Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytässä haisee kannabis 24/7 + muut ongelmat

Vierailija
11.03.2015 |

Minä siis asun kaupungin asunnossa ja tämä talo (rappu) on ihan järkyttävä. Rappu on täynnä alkoholisteja, aikuisia ja keski-ikäisiä iältään. Ei yhtään lapsia, epämääräistä porukkaa ja jokaisella vähintäänkin alkoholiongelma. Aiemmin käytävässä haisi vain välillä mieto kannabiksen haju mutta nyt se on ongelma. Meinaan yökkiä joka kerta kun astun ovesta ulos, se on erittäin vahva ja tuju haju, en tiedä mitä kannabislaatua nuo polttelevat mutta niin hirveä haju että oon ihan vihainen. Jos satun välioven unohtamaan auki niin mun kämppä haisee myös kukalta. Tiedän mistä asunnosta tämä haju tulee. Siinä ovella lappaa kokoajan eri juoppoja huutamassa ja koputtelemassa oveen päästäkseen sisään. Jos tämän asunnon asukas on ollut hississä ennen mua niin joudun käyttämään rappusia hajun takia (kusi, kannabis ja viina) Rapussa on tupakantumppeja usein ja myös tuhkaa, viimeksi tänään mun oveni edessä oli tupakantumppi.

Olen ainut "normaali" ihminen tästä talosta ja nuorikin vielä, on erittäin epämukavaa asua alkoholistien seassa ja en astu käytävään jos siellä joku muu liikkuu. Voinko tuosta kannabiksen hajusta johonki ilmoittaa? Mä en itse ole nipo tai mitenkään "kaikki päihteet laittomaksi" mutta mä en jaksa enää tätä menoa, kuvottavaa. 

ps. meluhäiriöistä ja ahdistelusta puhumattakaan, ne ovat taas eri lukunsa.. eikä kiinnosta isännöitsijää..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi usein tuuletusaukosta tulee tupakan haju koko asuntoon koska nämä vitun idiootit polttavat sisällä. 

Vierailija
2/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse valinnut tämän elämäntavan kaupungin asunnossa ja kehtaat vielä valittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset oo jo ilmottanut poliisille?

Vierailija
4/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen polttamisesta ei pitäis lähteä noin vahvaa hajua... Ellei ne sitä sitten ihan järjettömiä määriä kerralla siellä polta. Mahdollisesti voi olla omat puskat kasvamassa.

Vierailija
5/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi asunto, v***n luuseri.

Vierailija
6/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta?

Vierailija
7/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka joku naapuri poltteliskin tai dokais, mutta jos siitä aiheutuu mulle/muille asukkaille häiriötä niin silloin ilmoittaisin poliisille. Ja kannabista poltettaessa ei kyllä noin vahvana se haju pitäis tulla, ellei oo kunnon ilman vaihduntaa tai ne ei pidä ees ikkunaa/parvekkeen ovea tms auki? Ehkä se itse kasvattaa.

Vierailija
8/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin asunnoista ei ikävä kyllä tollasta porukkaa ulos saa joten jos et kestä menoa niin muuta. Ei ne valitukset ja ilmoitukset auta mitään.

Vierailija
9/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös kaupungin asunnossa. Helsingissä. Käytävässä haisee päivittäin kusi paska hiki tupakka kannabis. Asukkaat onneksi silti suht.kohti rauhallisia.

Ilmoita poliisille jos polttelevat ja häiritsee. Käsittääkseni laitonta pitää hallussa kannabista saatika polttaa sitä.

Vierailija
10/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:17"]

Mua ei haittaa vaikka joku naapuri poltteliskin tai dokais, mutta jos siitä aiheutuu mulle/muille asukkaille häiriötä niin silloin ilmoittaisin poliisille. Ja kannabista poltettaessa ei kyllä noin vahvana se haju pitäis tulla, ellei oo kunnon ilman vaihduntaa tai ne ei pidä ees ikkunaa/parvekkeen ovea tms auki? Ehkä se itse kasvattaa.

[/quote]

Niin, en tiedä mitä tekevät mutta se haju on ihan hirveä, tunnistan kyllä hajun. Ja ei oikein ole kovin hyvää mahdollisuutta muuttaa ammattikoululaisena ilman töitä :) tämä on mun ensimmäinen asunto ja on ihan turha heitellä "muuta pois" kommentteja kun kaupungilta ei asuntoja löydy ja yksityisillä on vähintään 2 kk takuuvuokrat joihin ei mulla ole varaa, joten.. -ap

Vierailija
11/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VITTU SIT SÄ VAAN KESTÄT?!

'Ihan turha heitellä 'muuta pois'-kommentteja' kuule kun sulla on tasan kaks vaihtoehtoa: joko kestät nykymenon tai muutat. Kato ku tota paskasakkia ei heitetä pihalle niin kauan kuin vuokrat maksetaan.

Sori nyt vaan mutta näin se menee. Voit tietysti kokeilla soittaa poliisille, isännöitsijälle, kaupungille ym.ym. mutta todennäköisesti sulle tulee vaan ahtaammat paikat kun naapurit saa tietää kuka on soitellut.

Vierailija
12/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:17"]

[/quote]

Niin, en tiedä mitä tekevät mutta se haju on ihan hirveä, tunnistan kyllä hajun. Ja ei oikein ole kovin hyvää mahdollisuutta muuttaa ammattikoululaisena ilman töitä :) tämä on mun ensimmäinen asunto ja on ihan turha heitellä "muuta pois" kommentteja kun kaupungilta ei asuntoja löydy ja yksityisillä on vähintään 2 kk takuuvuokrat joihin ei mulla ole varaa, joten.. -ap
[/quote]

Joo, asun itsekin kaupungin asunnossa. Onneksi täällä on todella rauhallista, vaikka on olevinaan tämän kaupungin "pahamaineisin lähiö". Samassa talossa oli hetken aikaa yksi asukas joka soitti musiikkia volat täysillä keskellä yötä ja muutenkin sekoilivat; huusivat pihalla ja rikkoivat mm. yhden ikkunan. Noh, eipä olleet kauaa, saivat häädön aika äkkiä. Kannattaa oikeasti ilmoittaa isännöitsijälle tai poliisille, sillä ei tuollaista tarvitse kestää, vaikka kaupungin asunnossa asuisikin. Varsinkin jos on kyse yhdestä ainoasta asukkaasta joka on se pää-häirikkö, niin eikun soittoa vaan. Se saa häädön, kun tarpeeksi riehuu.

Vierailija
13/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion luultavasti soittaa vain ronskisti 112 jokin päivä ja pyytää kiireettömän tapauksen, poliisi rappuun ja jos haistavat myös hajun niin saavat mennä ovelle. Muuta ratkaisua en keksi. Onhan se hieman noloa soittaa hätänumeroon kertoakseen että naapurit kasvattavat kukkaa.

Vierailija
14/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:26"]

NO VITTU SIT SÄ VAAN KESTÄT?!

'Ihan turha heitellä 'muuta pois'-kommentteja' kuule kun sulla on tasan kaks vaihtoehtoa: joko kestät nykymenon tai muutat. Kato ku tota paskasakkia ei heitetä pihalle niin kauan kuin vuokrat maksetaan.

Sori nyt vaan mutta näin se menee. Voit tietysti kokeilla soittaa poliisille, isännöitsijälle, kaupungille ym.ym. mutta todennäköisesti sulle tulee vaan ahtaammat paikat kun naapurit saa tietää kuka on soitellut.

[/quote]

Olen jo seinänaapurille saanut varoituksen ja laittanut monet laput alakertaan metelöinnistä. Mulle on aivan sama saako minun vastapäinen naapuri tietää että paljastin sen kukkaviljelmät, poliisit tulee ovelle aika nopeasti jos alkavat häiriköimään tai uhkailemaan! :) -ap

Tottakai yritän ensin omin keinoin kitkeä tän rapun ongelmat pois? Jos ei toimi, muutan sitten itse pois jos vain kykenen/saan asunnon. Mä en tänne siksi muuttanut että ensin katson monta kuukautta naapureiden paskaelämää ja sitten muutan pois heidän takiaan.. anteeksi vaan

Vierailija
15/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois jos mahollista

Vierailija
16/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiasiahan tuo olisi, mutta taitaa olla provo tämä, kyllä nyt jokainen varmaan olisi tuossa tilanteessa jo poliisiin ottanut yhteyttä.

Vierailija
17/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppojen ja huumeidekäyttäjienkin pitää asua jossain. Jos saat ne sieltä häädettyä, menevät jonkun muun talon ongelmaksi. Jos olet ap käytännössä sinoa ei-rellestäjä siellä, kannattaisiko kuitenkin itse lähteä? Ihan yleisen edun vuoksi.

Vierailija
18/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asunnosta. Huonosti rakennetuissa kerrostaloissa tulee naapurin raidit sisään. Vessassa pystyt puhumaan naapurille. Kaikki pierun äänet kuuluvat myös. Kun joku pesi 3. kerroksessa pyykkiä se linkous kuului vielä alimpaan.

Vierailija
19/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallat niin voit siitä hajusta sanoa niille, jos vaikka säikähtäis ja rajoittaisi touhuja? Tai sitten soitat poliisille. Joistakin kannabis lajeista lähtee todella voimakas haju, riittää että yksi ihminen polttaa asunnossa ja se haju leviää jokapaikkaan. Itse varmaan etsisin uuden asunnon jos noin paljon häirikköjä samassa rapussa, kaikilla ei vain ole tätä mahdollisuutta.

Vierailija
20/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:35"]Juoppojen ja huumeidekäyttäjienkin pitää asua jossain. Jos saat ne sieltä häädettyä, menevät jonkun muun talon ongelmaksi. Jos olet ap käytännössä sinoa ei-rellestäjä siellä, kannattaisiko kuitenkin itse lähteä? Ihan yleisen edun vuoksi.
[/quote]
Sairasta mutta samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme