Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksitön liitto

Vierailija
11.03.2015 |

Onkohan tällä palstalla yhtään naista joka tietää mistä puhun kun sanon sen raastavan ahdistuksen ja vitutuksenkin alkavan aina kun pääsee töistä kotiin ja pahenee varsinkin illalla kun lapset on nukkumassa ja koko sielustasi haluaisit seksiä kutittelua hyväilyä ja nautintoa, mutta tiedät että jos edes kysyt vastaus on ei. Pisempään jo kärsinyt seksittömässä liitossa olen siis mies , 32v . Tampereen lähistöltä. Olisi mukava jutella jos joku nainen olisi vastaavassa tilanteessa. Kirjoitta voi myös jannu29@luukku.com

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiin 22 - aivan loistavaa  ! 

Tuossa on asenne joka tekee minuun vaikutuksen. Minäkin olen joskus vaimolle ehdottanut että voitais pitää vaihtarikuukaudet-  kuukausi hänen pillin mukaan ja sitten olisi minun vuoro - jätetään se läppäri pöydälle, vaan keskitytään toisiimme - haluan nautiskella hänen naiseuden ihanuuksista =)...  no, totuus on kuitenkin se että tämä on jäänyt puheasteelle -  ei siis mitään eloa, millään rintamilla. Eletään kuin sisko ja sen veli - vahinko.

Yritän selvitä terveiden kirjoissa harrastamalla sooloseksiä kerran pari viikossa - höh. Mikä hiton avioliitto tämä on.. ?

M47

Vierailija
22/29 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi loppui raskauteen (-99).Heti tuli reilut 2 vuotta taukoa. Sitten muutama kerta vuodessa. Viimeisen 10 vuoden aikana 2 kertaa, viimeinen kerta v. -09. Nyt nukumme eri huoneissa, käymme saunassa eri aikaan. Puoliso ei halua minun näkevän häntä alasti ollenkaan. Ei mainittavaa ylipainoa tms.  Mitenkään en saa häntä koskettaa, jos satumme keittiössä lähekkäin, hermostuu siitä ja "mees nyt siitä". Muutama vuosi sitten totesi seksin olevan täysin turhaa ja tarpeetonta tässä iässä. (50v.).  Elämä on muuttunut hiljaiseksi, apaattiseksi. Puhumme vain pakollista asioista, emme oikeastaan käy yhdessä missään.  Riitoja ei suuremmin ole,

M 56v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:16"]

Meillä seksi loppui raskauteen (-99).Heti tuli reilut 2 vuotta taukoa. Sitten muutama kerta vuodessa. Viimeisen 10 vuoden aikana 2 kertaa, viimeinen kerta v. -09. Nyt nukumme eri huoneissa, käymme saunassa eri aikaan. Puoliso ei halua minun näkevän häntä alasti ollenkaan. Ei mainittavaa ylipainoa tms.  Mitenkään en saa häntä koskettaa, jos satumme keittiössä lähekkäin, hermostuu siitä ja "mees nyt siitä". Muutama vuosi sitten totesi seksin olevan täysin turhaa ja tarpeetonta tässä iässä. (50v.).  Elämä on muuttunut hiljaiseksi, apaattiseksi. Puhumme vain pakollista asioista, emme oikeastaan käy yhdessä missään.  Riitoja ei suuremmin ole,

M 56v

[/quote]

Oletko ikinä (anteeksi, jos on tyhmä kysymys!) puhunut puolisollesi tuosta alastinäyttäytymisen "kammosta"? Nimittäin tuo osui itseeni, koska en pysty juuri näyttäytymään omalle miehelleni alasti. Toki nyt kammo on vähän lientynyt, mutta pahimmillaan tein aivan naurettaviakin viritelmiä, ettei mieheni näkisi minua missään tilanteessa alasti tai vähissä vaatteissa. Tai noh, ettei kukaan näkisi minua, eli esim. uimiset ja saunomisetkin olivat tosi vaikeita. Erään saunakerran jouduin tsemppaamaan itseäni aika pitkään, että uskalsin näyttäytyä muiden edessä edes uikkarit päällä.

Meillä tilanne tosin on niin päin, että mieheni ei halua, ja se on synnyttänyt sitten tämän... noh, ongelmani. Ennen olin spontaani ja innokas, enkä juuri häpeillyt alastomuutta. Nyt asia on täysin päinvastoin. Siksi vain ajattelin, että olisiko asia puolisollesi yhtä iso ongelma, ja että saisiko ongelmaanne avattua nimenomaan siitä kohdin. 

Vierailija
24/29 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:42"]

On teillä Ap vissiin joskus ollut seksiä, kun on lapsia. Vai onko ne syntyneet pyhästä hengestä? Ehkäpä lapsenne ovat jo teinejä ja ovat saaneet alkunsa suhteenne alussa, kun seksiä vielä oli.

Ymmärrä jotenkin, miltä seksittömässä liitossa oleminen tuntuu. Olen nainen ja olen itse ollut se haluton osapuoli. Mieheni vonkasi seksiä vuosikaudet ja mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Nyt roolit ovat kääntyneet toisinpäin. Ties mistä syystä (ehkä ikä?) ajattelen seksiä lähes kokoajan ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä. Mies ei pysy tahdissani ollenkaan. Hän on haluton ja kärsii testosteronivajeesta. On käynyt lääkärissä ja tämä on todettu. Hän sai lääkityksen ja kokeili sitä jonkin aikaa. Ei mielestään tarvitse lääkitystä! Lisäksi hänellä on erektio- ongelmia, joihin on saanut lääkärin määräämät lääkkeet. Ne auttaa kyllä, mutta nyt on pillerit loppu, eikä miestä kiinnosta hommata uusia, vaikka olen niin toivonut. Minä olen keksinyt vaikka mitä piristystä makuuhuoneeseen, mutta mieheni ei innostu. Meillä on kyllä seksiä, mutta intohimo siitä puuttuu. Nyt on oltu viikko ilman seksiä. Mies haluaa vain nukkua tai katsoa telkkaria. Olen pyytänyt häntä kanssani makkariin. Mies istuu mielummin sohvalla telkkarin ääressä myöhään yöhön. Tulee makkariin, kun on varma, että nukun jo sikeästi. Viime yönä nousin vessaan, kun mies tuli nukkumaan klo. 01. Mies siis tajusi, että heräsin, mutta hän halusi nukkua, kun on jo niin myöhäkin. Yhden kerran tässä viikon aikana mies laittoi käteni kalulleen. Halusin uskoa, että se oli hänen aloitteensa. Aloin antaa hänelle suuhoitoa tarkoituksena ottaa suihin. En olisi halunnut ( tai ehkä olisin halunnut, mutten vaatinut) mitään itselleni. Mies ei oikein innostunut, eikä pikkuveikkakaan. Sanoin käyväni välillä vessassa. Sillä aikaa mies puki päälleen ja häippäsi makkarista.

N47

[/quote]

Sitä saa mitä tilaa!

Nyt varmaan rupeat saamaan jonkinlaista hämärää käsitystä siitä millaista miehesi elämä on ollut sinun haluttomuutesi kanssa.

Vierailija
25/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta naisilta kaipailee Ap.

Vierailija
26/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:21"]Juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta naisilta kaipailee Ap.
[/quote]
Laitoin sinulle viestiä lisäkysymyksen kanssa mutta et vastannut mitään joten oletin että sinulla on jo juttuseuraa.

Vierailija
27/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin pariudunko enää koskaan kun seksi niin monessa suhteessa loppuu...tiedän mistä puhun. Nyt sinkkuna seksiä saa aina ku haluaa:
Http://sinkkutaivas.blogspot.fi

Vierailija
28/29 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, pistä uudestaan viestiä en ole saanut viestiä lisäkysymysten kanssa ?

Vierailija
29/29 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uusi viesti postiini ! hukkasin ensimmäisen viestisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi