Luottamuksen rakentaminen uudelleen
Meillä oli vuosi sitten todella vaikea kriisi jonka seuraamuksena luottamus ei ole ollut ennallaan. Vaikka kuinka yritän, niin silti välillä tuntuu kuin putoaisin kaivoon, josta en pääse ylös. Asiat on nyt hyvin ja ollaan tehty paljon töitä suhteen eteen, mutta tuntuu, ettei se vaan riitä.
Onko kellään vinkkejä, miten saisin tän mieleni kuriin :( ?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:49"]
Oman kokemuksen mukaan, jos se luottamus oikeasti menee, ei sitä enää takaisin saa.
[/quote]
Mulla on sama kokemus.
Mies petti vuosia sitten, enkä edes odota enää luottamuksen palautuvan ennalleen. Ja miksipä se palautuisi, jos toinen on osoittanut olevansa epäluotettava ja pystyvänsä sellaisiin tekoihin. Mutta kyllähän se onneksi suurilta osin palautuu ajan myötä (kai?), mutta ei läheskään entiselle tasolle.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:49"]
Oman kokemuksen mukaan, jos se luottamus oikeasti menee, ei sitä enää takaisin saa.
[/quote]
Mulla on sama kokemus.
Mies petti vuosia sitten, enkä edes odota enää luottamuksen palautuvan ennalleen. Ja miksipä se palautuisi, jos toinen on osoittanut olevansa epäluotettava ja pystyvänsä sellaisiin tekoihin. Mutta kyllähän se onneksi suurilta osin palautuu ajan myötä (kai?), mutta ei läheskään entiselle tasolle.
[/quote]
Olette kuitenkin yhdessä vielä? Miten jaksat sitä epäilyä itse? Musta välillä tuntuu, etten selviä tästä epäluottamuksesta. Ikäviä asioita vaan palautuu mieleen jatkuvasti, näen painajaisia yms.
Ap