Ahmimisiltapalani
Mielenkiinnosta punnitsin iltapalani kun ahmimishimo iski:
612 g perunaa, sekaan 72 g Oivariinia
paketillinen nakkeja 300 g
Salkkarit pyörimään ja nauttimaan!
Läski
Kommentit (16)
Lisäsin vielä 42 g Oivariinia, liian kuivilta tuntui perunat ilman lisäystä ;)
Ap.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:38"]
Mun alkoi tehdä mieli kans.. Oliko ihan keitinpottua vai paistettuna? Miten lämmitit nakit?
[/quote]
Keitinpottua joo. Nakit lämmitin mikrossa. :)
Ap.
Kuulostaa hyvältä. Itse vedin kaksi purkkia perunasalaattia nakkipaketin kanssa ja pussillisen hopeatoffeita jälkiruoaksi
Mä liityn joukkoon. Vedin yli puolet tuoreesta vehnäpolakasta ja lähes paketillisen meetvurstia sen päällä. Pari mukia kaakaota. No ei se nälkä siinä vielä kunnolla taittunut, niin juustonaksupussi kainalossa jatkoin herkuttelua... vielä tekis jotain mieli
Minä arkijuuston kokonaan ja pussillisen leipää. Paketti meetwurstia meni kanssa.
Ja minä söin pari ruisleipää, lasin maitoa ja pari keksiä. O_O
Ahmimisaamupalani: puoli purkkia raejuustoa ja KAKSI ruisleipää yhden sijaan molempien päällää NELJÄ palaa juustoa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:34"]Ahmimisaamupalani: puoli purkkia raejuustoa ja KAKSI ruisleipää yhden sijaan molempien päällää NELJÄ palaa juustoa.
[/quote]
Jos tuo on mielestäsi ahmimista, taidat olla syömishäiriöinen. Normaalin kokoinen aamupala normaalille terveelle ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:34"]Ahmimisaamupalani: puoli purkkia raejuustoa ja KAKSI ruisleipää yhden sijaan molempien päällää NELJÄ palaa juustoa. [/quote] Jos tuo on mielestäsi ahmimista, taidat olla syömishäiriöinen. Normaalin kokoinen aamupala normaalille terveelle ihmiselle.
[/quote]
No ei todellakaan ole normaalikokoinen aikuisen ihmisen aamupala.
Lol. Tässä mun ahmimisateria: 500 g ranskanperunoita majoneesilla, 2 suklaapatukkaa, paketti keksejä, mozzarellapizza, 250 g tortellineja, 300 g sipsejä + purkki dippiä. T. Oikeasti ahmimishäiriöinen
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:53"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:34"]Ahmimisaamupalani: puoli purkkia raejuustoa ja KAKSI ruisleipää yhden sijaan molempien päällää NELJÄ palaa juustoa. [/quote] Jos tuo on mielestäsi ahmimista, taidat olla syömishäiriöinen. Normaalin kokoinen aamupala normaalille terveelle ihmiselle.
[/quote]
No ei todellakaan ole normaalikokoinen aikuisen ihmisen aamupala.
[/quote]
Aijaa. Minä voisin hyvinkin syödä tuon määrän aamulla ja olen normaalipainoinen, hoikka jopa.
Miksi ihmeessä nämä sairaat ahmimisviestit saavat suhteessa enemmän ala- kuin yläpeukkuja? Onko tuo tosiaan noin yleistä tuollaisten määrien ahmiminen?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:03"]Miksi ihmeessä nämä sairaat ahmimisviestit saavat suhteessa enemmän ala- kuin yläpeukkuja? Onko tuo tosiaan noin yleistä tuollaisten määrien ahmiminen?
[/quote]
siis suhteessa enemmän ylä- kuin alapeukkuja, hups :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:35"]
Mielenkiinnosta punnitsin iltapalani kun ahmimishimo iski:
612 g perunaa, sekaan 72 g Oivariinia
paketillinen nakkeja 300 g
Salkkarit pyörimään ja nauttimaan!
Läski
[/quote]
Nauttimaan?
Mielestäni upotat itsesi paskaan niin henkisesti kuin fyysisestikin. Peruna ok, mutta nakit :( Hyi hitto.
Mun alkoi tehdä mieli kans.. Oliko ihan keitinpottua vai paistettuna? Miten lämmitit nakit?