla. Saa laittaa villapaidan ylleen ja villasukat jalkaan. Tai sytyttää takkaan tulen ja oleilla sen ääressä, kunhan vaan ei yritä makuuhuonetta lämmittää!

37/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sanoo: "Painuhuora saunaan siitä, äläkä valita."

Minulle jos joku niin sanoisi, lentäisi se alta aikayksikön  ulos

38/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan tässä ihan yhdessä ja kumpikin osaa ottaa toisen huomioon. En ala lämpöä lisäämään, JOS toisella on hyvä tai kuuma vaan laitan itse lämpimämmin päälle.

Siis toisen oikeudet on suuremmat kuin sinun ?

Vierailija
39/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kuuma, jos lisäät lämpöä.

Näinhän siinä usein käy, että joko mies tai nainen joutuu kärsimään. Vauva-foorumilla sen kärsijän pitää tietenkin olla mies, jos näin nainen välttää kärsimisen.

Vierailija
40/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa pökköä pesään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi