Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin sitten ostamaan whirlpool tiskikoneen..

Vierailija
10.03.2015 |

No nyt on uusi tiskikone, koristeena tosin. Joka ikinen halppis ja ikivanha koneeni on sentään saanut pesutabletit kolmessa(!!) tunnissa sulatettua. Uskomatonta. Tuo fairyhan sulaa jo käsiin jos ovat kosteat -.-' Harmittaa todella paljon.. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksista. En tiennyt että tuosta voi reklamoida. Tehdäänkö se suoraan whirlpoolille vai liikkeeseen josta ostin koneen? Tuosta napista en uskalla varmaksi sanoa, ohjekirjan kyllä luin mutta ehkä siivutin tuon seikan, pitääpi tarkastaa. Olen kokeillut kaikkia ohjelmia, kaikki ovat vissiin max 40&60c paitsi se 6th sence ohjelma joka voi olla 70c mutta kone päättää sen itse eikä siihen voi vaikuttaa minkä kone valitsee.

Vierailija
2/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi. Eihän toi normaalia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi, ja käytä vastausta odottaessasi nestemäistä pesuainetta. Joidenkin tablettien käyttöohjeessa muuten lukee, että jos tabletit eivät sula, pesuvesi on niille liian kylmää. Auttaisiko lämpimämmän ohjelman valinta?

Vierailija
4/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin hankimme juuri äsken whirlpoolin tiskikoneen, ohjekirjassa painoettiin että jos käyttää tabletteja, joku nappi piti painaa. Meillä se on painettu, liekkö pitäisi teilläkin?

Vierailija
5/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä tabletteja, uudet koneet säästävät vettä ja sähköä, joten muillakin merkeillä on ongelmia sen kanssa, että ehtivätkö tabletit sulaa.

Vierailija
6/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans vanhempi Whirlpool, joka ei sulata jauhemaisia tabletteja millään, jos niitä ei heitä koneen pohjalle. Käytänkin siis nestemäisiä pesuaineita. Joskus ärsyttää, mutta enemmän ärsyttäisi käsintiskaaminen...

Vierailija
7/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Whirpool. Melko pian oston jälkeen alkoi tulla huonoja pesutuloksia vaikka käytin niiden suosittelemaa pesuainetta (geeli). Juomalasit ja aterimet  jäi aina koneen jäljiltä sameiksi ja maitomaisiksi, muoviset astiat ei tullut ollenkaan puhtaiksi ja kaikki muut siltä väliltä. Nyt olen kokeilemalla oppinut käyttämään pisintä pesuohjelmaa ja pulverimaista pesuainetta ja lisäksi laitan koneen alahyllylle aina puolikkaan kahvikupillisen etikkaa. Nyt on pesutulokset parempia.

Vierailija
8/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo teit kyllä elämäsi suurimman virheen.

Vierailija
9/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:26"]

Mulla myös Whirpool. Melko pian oston jälkeen alkoi tulla huonoja pesutuloksia vaikka käytin niiden suosittelemaa pesuainetta (geeli). Juomalasit ja aterimet  jäi aina koneen jäljiltä sameiksi ja maitomaisiksi, muoviset astiat ei tullut ollenkaan puhtaiksi ja kaikki muut siltä väliltä. Nyt olen kokeilemalla oppinut käyttämään pisintä pesuohjelmaa ja pulverimaista pesuainetta ja lisäksi laitan koneen alahyllylle aina puolikkaan kahvikupillisen etikkaa. Nyt on pesutulokset parempia.

[/quote]

Etikkaa? Et ole tosissasi? Etikka on hapanta ja pesuaine emäksistä. Ei voi parantaa lopputulosta jos niitä sotkee keskenään.

Vierailija
10/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, hankitkii Upo D 60 ja sulattaa tabletit aina pesuohjelman aikana. Markkinoiden halvin suunnilleen ja pesee kalliit Whirlpoolit.

Vierailija
11/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista aukeaako pesuainelokero tai pääseekö Se aukeamaan. Meillä auttoi sen tarkistus ja Se, ettei laita luukun eteen korkeita lautasia tai muuta, joka estää pesuainelokeron avautumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi