Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jäävät roikkuman exiinsä

Vierailija
10.03.2015 |

vaikka olisi jo uusi kumppani jätetyllä? Silti tämä jätetty haluaa olla yhteydessä jättäjäänsä ja ikävöi? Joku ongelma?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun antaa itsensä rakastua päättömästi, hullaantua hulluksi, ei sitä hevillä pystäytetä. Vaikka sen rakkauden ilmaiseminen onkin vähentynyt ja muuttunut, se syvä yhteys ei välttämättä ole kadonnut mihinkään. 

Välinpitämätön käytöskin saattaa olla vain jatkuvaa murhetta jostain muusta asiasta jolloin pikkuasiat kuten kehuminen ja puolison palvominen saattaa vähentyä tai loppua kokonaan, ei kerro välttämättä yhtään rakkauden häviämisestä.

Jätettynä, silmittömästi rakastuneena ja tulevaisuuden kuvitelmiin haaveilemaan jääneenä, tuntuu pahalta erota vaikka toinen sanoo ettei enää rakasta. Ei siinä tilanteessa osaa irroittautua ja luovuttaa jos todella toista rakastaa.. Itse päästin irti koska eronajan alussa luulin rakastaneeni jotenkin väärin, jäin roikkumaan ja yritin ymmärtää syitä. Omien tunteiden kuolletus ei vaan ole helppoa, mitä kokemattomampi on ja mitä syvemmin tuntee. Kun olet pyörittänyt mielessäsi vuosia vain positiivisia puolia, vaikka toinen on märehtinyt negatiivisissa, on sinulle jäänyt suhteesta eri näkemys ja tunto. 

Tunteet on mahdollista kuollettaa kaivamalla esille riittävästi paskaa ja keksimällä niitä päättelemällä, jos ei muuten. Vuosien rakkaussuhteesta jää helposti vuosien kaipauksen tunteet, toivottavasti selviää vähemmällä.

Muutaman kuukauden vihalla toivottavasti kuolletan tämän kaipauksen ja toiveen elättelemisen fiilikset ja joskus voin luottaa taas toiseen sukupuoleen niin että uskallan antautua rakkaudelle luottamuksellisesti niin etten siirrä vihaani ja kokemaani tuskaa seuraavaan. Exällä joka lähti toisen matkaan heti, ei varmaan tunteita enää ollut tai muuten iski läheisriippuvuus jos ei vanhassa suhteessa riittävästi saanut kehuja.. Itse en turruttaisu suruani laastariin tai hakisi hyväksyntää olemassaololleni muuten kuin löytämällä taas itsestä se jota elämässä eniten arvostaa. 

Roikun jotta saisin toisen tuntemaan edes osan tuskastani.. Vannon rakkauttani, vaikken enää kokemani jälkeen toista ottaisi takaisin. Teen itsestäni sen mistä toinen jäi vanhassa paitsi. 

Ja kaikki koska arvostan ja rakastan myös itseäni!

Vierailija
2/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:46"]

Minä en ainakaan halua, että joku kaistapää exä "rakastaa" minua yhä vain eikä päästä irti ja jatka elämäänsä. Hyi hemmetti.

[/quote]

Itsehän olet sen valinnut :) Ahdisteluhan on laissa kielletty, joten aina saa lähestymiskiellon jos exä todella vuosikausia ahdistelee. Mutta omapahan on asiansa mitä omalla elämällään tekee sikäli kun jättää sinut rauhaan. Ja ehkä sinäkin vielä joskus arvostat oikeaa rakkautta ja muutat mielesi. On niinkin tapahtunut.

[/quote]

Olen erehtynyt seukkaamaan jonkun pellen ja kanssa ja äärimmäisen onnellinen, että homma on ohi. Sittemmin olen mennyt naimisiin ja saanut lapsia oikean elämäni rakkauden kanssa. Aika ahdistavaa, että joku idari yhä edelleen luulee, että kuulumme yhteen ja "rakastaa" minua. Ei se ole rakkautta vaan hulluutta ja pakkomielteisyyttä. Hyh. Miksi ei voi vain päästää irti ja jatkaa matkaa vaan jää haikailemaan jonkun perään, joka ei todellakaan tunne samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua, että joku kaistapää exä "rakastaa" minua yhä vain eikä päästä irti ja jatka elämäänsä. Hyi hemmetti.

[/quote]

Itsehän olet sen valinnut :) Ahdisteluhan on laissa kielletty, joten aina saa lähestymiskiellon jos exä todella vuosikausia ahdistelee. Mutta omapahan on asiansa mitä omalla elämällään tekee sikäli kun jättää sinut rauhaan. Ja ehkä sinäkin vielä joskus arvostat oikeaa rakkautta ja muutat mielesi. On niinkin tapahtunut.

[/quote]

Arvostat oikeaa rakkautta? Ai oikeaa rakkautta on se, jossa toinen ei tunne samoin. Okei...

Vierailija
4/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään lähestymiskieltoa tule, jos satunnaisesti mutta kuitenkin vuosien mittaan aina välillä kaivaa yhteystietoja esiin ja lähettelee typeriä viestejä, vakoilee somessa, soittelee kohteensa vanhemmille ja utelee asioita, käy mukamas sattumalta samassa lähikaupassa vaikka asuu kaukana... Kaiken huippu, jos vielä kuvittelee sen olevan AITOA RAKKAUTTA!

Vierailija
5/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]

Arvostat oikeaa rakkautta? Ai oikeaa rakkautta on se, jossa toinen ei tunne samoin. Okei...

[/quote]

Nyt on kysyttävä, että miksi aloit suhteeseen ihmisen kanssa, jota et rakasta? Tai josta et välitä sen vertaa, että yrittäisit auttaa hänet irrottautumaan itsestäsi? Kuulostaa siltä, että ansaitset ahdistelijasi.

Vierailija
6/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:54"]

Ei siitä mitään lähestymiskieltoa tule, jos satunnaisesti mutta kuitenkin vuosien mittaan aina välillä kaivaa yhteystietoja esiin ja lähettelee typeriä viestejä, vakoilee somessa, soittelee kohteensa vanhemmille ja utelee asioita, käy mukamas sattumalta samassa lähikaupassa vaikka asuu kaukana... Kaiken huippu, jos vielä kuvittelee sen olevan AITOA RAKKAUTTA!

[/quote]

Öö, olet sekaantunut itsepäiseen ihmiseen. Nyt valitat kun itsepäinen on ihastunut sinuun itsepäisesti. Sitä saa mitä tilaa. Kauniisti sanottuna kuulostaa siltä, että jättämäsi ihminen on tunteissaan johdonmukaisempi kuin sinä, jonka tunteet ilmeisesti muuttuvat nopeasti. Olet pinnallinen tuuliviiri ja jättämäsi henkilö ansaitsee parempaa.

Vierailija
7/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

Olen erehtynyt seukkaamaan jonkun pellen ja kanssa ja äärimmäisen onnellinen, että homma on ohi. Sittemmin olen mennyt naimisiin ja saanut lapsia oikean elämäni rakkauden kanssa. Aika ahdistavaa, että joku idari yhä edelleen luulee, että kuulumme yhteen ja "rakastaa" minua. Ei se ole rakkautta vaan hulluutta ja pakkomielteisyyttä. Hyh. Miksi ei voi vain päästää irti ja jatkaa matkaa vaan jää haikailemaan jonkun perään, joka ei todellakaan tunne samoin?

[/quote]

Taidat olla niitä, joilla on aina pakko olla joku? Kelpaa sitten vähän kuka tahansa...

Vierailija
8/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä suuren ja aidon, yksipuolisen rakkauden julistaja on siis provoilija. Olisit heti sanonut, etkä trollannut ketjua täyteen vinksahtaneita juttujasi.

Vierailija
9/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä uskalla mennä enää treffeillekään, kun jonkun mielisairaan mielestä se on osoitus kiinnostuksesta ja siitä on kannettava vastuu, eikä oltava tuuliviiri. :D

Vierailija
10/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin roikkumaan? Eksällä on uusi kumppani, samoin minulla mutta eksän kanssa harrastamme lähes viikottain seksiä. Muuta emme toisistamme kaipaa :)

Vierailija
11/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:56"]Miten niin roikkumaan? Eksällä on uusi kumppani, samoin minulla mutta eksän kanssa harrastamme lähes viikottain seksiä. Muuta emme toisistamme kaipaa :)
[/quote]mahtavaa

Vierailija
12/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:56"]

Miten niin roikkumaan? Eksällä on uusi kumppani, samoin minulla mutta eksän kanssa harrastamme lähes viikottain seksiä. Muuta emme toisistamme kaipaa :)

[/quote]hyi mitä ihmissaastoja 

Vierailija
13/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvuus

Vierailija
14/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:30"]läheisriippuvuus
[/quote]sama

Vierailija
15/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ku tietäis

Vierailija
16/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen EX joiden erosta tulee kuluneeksi tänä kesänä jo 6-vuotta roikkuu tuo muistoissa vieläkin. Käy miehen veljen luona yökylässä ja pitää valokuvia fb... 

Mun mies pyörittelee päätä ja mitään ymmärrystä ei löydy. Pidetään asiaa kovin kummallisena. Toki sillä naisella on miehet vaihtunut kovinkin tiuhaan tuon eron jälkeen.. Ja vielä oudommaksi tekee sen että nämä miehet ovat kovin mieheni näköisiä.. 

Tää nainen muutenkin iskee kännissä varattuja miehiä (samassa duunissa) joten vissiin aika pihalla tuntuu olevan... 

Vierailija
17/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
18/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en halua mitenkään erityisesti olla yhteydessä exääni ja molemmilla uudet kumppanitkin on, mutta kyllä mä vielä joskus "hengisesti roikun entisessä".

Oltiin kuitenkin monta hyvää vuotta yhdessä ja meillä on fantastiset lapset. Todella sääli, että sählättiin loppu eikä osattu hoitaa kriisiä.

Kaipa tästä joskus toipuu.

Vierailija
19/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:50"]

Mun miehen EX joiden erosta tulee kuluneeksi tänä kesänä jo 6-vuotta roikkuu tuo muistoissa vieläkin. Käy miehen veljen luona yökylässä ja pitää valokuvia fb... 

Mun mies pyörittelee päätä ja mitään ymmärrystä ei löydy. Pidetään asiaa kovin kummallisena. Toki sillä naisella on miehet vaihtunut kovinkin tiuhaan tuon eron jälkeen.. Ja vielä oudommaksi tekee sen että nämä miehet ovat kovin mieheni näköisiä.. 

Tää nainen muutenkin iskee kännissä varattuja miehiä (samassa duunissa) joten vissiin aika pihalla tuntuu olevan... 

[/quote]

Miehelläsi on taito tehdä naisesta hullu. Onnea!

Vierailija
20/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ja mun ex ollaan peräti parhaat ystävät. Ei me todellakaan enää yhteen ikävöidä, se kun on jo kokeiltu että parisuhde meidän välillämme ei toimi. Mutta miksi sitä muuten kiinnostavaa ja mukavaa ihmistä elämästään ulos heittäisi siksi että parisuhde loppuu? Ei ystäviä koskaan liikaa ole. Joten kyllä me ollaan hyvät ystävykset vaikka onkin erottu 8 vuotta sitten, ja molemmilla on uudet puolisot jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä