Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologilla käynti ja palveluntaso?

Vierailija
10.03.2015 |

Olen käynyt 15 vuotta samalla kosmetologilla ja koska hän tekee työnsä hyvin niin olen pysytellyt samassa. Parin viime vuoden aikana kosmetologi on käynyt turhan ärhäkäksi kaupittelemaan tuotteitaan sekä hoitoja. Viime käynnillä hän suunnilleen ilmoitti, että ensi kerralla sitten tehdään xxx-hoito eikö niin? Tätä edelsi toki pieni pohjustus parilla edellisellä ripsien ja kulmien värjäyskäyntikerralla, että sitten parin kuukauden päästä voisi tehdä xxx-hoidon. Minulla on tietynlaisia iho-ongelmia, joita on vuosien varrella hoidettu aina jollain täsmämenetelmällä mikä on ollut just hyvä vaivaani. Nyt on tietysti taas tullut uusi juttu mitä hän haluaa minuun kokeilla. Nyt tuli itselle sellainen olo, että nyt en halua mitään hoitoja etenkään mitään uusia kotkotuksia, joihin hän tarvitsee koekaniininsa. Ei mulla ole varaa käydä kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa mitä tää kosmetologi tuputtaa. 

Onko muilla vastaavaa kokemusta? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on osa hänen työtään, ymmärtänet varmaan? Sanot vaan että kiitos, mutta haluat pysytellä menetelmässä x, etkä halua uusia juttuja. 

Vierailija
2/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:24"]

No se on osa hänen työtään, ymmärtänet varmaan? Sanot vaan että kiitos, mutta haluat pysytellä menetelmässä x, etkä halua uusia juttuja. 

[/quote]

Sanoin viimeksi, että en halua hänen ehdottamaa hoitoa. Ei ottanut kuuleviin korviinsa. Ihmetteli vain, että miksi kieltäydyn, kun kaikki on olleet siitä niin innoissaan. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saman olen kokenut. Tuli tunne, että tärkeintä oli erilaisten hoitojen (kalliiden) ottaminen ja iho jäi sivuosaan. Olo oli kuin autokaupassa...osta, osta, osta...

Vierailija
4/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:38"]

Vähän saman olen kokenut. Tuli tunne, että tärkeintä oli erilaisten hoitojen (kalliiden) ottaminen ja iho jäi sivuosaan. Olo oli kuin autokaupassa...osta, osta, osta...

[/quote]

Huvittavinta on, kun ensin myy jonkun voiteen, joka on riittoisa ja minun käytössä se sitten kestää ja kestää, kun saatan pitää pieniä taukojakin sellaisen tuotteen käytössä ja käyttää välillä muuta. Sitten ehtii tulla jo joku päivitetty versio ostamastani riittoisasta tuotteesta ja kosmetologi kysyy joka käynnillä joko tarvitsisin uusia tuotteita, kun on tullut taas uutta juttua markkinoille. Enpä vain tarvitse, kun on entisetkin käyttämättä :) 

Vierailija
5/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sinulla ei ole ylimääräisiä centtejä pistää sen hintaisiin hoitoihin. Ehkä tajuaa tarjota "koekaniini hoidon", jos kerran niin kovasti sitä sinulle haluaisi kokeilla ;)

Vierailija
6/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt maku kyllä, myynti paistaa niin läpi. Miksi tarvitsisin kalliin uutuustuotteen, kun ei se edellinenkään ihoani nuorentanut. No en siihen niin uskonutkaan. Mainoksia pukkaa, osta osta uutuus uutuus jo faaraoiden aikaan kaunistava tuote. Alan kääntyä luonnonkosmetiikkaan, ulkoiluun ja säännölliseeen elämään. Säästyy rahaakin.

Vierailija
7/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:54"]

Mennyt maku kyllä, myynti paistaa niin läpi. Miksi tarvitsisin kalliin uutuustuotteen, kun ei se edellinenkään ihoani nuorentanut. No en siihen niin uskonutkaan. Mainoksia pukkaa, osta osta uutuus uutuus jo faaraoiden aikaan kaunistava tuote. Alan kääntyä luonnonkosmetiikkaan, ulkoiluun ja säännölliseeen elämään. Säästyy rahaakin.

[/quote]

Heh, mulle on markkinoitu mineraalimeikkeja tuolla "jo Faaraot käyttivät mineraalimeikkejä aurinkosuojana" menetelmällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän