Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksitön liitto

Vierailija
11.03.2015 |

Onkohan tällä palstalla yhtään naista joka tietää mistä puhun kun sanon sen raastavan ahdistuksen ja vitutuksenkin alkavan aina kun pääsee töistä kotiin ja pahenee varsinkin illalla kun lapset on nukkumassa ja koko sielustasi haluaisit seksiä kutittelua hyväilyä ja nautintoa, mutta tiedät että jos edes kysyt vastaus on ei. Pisempään jo kärsinyt seksittömässä liitossa olen siis mies , 32v . Tampereen lähistöltä. Olisi mukava jutella jos joku nainen olisi vastaavassa tilanteessa. Kirjoitta voi myös jannu29@luukku.com

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, oliko toi vitsi että "Onkohan tällä palstalla yhtään naista joka tietää mistä puhun..." Täällä on niin monta naista jotaka tietää ihan tarkalleen ton tunteen, ja varmaan ne kaikki muutki tunteet mitä tunnet (tai siis paremminkin jäät paitsi!), minä yhtenä heistä. Sä olet vielä noin nuori jannu, et on vaikea ymmärtää että sulla on noin haluton vaimo, jotenkin tuntuu että noita ongelmia alkaa tulla vähän myöhemmin...vaikkain kai niitä haluttomia on joka ikäisissä.

Mä olen niin kyllästynyt kanssa, ajatus yhden miehen naisena olemisesta on jo karissut ja se pettäminenhän tulee tapahtumaan, tiedän sen nyt jo. Niin ja siis mitä mä oikeeastaan petä...mun mieshän on pettänyt jo omat "Lupauksensa" aikoja sitten, kun ei välitä minusta, ja mun hellyyden JA seksin tarpeestani. Niin tarkoittaako tää sitä että tässä sitä pitää vaan olla, kärsi kärsi niin kirkkaamman kruunun saat tai jotain...Juttu on niin että erota en tahdo, monesta eri seikasta, mutta täällä kun tällasta miettii ääneen, niin tuomio on että pettää ei saa. Siis pitää vaan kärsiä.

Mä en ole koskaan osannut tehdä eroa siihen että mies pettää tai nainen pettää, johonkin tarpeeseen kummatkin pettävät. Omalta kohdaltani asia on jo selvä, kun se tilaisuus tulee kohdalle, käytän sen. Olen tätä asiaa niin kauan jo miettinyt ja työstänyt, että en usko saavani mitään kammottavaa moraalista kankkustakaan, tai sithän sen näkee. En kestä ajatusta siitä että en enää koskaan saa tuntea olevani rakastettu JA haluttu, elämä on ihan liian lyhyt siihen vankilaan. Syy ei aina ole vain sen pettäjän, vaan myös sen joka siihen tilanteeseen on toisen omalla käytöksellään ajanut. Niin se vaan on.

Vierailija
2/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, onnekseni olen vasta 32 (nuori) ja kyllä sitä tähän ikäänkin on kerennyt jo toistakymmentävuotta suhteessa olemaan ja lapsia kasvattamaan. Mutta sä kyllä tiedät juuri sen mitä tuolla viestilläni tarkoitin . T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin esim. omaa miestäni, joka jopa tunnnustaa haluttomuutensa...voiko muka olla niin että ei halua seksiä enää ollenkaan, ikinä? EIkö muka joskus olkkariin jäädessään masturboi tai jotain? Hänen itsenä puolesta toivon että tekee edes sitä, muutoin on vaikea ymmärtää tollasta "muumioitumista". Näin ollen munkin tarvii muumoitua ja olla ilman seksiä ikuisesti, kuolemaan saakka? Tai sit tarvii erota ja alkaa harrastaan yhden illan panoja baarista? Eikö mitään oo tässä välissä?

Sun vaimolla on koko ajan ne sata juttua menossa lasten kanssa ja kodin jnejne, joten se ei kerkiä (siis muka) edes miettimään seksiä. Mä en todellakaan ala neuvomaan sulle että tiskaa ja imuroi niin varmaan sit vaimo antaa illalla, se ei vaan aina mene noin. Kuullostat meinaan ihan sellaiselta mielehltä joka ei ehkä mee kotiin tullessaan makaamaan sohvalle ja huuda vaimolle että tuo sitä kaljaa :) Kun on tarpeeksi kauan (mä kohta KAKSI fuckin (heh) vuotta) ilman, niin jossain kohdaas sitä alkaa itsekkin tottumaan siihen että mitään ei tapahdu. Kunnes joku juttu herättää, jonkun vieraan katse, leffa, flirtti, joku. Joku jota ei saa.  Silloin tän seksittömyyden tuntee sellaisena taakkaana että ei tiedä pitäiskö itkeä vai raivota vai lähteä, vituttaa niin paljon! 

Mä en nyt tässä tilanteessani odottais edes sitä hellyyttä, mua kiinnostaisi pano, nainti, HIMO! Ne mä halausin kokea vielä moneen kertaan. Huokaus. Sit voisin miettiä sitä hellyyttäkin.

Vierailija
4/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yhtyäkseni, siis palatakseni tekstiisi nelonen niin pahintahan on tietysti se tässä vuosiensaatossa mitä kolauksia itsetunto saa, vaikka kuinka tietäisi olevansa hyvä ja kaikinpuolin kunnossa niin väkisin tuo puolison kieltäytyminen jättää oman jälkensä  ja sitten kun harvoin tilaisuus tulee niin ei välttämättä itsekkään enään tiedä miksi haluaisi ja muutenkin miehenä sitten tuota vastakaikua ja himoa sekä ulospäin nautinnon näyttämistä sekä kiinnostusta ja kokeilunhalua kaipaisi jo ihan senkin takia että ns miehinen innostussäilyisi parhaalla tasolla.

Vierailija
5/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes sama tilanne, paitsi saan "velvollisuusseksiä" ehkä kerran kaksi kuussa. Siitä kyllä puuttuu kuumimmat hekumat. Kaikki tiskaamiset, imuroinnit ja keskustelut ja muut palstaneuvot on käyty ja kokeiltu. Terapiaan ei suostu menemään. Aseksuaalisuus ei ole mikään sairaus.

Tätä on (ja olen) nyt kestänyt muutaman vuoden. Seksinnälkä on jokapäiväistä, kun tyydytystä ei tule. Minusta runkkaaminenkaan ei mikään ratkaisu, kun sentään nukun puolen metrin päässä herkullisesta pimpsasta ja vaimokin on edelleen ihan timmi ja pantavan näköinen.

Arki sujuu hienosti muuten, mutta pillua ei vaan heru kuin juuri nimeksi. Vieraissa en ole käynyt vaikka mieli tekisi. Töissä olisi kyllä tarjontaa eikä tuntuisi olevan vaikeaa saada tilapäistä helpotusta. Arvaan, että paljastuessaan se lopettaisi suhteemme ja sitä en halua lasten vuoksi. Onneksi on hyvät muistot liiton alkuvuosilta. Silloin kotiin tullessa sai pimpsaa ennen kuin ehti takkia riisumaan. Nyt ollaan enemmän niin kuin ”kämppikisiä”.

Vierailija
6/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä Ap vissiin joskus ollut seksiä, kun on lapsia. Vai onko ne syntyneet pyhästä hengestä? Ehkäpä lapsenne ovat jo teinejä ja ovat saaneet alkunsa suhteenne alussa, kun seksiä vielä oli.

Ymmärrä jotenkin, miltä seksittömässä liitossa oleminen tuntuu. Olen nainen ja olen itse ollut se haluton osapuoli. Mieheni vonkasi seksiä vuosikaudet ja mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Nyt roolit ovat kääntyneet toisinpäin. Ties mistä syystä (ehkä ikä?) ajattelen seksiä lähes kokoajan ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä. Mies ei pysy tahdissani ollenkaan. Hän on haluton ja kärsii testosteronivajeesta. On käynyt lääkärissä ja tämä on todettu. Hän sai lääkityksen ja kokeili sitä jonkin aikaa. Ei mielestään tarvitse lääkitystä! Lisäksi hänellä on erektio- ongelmia, joihin on saanut lääkärin määräämät lääkkeet. Ne auttaa kyllä, mutta nyt on pillerit loppu, eikä miestä kiinnosta hommata uusia, vaikka olen niin toivonut. Minä olen keksinyt vaikka mitä piristystä makuuhuoneeseen, mutta mieheni ei innostu. Meillä on kyllä seksiä, mutta intohimo siitä puuttuu. Nyt on oltu viikko ilman seksiä. Mies haluaa vain nukkua tai katsoa telkkaria. Olen pyytänyt häntä kanssani makkariin. Mies istuu mielummin sohvalla telkkarin ääressä myöhään yöhön. Tulee makkariin, kun on varma, että nukun jo sikeästi. Viime yönä nousin vessaan, kun mies tuli nukkumaan klo. 01. Mies siis tajusi, että heräsin, mutta hän halusi nukkua, kun on jo niin myöhäkin. Yhden kerran tässä viikon aikana mies laittoi käteni kalulleen. Halusin uskoa, että se oli hänen aloitteensa. Aloin antaa hänelle suuhoitoa tarkoituksena ottaa suihin. En olisi halunnut ( tai ehkä olisin halunnut, mutten vaatinut) mitään itselleni. Mies ei oikein innostunut, eikä pikkuveikkakaan. Sanoin käyväni välillä vessassa. Sillä aikaa mies puki päälleen ja häippäsi makkarista.

N47

Vierailija
7/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä seksiä on alkuvuosina ollut paljonkin mutta kun hiipuminen alkoi se kävi aika äkkiä ja oli aika totaalista.  Omat halut senkuin kasvavat. T: AP

Vierailija
8/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavja halonen !

Vierailija
9/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Yli 20 vuoden liitossa menetin haluni miestäni kohtaan. En osaa sitä selittää, mies on erittäin haluttava, puhdas, yhteys oli hyvä, siivosi ja laittoi ruokaa. Mutta oliko liian arkinen, liian tuttu? Harvoin 1 krt/kk tai 2 kk harrastetun seksin jälkeen mietin että tätä voisi harastaa useamminkin. Laukesin. Seksi oli hyvää ja mieskin nautti.
Pettäminen tässä tilanteessa on minusta ymmärrettävää, ja vaikka se särkikin liittoni, osasin sitä jopa odottaa.
Nyt olen tyytyväinen erosta, löysin ihanan miehen, jonka kanssa seksi sujuu. Toivottavasti saamme rakenettia suhteen niin, että siinä on muutakin, ja seksi säilyy. Mutta keinoja tai ratkaisua tähän en tiedä.

Vierailija
10/29 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47

miehesi ei selkeästi ymmärrä että hänellä on vierellään todella hyvä ja seksistä nauttiva nainen. Tuollaisen aktiivisen naisen kun tuntisikin  ;)

M45Tre

Vierailija
11/29 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos M45! Eilen katsottiin miehen kanssa yhdessä telkkaria ja syötiin samalla iltapalaa. Kuvittelin jo, että meillä olisi siinä jonkinlainen yhteys. Mitä vielä! Minä lähdin makkariin klo. 23. 30. Luin kirjaa ja odottelin miestäni sängyssä. Kuulin, että alkoi katsoa telkkarista jotain matsia. Klo. 01. 30 heräsin ja kävin vessassa. Siellä mies istui telkkarin ääressä. Matsi oli loppu ja katsoi jotain muuta ohjelmaa. Olin päättänyt, etten ala keskustella aiheesta. Pakko oli, kun ärsytti niin paljon. Huusin miehellen sängystä olkkariin, että eikö hän uskalla tulla kanssani sänkyyn. Uskaltaa kuulemma tulla ja alkoikin kömpiä makkarin suuntaan. Riitelyksihän se meni. Mies ei halunnut keskustella aiheesta. Tänään välillämme ei ole ollut ihan niin viileä tunnelma, kuin aiemmin tällä viikolla. Iltapäivällä mies kysyi minulta, tulenko hänen kanssaan makkariin. Kieltäydyn kunniasta vetoamalla johonkin tekemiseen, joka minulla on just työn alla. Mies kävi sitten yksin makkarissa lepäämässä. En tiedä, odottiko hän minua sinne joka tapauksessa. En halua häneltä sääliseksiä tai seksiä sen takia, kun valitan asiasta. Samasta asiasta on jauhettu 100 kertaa ennenkin.

N47

Vierailija
12/29 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun katkerasti, että,menin naimisiin. En vihaa miestäni, joka ei halua minua. Rumuuteni ja tyhmyyteni on vain tekosyy, onneksi tajusin sentään jossain vaiheessa. Olen käynyt huolella vieraissa. Ne jutut vain eivät kestä, pelkään tauteja mutta varatuissa on aina jotain ongelmaa muuten. Ei voi tavata pitempään vaikka itselläni vähän kestää vapautua. Aina jotain menee pieleen. Olen niin hemmetin surullinen. Seksittömyys kuolettaa naisen henkisesti.

Kroonisesti onneton 40jotain

Vierailija
13/29 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että taas torjuttuna , mikä mahtava tunne kun itse oikein haluaisi voiko ahdistuksen, vihan ,epätoivon tunteet enään enempää sisimpää kaivaa. ..... seuraa kaivataan tule juttelemaan tänne tai s.postiin T:AP

Vierailija
14/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl olis nuori kolli tarjolla en oo varattu joten aikaa löytyy oon siis 25vuotias ja pidän vähän vanhemmasta..

Vierailija
15/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tänne ennenkin tilanteestamme. Meillä mies ei halua ja tätä on jatkunut enemmän tai vähemmän jo vuosia. Yhteistä elämää on takana lähes 20 vuotta ja lapsia on. En ole enää vaimo, vaan vain kodinhoitaja ja äiti, ei enempää. Miehen mielestä sopiva tahti seksiin on ehkä pari kertaa kuukaudessa ja silloinkin homma hoidetaan nopeasti pois päiväjärjestyksestä pimeässä ja niin, että mies saa, minusta ei niin väliä. Näiden pikaisten panojen välillä en saa kosketuksia, en edes hipaisun hipaisua ja ei puhettakaan mistään suudelmista tai halauksista, ne jäivät pois jo kun lapsia alkoi tulemaan.

Miehen testosteronitaso on matala ja lääkäri on ehdottanut siihen hoitoa jo pari vuotta sitten. Mies ei sitä halua koska ei tunne sitä tarvitsevansa ja lääkkeen haittavaikutukset kuulema kumoavat hyödyn. Nyt mies on puuhastellut autotallissa jo pari tuntia, lapset nukkuvat ja minä mietin miten ja mitä voisin tehdä avioliittomme hyväksi. Kahdenkeskistä aikaa meillä on ja olimme viimeksi lasten hiihtolomaviikolla kahdestaan sen viikon ajan. En nalkuta, vaan olen mielummin hiljaa ja yritän pitää edes perheen asiat järjestyksessä ja mukavina. Ammattiauttajalla olemme käyneet, mutta se ei auttanut. Miten tästä etenen, sitä en tiedä. N40

Vierailija
16/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40 jatkaa vielä: olen tehnyt seksialoitteita paljon, mutta ne torpataan heti alkuunsa ja mies on niistä jopa suuttunut monta kertaa. Olen ostanut mielestäni kauniita hepeneitä, mutta mies ei halua niitä edes nähdä päälläni, vaan napsii vain valot pimeäksi ja aamulla suorastaan sinkoaa sängystä pois heti herätessään. Olen tehnyt kahdenkeskisiä illallisia, jossa on hyvää ruokaa ja viiniä, olen laihduttanut itseni seurusteluaikojen mittoihin, olen pitänyt huolta, että olisin edes suurinpiirtein mukavan tuntuinen koskettaa ja katsoa, mutta tekemiseni alkavat jo tuntua nololta vonkaamiselta kun näen vain sen minuun päin kääntyneen selän. Kolmatta osapuolta ei tietääkseni ole kuvioissa, mutta jos olisi, se olisi jopa helpottava asia tietää.

Vierailija
17/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui halut pitkässä suhteessa. Syyt liittyi siihen, että aloin tuntea vastenmielisyyttä miestäni kohtaan. Aloin nähdä hänet ärsyttävänä,lapsellisena ja epäseksikkäänä. Asiasta oli mahdoton puhua totuudenmukaisesti. Mies ei tehnyt mitään väärää, mutta halusin muuta. Nyt eron jälkeen olen suhteessa, jossa seksi toimii ja tunnen valtavaa himoa nykyistäni kohtaan. En voisi kuvitella sitä päivää, että mua ei hänen kanssaan kiinnosta.

Vierailija
18/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi sain miinuksia? T. 11. Minä en siis pettänyt, vaan mies. Olisiko pitänyt jatkaa ja pitää yllä intohimotonta liittoa? Nyt kolme vuotta myöhemmin asiat on molemmilla paremmin.

Vierailija
19/29 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote Kolmatta osapuolta ei tietääkseni ole kuvioissa, mutta jos olisi, se olisi jopa helpottava asia tietää.
[/quote]

Tätä olen itsekkin miettinyt!! Toivon jo että nainen tulisi kertomaan minulle toisesta miehestä. Vois sitten hymyssä suin päättää suhteen ja alkaa taas elämään. Voisin sen päättää muutenkin hymyillen mutta lapset estävät sen. Tuo kolmas pyörä olisi vapauttava tapahtuma.

Vierailija
20/29 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis viimeisen viikon aikana seksiä sen verran, että kerran yritin suikkaria, josta kerroin aiemmin. Eilenillalla, kun mentiin nukkumaan, sanoin miehelleni, että nyt mentiin viikko hänen mielensä mukaan ja ensi viikko mennään minun tyylilläni. Sanoin, että sunnuntain mies voi vielä tehdä, mitä lystää. Ensi viikolla ei nukuta ja katota telkkaria, jos minä niin haluan. Mies saa olla minun seksiorjani. Jos häntä ei seksi kiinnosta, niin minua kiinnostaa. Mies on toivonut, että minä alistan häntä. No nyt saa sitä! Aion nuolettaa itseäni ja mies saa muutenkin tehdä minulle kaikkea, mitä haluan. Annan hänen laueta, jos minusta siltä tuntuu.

Mies ei vaikuttanut kovin innostuneelta. Yritti purputtaa jotain vastaan. Mutta näin minä nyt ajattelin kokeilla. Katsotaan nyt, mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi