Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen ideoita voitaisiin vähän jatkojalostaa:

Vierailija
10.03.2015 |

Esim. tämä Halla-ahon ehdottama asumispaikan osoitus voitaisiin hyvin ulottaa koskemaan kaikkia työmarkkinatuella ja asumistuen piirissä oleville, jolloin se olisi tasa-arvoinen eikä perustuslain vastainen.

Eli sellaiset henkilöt, jotka todettaisiin sossun tai Kelan toimesta vaikeasti työllistyväksi voisi heti alkuun siirtää kaikki jonnekin Kainuuseen, Lappiin tai Pohjois-Karjalaan missä on halpoja asuntoja ja terveellistä ilmaa ja luontoa elää.

Lähinnä tulee mieleen esim. juopot, masentuneet, yksihuoltajaäidit. Silloin myös Persujen paljon mainostama ghettoutuminen vähentyisi, kun lähiöissä huonompi ja vaatimattomampi aines vähenisi, esim. Itä-Helsingin lähiöt rauhoittuisivat kummasti. Jos ei muutto kiinnosta, niin sitten tuet poikki. Miksi ihmeessä tuottamattomia ja töissä käymättömiä ihmisiä pitää tukea juuri siellä kalleimmassa osassa Suomea? Kajaanissa, Sotkamossa, Kuhmossa, Suomussalmella ja Taivalkoskella on kerrostaloja tyhjänä vaikka kuinka ja samat ruokakaupat siellä on kuin etelässä.

Sitten pikkuhiljaa siirtoja voisi laajentaa kaikkiin asumistukilaisiin ja työttömiin tietyn työttömyysjakson jälkeen

Kommentit (23)

21/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:44"]

Sä voit kuvitella mulle suun täyteen vaahtoa. Mitään ei tarvi sanoa kun sä haukut itse itsesi. Voit silti toki loukkaantua minulle. 
Pressiklubissa ei ole mitään hyvää, ihan täys paska puolueellinen ohjelma.  Halla-aho kävikin kyykyttämässä aikoinaan sen porukan aika huolella. 

[/quote]

Halla-ahon kommentit Leif Salmenille oli kyllä nautittavaa katseltavaa.

Vierailija
22/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:44"]Sä voit kuvitella mulle suun täyteen vaahtoa. Mitään ei tarvi sanoa kun sä haukut itse itsesi. Voit silti toki loukkaantua minulle. 
Pressiklubissa ei ole mitään hyvää, ihan täys paska puolueellinen ohjelma.  Halla-aho kävikin kyykyttämässä aikoinaan sen porukan aika huolella. 
[/quote]
Halla-ahon sössötystä ei voine kauhean vakuuttavana pitää. Kaveri voi olla ihan kuinka oikeassa tahansa, mutta se kuuluisi johonkin taustajoukkoihin laatimaan ohjelmia. Mies on kävelevä pr-katastrofi olemuksensa ja epäselvän artikulaationsa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI JAA MITEN ? LISÄTÄÄNKÖ SUOLAA VAI PIPPURIA TAI JOTAIN MUUTA MAUSTETTA ? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä