Miksi on kamala olo päivä unien jälkeen!
Kommentit (18)
Johtuu siitä kun tiedostaa Suomen päätyvän väkisinkin EU:n federaatioon ja myyvän loputkin päätäntävallastaan woke-ali-ihmisille.
Sama täällä. Ja jostain syystä heti unien jälkeen on pakko suunnata jääkaapille.
Päiväuni on yhdyssana.
T: Äikän ope
Ei kannata päiväunet. Onhan se mahtavaa vetää viltti päälle ja pistääsilmät kii, mutta olo on inhottava koko loppupäivän. Ja yöunet menee.
Päiväunia nukutaan korkeintaan vartti. Ensikerralla laita munakello soimaan,nukut vartin.Herät pirteänä!
Vierailija kirjoitti:
Päiväuni on yhdyssana.
Äikänope on yhdyssana
Voisiko joku kertoa miksi on itkuinen ja ärtynyt olo päiväunien jälkeen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväuni on yhdyssana.
Äikänope on yhdyssana
Lauseen loppuun tulee aina pilkku,
Jep, sama. Sen vuoksi nuku koskaan päiväunia. Menen vain sitten illalla vastaavasti aikaisemmin nukkumaan, jos väsyttää.
Miksi nukutte päivällä? Nukutteko öisin säännöllisesti?
Tiede ei tunne biologisten rytmien mekanismia.
Nukun päivällä 1,5h ja yöllä 5. Säästyy aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa nukkuminen väsyttää.
Mitä ihmeen helvettiä? Liian vähän nukkuminen se vasta väsyttääkin. Kun on tarpeeksi nukkunut niin voi nousta omin voimin sängystä. Ei liikaa voi edes nukkua.
Minua jotenkin vapisuttaa ja ketuttaa kun herään päikkäreiltä, olen aivan pihalla. Nukuin joskus kun lapsi valvotti öisin. Nykyään jos on ollut huono yö nukun päikkärit klo 7-8, siitä ei tule huono olo.
Enkä voi ottaa 15 min unia kun en ehdi edes nukahtamaan 15 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nukutte päivällä? Nukutteko öisin säännöllisesti?
Tiede ei tunne biologisten rytmien mekanismia.
Nukun päivällä, kun yöllä en pysty/ehdi. Herätys klo 4 ja olen niin iltavirkku, etten saa unta ennen klo 23.
Mä sanon sitä päiväunikrapulaksi. Mulla päiväunitarve tulee jos lounas sisältää liikaa nopeita hiilareita. Ja kun herään, olo on ihan pöhnäinen ja tekee heti hiilaria mieli.
Päiväunilla näkee usein ihan sekavia, vähän ahdistaviakin unia, uni on ihan erilaista kuin yöllä.
Mullakin. En meinaa saada itseäni hereille ja olo on sekava ja janoinen koko loppupäivän.