Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa melua pitävät naapurit

Vierailija
06.12.2021 |

Pohjustukseksi, olen asunut eri kerrostaloissa yli 10 v ajan ja missään ei ole tällaisia naapureita ollut.

Naapurissa asuu siis lapsiperhe, missä lapset on jo kouluikäisiä (mutta kuitenkin alakoulussa) ja äiti kotona. Ko. asunnosta kuuluu aikalailla jatkuvasti töminää yms ja nyt viimeisimpänä alkoivat siirtelemään kalusteita näin puoli yhdeksältä illalla. Äänistä päätellen ovat olleet ihan päiväsaikaankin kotona, niin miksi vasta nyt? Ja kyllä, olen tästä asiallisesti suoraan heille sanonut, mutta vastauksena oli vain ”kuinkas monta lasta sulla on, et sä voi ymmärtää mitään lapsista en mä voi niitä paikalleen sitoa”.

Jos ei muuta niin ainakin tosta jatkuvasta töminästä saa lisämotivaatiota säästää rahaa että pääsee ostaamaan oman asunnon. Huoh.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siinä naapureista joku/jotkut eläkeläisiä? Liittoudu heidän kanssaan, he hoitavat meluasioita yleensä hyvinkin hanakasti ja tarvittaessa reklamoivat isännöitsijälle.

Vierailija
2/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meinaat ostaa oman niin osta omakotitalo. Helpompi se on vuokrakämpästä muuttaa jos naapurina sattuu taas olemaan joku eläväisempi perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ylimpään kerrokseen niin ei ole yläkerran naapuria. Joka kerta kun valitetaan naapureista ni se on aina se yläkerran tyyppi. Ei ikinä joku alakerrasta tai seinänaapurista

Vierailija
4/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ylimpään kerrokseen niin ei ole yläkerran naapuria. Joka kerta kun valitetaan naapureista ni se on aina se yläkerran tyyppi. Ei ikinä joku alakerrasta tai seinänaapurista

No tässä on juuri seinänaapurit ja ylin kerros.

Ap

Vierailija
5/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu ääliö alakerrassa. Kyllä se kuuluu yläkertaankin, kun mies remontoi kämppäänsä viidettä vuotta. En ole viitsinyt valittaa, vaikka syytä olisi, koska saadaanpahan nyt itsekin mölytä niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
6/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos meinaat ostaa oman niin osta omakotitalo. Helpompi se on vuokrakämpästä muuttaa jos naapurina sattuu taas olemaan joku eläväisempi perhe.

Näin on, oot jumissa siinä osaketalossasi tai rivitalossa jos oma?Vuokralisena voi aina vaihtaa muualle !Ainoa ostat omakotitalon ,sen verran kaukaa ettet saa naapuriksi remontti reiskoja, muusikoita, Vanhuksia jotka kytää tipuuko puustasi lehti heidän tontille ja siitä se sota sytyy.

Vierailija
7/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina pelkkä ajan kysymys milloin joku ihmispaska muuttaa naapuriin olemaan jollain tavalla haitaksi. Jyrkkä ei kerrostaloille.

Vierailija
8/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi viikonloppuna seinänaapuri biletti niin kovaa että sänkyni tärisi kun yritin nukkua. Asun ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
9/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takkaan puita ja savusta ne pihalle.

Vierailija
10/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siinä naapureista joku/jotkut eläkeläisiä? Liittoudu heidän kanssaan, he hoitavat meluasioita yleensä hyvinkin hanakasti ja tarvittaessa reklamoivat isännöitsijälle.

Eipä isännöinti voi tehdä mitään, normaalit elämän äänet kuuluu asiaan. Hiljaisuuden aikanakin saa käydä vessassa suihkussa ja valmistaa ruokaa.

Vierailija
11/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä isännöinti voi tehdä mitään, normaalit elämän äänet kuuluu asiaan. Hiljaisuuden aikanakin saa käydä vessassa suihkussa ja valmistaa ruokaa.

Minä en kyllä laske päivittäistä useita tunteja päivässä kestävää töminää ”normaaliksi elämän ääneksi”. Satunnaisena tapahtuva joo, mutta ei päivittäinen pitkään kestävä.

Vierailija
12/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä laske päivittäistä useita tunteja päivässä kestävää töminää ”normaaliksi elämän ääneksi”. Satunnaisena tapahtuva joo, mutta ei päivittäinen pitkään kestävä.

No, yritäpäs valittaa. Tulet huomaamaan, että olen oikeassa.

Vierailija
13/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheissä töminää on mahdotonta välttää, ellei ole jotenkin erityiset lapset. Onneksi melkein kaikki lapset käy kuitenkin päiväkodissa ja sittemmin koulussa, joten edes osa päivästä on vähän hiljaisempaa. Muutenkin energiaa on vähemmän jos saavat riehua ulkona.

Vierailija
14/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala metelöidä aikaan, jolloin lapsiperhe on hiljaa. Mulla oli naapurina lapsiperhe, joka metelöi myöhään yöhön. Nukkuivat pitkään aamuisin, kun äiti oli kotona eikä tarvinnut päiväkotiin hertätä. Mä aamuvirkkuna aloin aamuisin soittaa nokkahuilua. Tää mamma tuli sitten valittamaan, miten lapset herää ja kiukkuaa väsyneinä koko päivän. Sanoin että voi voi, menkää aikaisemmin nukkumaan niin jaksatte herätä. Et milloin muulloin te luulette, että työssä käyvä ihminen treenaa.

Vierailija
15/15 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala metelöidä aikaan, jolloin lapsiperhe on hiljaa. Mulla oli naapurina lapsiperhe, joka metelöi myöhään yöhön. Nukkuivat pitkään aamuisin, kun äiti oli kotona eikä tarvinnut päiväkotiin hertätä. Mä aamuvirkkuna aloin aamuisin soittaa nokkahuilua. Tää mamma tuli sitten valittamaan, miten lapset herää ja kiukkuaa väsyneinä koko päivän. Sanoin että voi voi, menkää aikaisemmin nukkumaan niin jaksatte herätä. Et milloin muulloin te luulette, että työssä käyvä ihminen treenaa.

Ite en nokkahuilun soittoon heräisi, mutta kun idioot ti alakerrassa heittelee jotain painoja pitkin lattioita aamuseiskalta, varmistan aina, että seuraavana iltana kolistelen ennen nukkumaanmenoa siinä yhden maissa yöllä. Meillä on aika hyvä tasapaino jo kehittynyt vuosien myötä. Ukko älyää olla vähän hiljempaa aamuisin kun sen herättää keskellä yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme