Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset pilaavat elämäni

Vierailija
11.03.2015 |

Mä olen hyvin herkkä ympäristön vaikutuksille ja muiden ihmisten mielialat käytännössä määrittelevät miltä minusta tuntuu. Eilen eräs nuori japanilainen nainen laittoi ostoskorinsa samaan pinoon muiden korien kanssa ja kun minä seisoin siinä lähellä, niin tämä nainen hymyili iloisen näköisenä, mutta samalla anteeksi pyytelevän näköisenä että tunkeutui ikään kuin minun alueelleni. Hän siis kiitti minua hymyllään että väistin, vaikken ollut edes tiellä.

Tulin tuosta pelkästä hymystä hyvälle tuulelle! Yritän itsekin hymyillä ja olla iloinen aina kun mahdollista, varsinkin kun olen taipuvainen masennukseen ja muuhun melankoliaan. Yksikään suomalainen ei ole hymyillyt minulle yhtä kauniisti vuosiin! Ihmisten tympeys vaikuttaa minuun ihan liikaa ja suomalaiset ovat melkeinpä maailman tympeintä kansaa. En voi muuttaa muiden olemusta, mutta minulla ei ole sitä japanilaisten opittua tapaa hymyillä, joten olen itsekin aina tympeän oloinen. Vaikka todellisuudessa hymyni on hyvin herkässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
2/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Tarvitsemme paljon lisää iloisia, reippaita joukkoraiskaavia muslimeja tännä meidän tylsää kulttuuriamme rikastuttamaan. Tuoreet tapaukset ruotsinlaivalta ja Vantaalta antavat toivoa tähän meidän harmaaseen pottunokkakulttuuriin. 

t. punavihreä egomaanikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ihan itse pilaat elämäsi, jos tuollaisia vatvot.

Vierailija
4/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, ap! Mikä suomalaisia pysyväisvituttaa?

Vierailija
5/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea asut?

Vierailija
6/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ovat todellakin hyvin kohteliaita, mutta ulottuiko sen japanilaisen hymy silmiin saakka?

Vierailija
7/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"]Japanilaiset ovat todellakin hyvin kohteliaita, mutta ulottuiko sen japanilaisen hymy silmiin saakka?
[/quote]

Ei niillä niin suuri suu ole että silmiin saakka hymy ulottuisi.

Vierailija
8/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Itsessäsi ei ole mitään vikaa, vaan kaikki on kaikkien muiden vika. Oletko ajatellut jonkinlaista terapiaa, jotta löytäisit omat tunteesi etkä olisi pelkkä muita ihmisiä heijastava peili?