Mies! Mitä nainen merkitsee sinulle?
Kumpi vaihtoehdoista kuvaa sinun käsitystä naisesta enemmän?
Peukku ylös, jos:
Nainen on minulle seksilelu. Miehenä olen ylivertainen. Naiset on tyhmempiä ja heikompia. Siksi tykkään naisista!
Peukku ales, jos:
Nainen on tasavertainen miehen kanssa. Kohtelen naista tasavertaisena, eikä miehet ole naisia yhtään parempia.
Kommentit (12)
Tasavertanen, mutta totuuden nimissä nainen vaan on vähän tyhmempi :)
Käsittääksen nainen on vitunkantoteline.
muija on kyllä vähän tyhmä ja huono ruuan laittaja,aika turhakin on kun ei pilluakaan enää jaa.
jälkikäteen ajatellen ei ollut järin hyvä vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:46"]Käsittääksen nainen on vitunkantoteline.
[/quote]
Miksi sitä pitää kantaa? Eikö irto- ois kätevämpi? Saahan senkin tarvittaessa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:16"]
Kumpi vaihtoehdoista kuvaa sinun käsitystä naisesta enemmän?
Peukku ylös, jos:
Nainen on minulle seksilelu. Miehenä olen ylivertainen. Naiset on tyhmempiä ja heikompia. Siksi tykkään naisista!
Peukku ales, jos:
Nainen on tasavertainen miehen kanssa. Kohtelen naista tasavertaisena, eikä miehet ole naisia yhtään parempia.
[/quote]
Jotenkin nyt vähän oudosti päin nuo peukutukset, katoin viisaimmaksi jättää sen kokonaan tekemättä, ettei tule perheriitaa.
Siivoaja, ruuanlaittaja, seksinantaja. Välillä esitän että hänen juttunsa kiinnostaisi että ei ihan kokonaan masentuisi.
Vähän turhake, mutta hyvä käyttää sängyssä.
Mulle kaikki ihmiset on ihmisiä. Se, mikä joku yksilö mulle on, riippuu ihan siitä yksilöstä.
Lelu!