Paljonko Al-Hillolla on fygyy?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
Mitä!! Mun mies ei oo käynyt mitaa lutkia painaa!! Sä vaa haluut sil sun aviottomal huoranpenikal lypsää jotain rahaa!! Mun mies Al-Hillo ei oo koskaan pettänyt mua ja oli neitsyt ku tavattiin!!
[/quote]
Al-hillo on mun miehen mies mun oma miies. Älä tuu haukuu hilloo täne senkin rassistii. Otan miehen kun haluuan ja al-hillo mun mies uskokaaa kaiki!!!!
[/quote]
True mamupatja. M58
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
Mitä!! Mun mies ei oo käynyt mitaa lutkia painaa!! Sä vaa haluut sil sun aviottomal huoranpenikal lypsää jotain rahaa!! Mun mies Al-Hillo ei oo koskaan pettänyt mua ja oli neitsyt ku tavattiin!!
[/quote]
Mie en oo tuo 39 mut miul on kyl 2 kakruu Al-Hillon kaa. Just kävi ukko meit kahtoo tos ehtoolla. Mie oon ymmärtänyt et isännäl on useempi muksu tääl päen
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
Mie en oo tuo 39 mut miul on kyl 2 kakruu Al-Hillon kaa. Just kävi ukko meit kahtoo tos ehtoolla. Mie oon ymmärtänyt et isännäl on useempi muksu tääl päen
[/quote]
Eikö Suomalainen mies kelpaa,, kun pitää ulkolaiste kanssa pelehtiä ja lisääntyä?? En ümmärrä teitä naisia?? Kuka alhillo on???
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö Suomalainen mies kelpaa,, kun pitää ulkolaiste kanssa pelehtiä ja lisääntyä?? En ümmärrä teitä naisia?? Kuka alhillo on???
[/quote]
Al-hillo on Macho fantastico. Fygyy löytyy, ja naisii ja lapsii vaikka muille jakaa. Naiset märkänä odottaa al-hilloa sänkyynsä jakamaan ilosanomaansa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Te kaikki huijaatte! Minun mies on usein poissa kotoa mutta työmatkoilla!!! Nytkin on!! Ootte vaan kateellisia lutkia!!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Al-hillo on Macho fantastico. Fygyy löytyy, ja naisii ja lapsii vaikka muille jakaa. Naiset märkänä odottaa al-hilloa sänkyynsä jakamaan ilosanomaansa.
[/quote]
Tuleeeko pizzaa valkkosipulii?
Al-hillon kebabpizza
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Te kaikki huijaatte! Minun mies on usein poissa kotoa mutta työmatkoilla!!! Nytkin on!! Ootte vaan kateellisia lutkia!!
[/quote]
Ite oot horo!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]Al Hillo ei maxa elareit... Väittää et on pa. Mut vittu kaikki kyl tietää et sil on fygyy. Ei tuu koskaan ees tsiigaa vitun penskaansa. Tommonen niinq mulatti toi kakara. En saa sit vittu tänäänkää sidukkaa ku meni rahat toho vitun äpärää. Vituttaa ni paljo tiiäx. Mä viel niiq erin sen vitun sian ja laitan se niinq maxaa!
[/quote]
[/quote]
Al-hillo on mun miehen mies mun oma miies. Älä tuu haukuu hilloo täne senkin rassistii. Otan miehen kun haluuan ja al-hillo mun mies uskokaaa kaiki!!!!