Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätetyksi tulemisesta yli pääseminen

Vierailija
10.03.2015 |

Moi vaan

Aihe kertookin jo paljon, olen tullut jätetyksi ja nyt en pääse asiasta yli. Olen siis mies (nuori).

Hän on ajatuksissani kokoajan halusin kaiken menevän toisin, mutta olen itse pilannut asioita. Kuitenkin elätin toivoa, että asioista voidaan keskustella ja jatkaa normaalisti eteenpäin parantaa haavat. Ajattelin että jos tästä selvitään on suhteemme entistä vahvempi.

Mutta nyt on tilanne tämä että olen eksyksissä ilman häntä.

Muilla kokemuksia? Miehillä? Kuinka selvisitte? Oletteko taas kavereita jättäjän kanssa?

Myös naisten kokemuksia kuuntelen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit siis? No, seuraavassa suhteessa tiedät toimia paremmin jottet tyri sitäkin. Elämä on, joskus sitä tekee virheitä joita ei pysty korjaamaan.

Vierailija
2/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( samat fiilikset minulla vaikka itse jätin. Syynä miehen uskottomuus. Klisee, mutta aika parantaa haavat. Ainakin edellisistä suhteista olen päässyt ajan kanssa yli, tämä vaan pyörii päässä. Ehkä asiaa haittaa se, että näemme edelleen usein.

Oletko puhunut eksäsi kanssa siitä miltä sinusta tuntuu? Kerro tunteistasi ja ajatuksistasi, et häviä siinä mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei kauaa ollut vielä kestänyt (vajaa 4kk), mutta olin jo kerennyt totaalisesti rakastua.

Maailma tuntuu romahtaneen kun hän minut jätti. :(

Vierailija
4/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystäväsi on juuri suihkussani. Oti minulta kunnolla melaa mekkoonsa. Nauroi sinun peti"taitojasi".

T. Painonnostaja93

Vierailija
5/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut uskoton, päin vastoin. Kerroin vain asiasta mitä epäröin, jonka lisäksi keksin perättömiä merkityksettömiä asioita joita en todellakaan tarkoittanut sanan varsinaisessa merkityksessä jos ollenkaan. :/

Vierailija
6/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:05"]

Ex-tyttöystäväsi on juuri suihkussani. Oti minulta kunnolla melaa mekkoonsa. Nauroi sinun peti"taitojasi".

T. Painonnostaja93

[/quote]

Aika shiti trollaus, hän ei vieraisiin pysty lähtemään.

Vierailija
7/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu vielä esimerkiksi n. kuukauden päästä siltä että hän on se oikea, tunteet ovat häntä kohtaan suuret kaikesta huolimatta ja todella haluat tehdä kaikkesi saadaksesi uuden mahdollisuuden. Niin ottaisin ja kertoisin vielä silloinkin tunteistani toivoen että hän ymmärtäisi antaisi anteeksi ja koittaisi unohtaa menneen ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.

Minun mielestäni se lujittaisi suhdetta paljonkin jos kaikesta huolimatta pystyisi jatkamaan. Ja sanoit ilmeisesti tuossa aikaisemmin että olit vain kertonut jostain asiasta mitä epäröit jonka lisäksi perättömiä keksittyjä asioita mitä et tarkoittanut? Ei minun mittapuulla ole asiaa mistä en voisi keskustella jos toinen epäröi ja jos toinen todellakin vannoo ettei tarkoittanut sitä mitä lisäksi keksi voisin koittaa unohtaa ja antaa mahdollisuuden lopettamatta suhdetta sanoihin jotka hieman satuttaisi.

Että tsemppiä, jos siltä todella tuntuu n. kk päästä että hän on se oikea. Siinä minun ohjeeni selviytymiseen. Voit vaikka koittaa keskittyä muihinkin asioihin ja jos häntä sitten ajattelet silloinkin vähän väliä kuulostaa tuo jo melkoiselta omistautumiselta ja rakkaudelta häntä kohtaan.

- Yh mutsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme