Kehtaisitko mennä Jutan ohjelmaan tai rakas sinusta on tullut pullukkaan?
Olisiko noloa, että kaikki tutut näkisivät muovipussiin ladottavat herkkukaappisi sisällöt, läskisi, painosi, punttisaliähellyksesi alussa jne. Tai että puolisosi valmentaisi sinua tomerasti komennellen?
Mun mies ei suostu pullukkaohjelmaan kanssani, mutta olen alkanut haaveilla ottavani Jutan ohjelmaan osaa. Kun vaan kehtaisi!
Kommentit (14)
En kehtaisi ja ihmettelen niitä tosi ylipainoisia ja huonokuntoisia, jotka kehtaavat. Täytyy ihan hattua nostaa.
Jos meillä jompikumpi olisi läski, niin tietysti. Näkeehän ne herkut esimerkiksi viikonloppuvieraatkin? Meillä ainakin on ihan toivottavaa osallistua taloustöihin jos viipyy enemmän kuin vuorokauden ja ruoka-aineet luonollisesti ovat kapissa. Ja minusta olisi tosi kiihottavaa, jos mieheni komentelisi mua ♡♥♡ Ja toisinpäinkin olisi aika jees, ei yt missään kotitöissä, mutta urheilussa... aika hullun ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:51"]
Jos meillä jompikumpi olisi läski, niin tietysti. Näkeehän ne herkut esimerkiksi viikonloppuvieraatkin? Meillä ainakin on ihan toivottavaa osallistua taloustöihin jos viipyy enemmän kuin vuorokauden
[/quote]
Ei kaikilla viikonloppuvieraat katso kaappeihin, sanoisin, että suurimmalla osalla luultavasti ei. Vai elävätkö kaikki juuri kuten te?
En kehtaisi, mutta jos olisi nyt haku niin menisin. Ei enää mikään auta ja niin iso urakka edessä. En pysty yksin.
En edes kehtaa mennä normaalipainossa salille, saati että joku kuvaisi räpellystäni. Painoni on valtiosalaisuus, jota ei edes puolisoni tiedä.
Olen ollut 30 kg ylipainoinen herkkujen ahmimisen vuoksi. Ei minulla vaan mitään herkkukaappia ollut. Päivittäin tein herkkuostokset, harvoin jäi mitään edes seuraavaan päivään. Noissa ohjelmissa kaikilla lihavilla on kaapit täynnä herkkuja, epäilen lavastetuiksi esimerkeiksi laihduttajan vanhasta ruokavaliosta.
7 lisää. Eikä meillä ole mitään herkkuja tai hävettävää. En kyllä haluisi kotia saatikka lapsia telkkariin.
Kehtaisin. Mä olisin valmentajanatsi. Itsellä ei ylipainoa ole, mutta rakastan treenaamista.
Kehtaisin vartalon puolesta, eikä kuntosalilla räpellys hävettäisi. Olen 167/84 ja mielelläni menisin Jutan ohjelmaan pudottamaan painoa. Ainoa syy miksi en hae on se, että kotini on aivan kauhea, enkä kehtaisi päästää Juttaa ja kuvausryhmää sisälle :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:51"]
Jos meillä jompikumpi olisi läski, niin tietysti. Näkeehän ne herkut esimerkiksi viikonloppuvieraatkin? Meillä ainakin on ihan toivottavaa osallistua taloustöihin jos viipyy enemmän kuin vuorokauden
[/quote]
Ei kaikilla viikonloppuvieraat katso kaappeihin, sanoisin, että suurimmalla osalla luultavasti ei. Vai elävätkö kaikki juuri kuten te?
[/quote]No tuskinpa ;) Mutta varsin ahdistavaa olisi olla kylässä vaikkapa viikon paikassa, jossa ei saisi olla kuin kotonaan. Siis auttaa siivouksessa, ruuanlaitossa... Oletan että meidän vieraat osallistuvat ja niin onneksi tekevätkin :) Samoin kun me heillä. Ja kyläpaikoissa on ihan sanottu että saa olla kuin kotonaan, en tietenkään omin lupineni menisi, mutta en toisenlaisessa paikassa viihtyisikään hyvin.
En kehtaisi. En kuitenkaan häpeisi kaappien sisältö enkä erityisesti miestäkään vaikkn epäien ettei hän paras mahdollinen valmentaja minulle olisi.
Kehtaisin, mutta en halua. En pidä siitä, että minua komennellaan, se saa aikaan vain vastareaktion. Hyvää tositeeveetä varmaan tulisi kyllä, kun huutaisin Jutalle kuin palosireeni. :D
Ei ole kyse kehtaamisesta, ei minua haittaisi esitellä lavastettua herkkukaappia tai ähistä kameran edessä. Tuskin niitä kukaan muutaman kuukauden jälkeen muistaa.
Kyse on siitä, että nuo ovat ihan älyttömiä konsepteja. Ajatus niiden takana on varmasti melko vilpitön, auttaa ihmisiä, ehkä innostaa muutama muukin parantamaan elämänlaatuaan ja jonkun tienata muutama euro tekemällä tositelkkaria. Laihduttaminen tuollaisella rykäisyllä, tiukassa valmennuksessa ja joku puolen vuoden ajan kertoen sinulle mitä pitää tehdä jättää sen jälkeen vähän tyhjän päälle. Mitäs sitten?
Kovin moni ei ehdi tehdä tarvittavaa työtä päänsä sisällä ja lopputulos on se mitä tuossa ylemmässä linkissäkin oli tapahtunut monen kohdalla. Ollaan samassa jamassa kuin ohjelmaan mennessä.
Ei oikein kehtaa, mutta hiukan mietitytti, kun miehen pläskeillä oltaisiin aika hyvin tienattu.