Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko esim. lääkäri&siivooja-pariskuntia

Vierailija
10.03.2015 |

Nyt on parisuhteita tutkinut tutkija saanut jopa selvitettyä, että parisuhde muodostuu yleensä samantasoisen koulutuksen omaavien välille, ja on harvinaisempaa, että alemman koulutuksen saanut ihminen pariutuisi ylemmän korkean asteen koulutustaustaisen ihmisen kanssa.  Oliko tuossa nyt sitten mitään tutkimistakaan, koska tutkimattakin tuo nyt on selvä asia, että harvoinpa on esim. amiksen käynyt tavisduunari avioliitossa esim. lakituomarin kanssa tai lääkärin kanssa. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähäri ja mies kauppatieteiden maisteri, hyvin sovitaan yhteen silti :)

Vierailija
22/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähihoitaja-erikoislääkäri pariskunnan sekä lakimies-putkimies pariskunnan. Eikä vois parempia pariskuntia olla, koulutuksella ei ole heille merkitystä status-mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:57"]

Timo Soini oli työtön alkaessaan seurustella lääkäri Tiina Soinin kanssa.

[/quote]

Oli kumminkin koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri ei elämäm koululainen.

Vierailija
24/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:48"]Olen lääkäri, mieheni on LVI-asentaja.
[/quote]

Samoin!

Vierailija
25/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät ole erityisen akateemisia. Se on niin käytännönläheinen työ.

Vierailija
26/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bingo! Juurikin tuo "lakituomari" ja tavan duunari kolahti; olen parin kuukauden päästä valmis juristi ja kuuden vuoden poikaystävä kirvesmies oman alansa hommissa. Tosin en tiedä minkä pointin me tässä todistamme - ero on varmaan vääjäämättä edessä, ei olla rakastettu toisiamme enää pitkään aikaan. Ei vaan ole sitä jotakin, ja näin anonyymisti voinen myöntää että kyllä toisen tausta myös vähän hävettää kun tulee vaikka töissä puheeksi. Sopii nyt halveksua mua, itekin vähän halveksun mutta minkäs arvoilleni ja tunteilleni mahdan - mikä vaan ammatti (raksamies siis myös, totta kai) olisi minulle ok, jos hällä olisi halua olla siinä hyvä ja kenties jopa kunnianhimoa edetä. Vaan ei, poikaystävä ties kuinka monetta vuotta apupoikana eikä edes tykkää työstään! Pistää vihaksi, miksi ihmiset ei käytä potentiaaliaan? Mun arvojen vastaista. Ehkä tässä piilee myös vastaus kysymykseen: kun pariskunnan molemmat osapuolet tekevät sitä missa ovat hyviä ja ovat kunnioitettavia ammattilaisia, ei sillä alalla tai koulutustasolla liene niin väliä.

Vierailija
27/30 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, dipl.insinööri ja siivooja, joista nainen tuo ekaksi mainittu.

Vierailija
28/30 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:55"]

Lääkärit eivät ole erityisen akateemisia. Se on niin käytännönläheinen työ.

[/quote]

Joo, ja amkeista valmistuu vastaavasti akateemisia hahhahah (ikuisuusaihe, ei siitä sen enempää).

No, sanotaan sitten, että lääkäreiltä vaaditaan hyvää lukupäätä, perselihaksia ja kykyä tonkia ihmisruumista. Kuinkahan moni "siivooja" on lukenut pitkää fysiikkaa ja kemiaa...

Vierailija
29/30 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen siivooja- lääkäri parin, ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta

Vierailija
30/30 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parin jossa vaimo luokanopettaja ja miehellä kesken jäänyt amistutkinto, peruskoulupohja periaatteessa siis. Miehellä oma yritys ja töitä riittää kyllä. Oikein sopusuhtainen pari ovat. Tuo mies tosin ei ole ollenkaan sellainen amiksen stereotypia. On kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän