Mitä miehesi sanoo, jos sanot hänelle, että asuntonne on liian kylmä?
Kommentit (41)
Hän kysyy olenko kipeä. Onko mulla ehkä kuumetta?
Ikinä ikinä ei terveenä ollessani ole niin, että kämpässä on minun mielestä kylmä. Kyllä meillä on aina enimmäkseen kuuma. Mies on palelevaista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Että se on minun vika, koska valitsin asunnon :D
Tämä. Kun edellisessä asunnossa ilmeni kosteusvauio (ennen kaupantekoa teetetyistä mittauksista huolimatta), niin syy oli minun, koska halusin asunnon. Oli niin optimaalinen sijaisti työpaikkojen läheisyydessä ja alue muuten kaunis ja rauhallinen.
Voin laittaa lämmityksen suuremmalle ihan ilman mieheltä kysymättäkin... Täytyykö teidän tosiaan pyytää lupa kumppanilta tuommoiseen?
Vierailija kirjoitti:
Voin laittaa lämmityksen suuremmalle ihan ilman mieheltä kysymättäkin... Täytyykö teidän tosiaan pyytää lupa kumppanilta tuommoiseen?
Sisälukutaito?
Eihän tässä lupaa kysytty. Kysyttiin vaan, mitä mies toteaa, jos sanot x.
Epäuskottavaa. Naisilla voi olla kylmä vaikka miehille on sopiva lämpötila. Tämä on tutkittu ja liittyy ihan fysiologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti täytyy! Ei nainen pysty itsenäisesti tekemään oikeaa päätöstä näin vastuullisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitn, kun ei o miestä
Sama ja luojan kiitos ei.
Menneen perusteella saisin vain mäkätystä ja mökötystä jos sanoisin jotain kylmästä talosta.
Mun asunto, mitä hän siihen sanoo. Katsoo kun laitan ilmalämpöpumppuun lisää pöhinää
Todennäköisesti kysyisi, että joko termostaatti on täysillä. Ja että laitetaanko leivinuuniin tulet.
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan tässä ihan yhdessä ja kumpikin osaa ottaa toisen huomioon. En ala lämpöä lisäämään, JOS toisella on hyvä tai kuuma vaan laitan itse lämpimämmin päälle.
Meillä on kyllä niin päin, että mies haluaa sisällä olevan koko ajan 24 astetta. On ilman vaatteita kotona. Minä tukehdun kuumuuteen. Mulle sopiva on 20-21.
Ihmettelisi että miten mulla nyt kylmä on, kun yleensä minä valitan kuumasta ja miestä palelee.
Miehet säätää termostaatteja, naiset palelee.
Mies tietää milloin termostaatti on säädetty oikein ja kertoo naiselle miten asiat on. Se onko naisella lämmin vai kylmä on naisen ongelma.
Nähnyt tämän niin monta kertaa. En asu enää miehen kanssa.
Hypoteettinen kysymys. Meillä mies palelee ja mulla on hyvä olla. Saa laittaa villapaidan ylleen ja villasukat jalkaan. Tai sytyttää takkaan tulen ja oleilla sen ääressä, kunhan vaan ei yritä makuuhuonetta lämmittää!
Vierailija kirjoitti:
Se sanoo: "Painuhuora saunaan siitä, äläkä valita."
Minulle jos joku niin sanoisi, lentäisi se alta aikayksikön ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan tässä ihan yhdessä ja kumpikin osaa ottaa toisen huomioon. En ala lämpöä lisäämään, JOS toisella on hyvä tai kuuma vaan laitan itse lämpimämmin päälle.
Siis toisen oikeudet on suuremmat kuin sinun ?
Minulle tulee kuuma, jos lisäät lämpöä.
Näinhän siinä usein käy, että joko mies tai nainen joutuu kärsimään. Vauva-foorumilla sen kärsijän pitää tietenkin olla mies, jos näin nainen välttää kärsimisen.
Ootko sairas.