Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita roskien viemisestä

Vierailija
06.12.2021 |

Ihan uskomatonta nyt taas. Mies alkoi siivoamaan ja pyysi minua liittymään seuraan. No minähän liityin ja pyysin häntä viemään raskaat roskat, koska itse en saa tällä hetkellä kantaa raskaita asioita.
Mies sitten suuttui tästä, kun oli omassa mielessään kuulemma suunnitellut laittavansa astiat ja pyykit. Ehdotin, että minä voin esim. laittaa astiat ettei hänen taakkaansa lisäänny. Meni nukkumaan, kun väsyi minun käskyttämisestä ja sanoi, että siivotaan ensi viikolla. En taas ymmärrä miten olen taas tämä nalkuttava ilonpilaaja..

Ei ole kuulemma enää vihainen, mutta veti makuuhuoneen oven poikkeuksellisen kovaa kiinni, kun avasin television...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin vienyt roskat ja palaillut pubista sitten joskus.

Vierailija
2/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta… Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pihassanne asustaa vain miehiä syövä roskismonsteri jota naiset eivät edes näe, eikä miehesi kehtaa kertoa että pelottaa.

Muuten kuulostaa kohtalaisen oudolta käytökseltä. Etenkin kun luulisi puolisojen olevan muutenkin tietoisia toistensa terveydentilasta.

Vierailija
4/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tietoinen terveydentilastani. Suuttui, kun oli suunnittelut mitä aikoo tehdä ja minä vain lisään hänen taakkaansa. Sanoin, että minähän ehdotin hommien vaihtoa eikä tarkoituksena todellakaan ollut lisätä työmäärää.

Noh, "nukkunut" makuuhuoneessa nyt toista tuntia.. huoh

Ap

Vierailija
5/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmin valitti, kun mies ei siedä paria joulukoristetta, ja nyt perään tällainen mulkero riehuu jossain ja paiskoo ovia. Millaisia miehiä teillä oikein on?

Omani laittoi just iltapalat meille ja kyseli mitä voitais katsella telkusta, jotta valitsepas sillä aikaa kun hän menee suihkuun.

Aamupalatkin laittoi, ja minä lounaan ja päivällisen. Eilen mies imuroi ja minä pesin pyykit. Toinen täytti tiskikoneen ja toinen tyhjensi astiat kaappiin. Kaikki vaan sujuu sutjakkaasti, ei tarvitse mistään riidellä. Mies heittää roskat kun lähtee aamulenkille. Minä lajittelen ne valmiiksi. Yhdessä suunnitellaan kauppaostoksia.

Ei ole mikään mammanpoika jne. vaan suoraselkäinen ja luotettava, oikea kunnon mies. Potkikaa niitä persiille ja kehottakaa opettelemaan edes hieman käytöstapoja ja kunnioitusta. Sen kun on oltava molemminpuolista, jotta yhteiselämä onnistuu ja on mukava olla. Olette lastenne roolimallit...

Vierailija
6/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä numero 5. Olen ennen lukenut näitä juttuja ihmetellyt samaa. Jotenkin uskomatonta olla nyt itse tässä tilanteessa.

Juuri lasten takia en halua olla enää niin tossukka, että pyytelen anteeksi vaikka mies vetää mielestäni kohtuuttomia raivareita aivan mitättömistä jutuista

Ap

Vierailija
7/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka viitsit olla yhdessä tuommoisen miehen kanssa? Heitä mies ulos ens kerralla niiden roskien kanssa.