Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itävallassa 600 euroa sakkoa 3kk välein

Vierailija
06.12.2021 |

Jos ei ota rokotetta

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin mun normaali perhe-elämäni suistetaan parissa kuukaudessa katastrofiin, jos sama tulee Suomeen. Tästä kyllä oppii, ettei ikinä enää voi luottaa mihinkään turvallisuuden tunteeseen. Ihan kuin tässä maailmassa ei jo muutenkin ollut tarpeeksi ongelmia ihmisillä. Mitä muuten kuvittelette, pakkorokottajat, ihmisen psyykeelle tapahtuvan, kun hänet pakkorokotetaan? Hän traumatisoituu. Miten luulette traumatisoituneen toimivan? Rakentavasti vai tuhoavasti? Mitä hyötyä yhteiskunnan turvallisuuden kannalta tästä on? Altistuneena pakkorokotettuna tuskin enää armoa tuntee muita kohtaan.

Tämä!

Itse en antaisi yhteiskunnalle ikinä anteeksi, jos minun kehooni kajottaisiin vasten tahtoani. Ei ole oikein millään tasolla, että joutuisin maksaa kehollisesta koskemattomuudestani (joka on ollut aiemmin itsestäänselvyys!) tuhansia euroja, ja silloinkin kenties menettäisin työni koska minulle ei ole suoritettu lääketieteellistä toimenpidettä joka vaaditaan työpaikalle päästäkseen.

Olen nuori perheenäiti, veronmaksaja, koronan jo sairastanut. Sitten minuun suhtauduttaisiin kuin rikolliseen, kun en ota rokotetta jo sairastamaani tautiin. Samaan aikaan r * ais * aajat kulkevat vapaana ja heidän tuomioihinsa keksimällä keksitään lieventäviä tekijöitä. Oikeusvaltio??

Oksettavaa.

Vierailija
22/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun kuuntelee mitä hoitajat sanovat piikkihaitoista:

"I am 5 hours into my 12 hour shift and have already treated 3 vax injuries. Heart attack, 36y/o, Stroke, 44y/o and a lower leg blood clot, 29y/o. All recently vaccinated. Heart attack and stroke patients are critical. I don’t know which vax they had."

https://twitter.com/PhilsandJenn/status/1467538611054776329

IHAN HELVETIN SAIRASTA ETTÄ TÄLLAISTA PAKOTETAAN. Tämä on suoranainen sodanjulistus ihmisiä vastaan, siis pakotetaan ihkaoikeaa myrkkypiikkiä. Kuten näette, tämä on joillekin kirjaimellinen elämän tuhoava myrkkypiikki.

Jokaisen pitää nyt herätä ennen kuin perustuslain vastaisesti ihmisten elämiä tuhotaan taudin vuoksi josta selviää lähes 100%. Ihan sama onko sinulla rokotteet, me taistelemme sinunkin puolesta ettet joudu pakon uhalla ottamaan tulevia piikkejä. Tämä on rikos ihmisyyttä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My rkkpiikki

Vierailija
24/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€/kk voi ostaa rokotevapauden.

Vierailija
25/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*geeniterapiavapauden

korjaus

Vierailija
26/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse, että Afrikassa on rokotettu ehkä jotain 6-8% väestöstä (en juuri nyt ihan tarkkaa tilastoa tiedä), ja samaan aikaan Euroopassa jo pakotetaan ihmiset ottamaan kehoonsa näitä aineita vasten tahtoaan? Kysehän on siis myös tehosterokotteista, ei pelkästään kahdesta ensimmäisestä.

Jos kyseessä olisi ihmisten terveys ja jos pandemia olisi oikeasti maailmanlaajuinen, vakava uhka, pidettäisiin varmasti huolta siitä, että ihmisiä rokotetaan tasapuolisesti kaikkialla.

Onko tarkoitus asuttaa heitä Eurooppaan?

Vierailija
27/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AL: Vakavia oireita rokotteesta saanut kysyy: Miksi rokotehaitoista kärsivät unohdetaan?

https://web.archive.org/web/20211206073106/https://www.aamulehti.fi/luk…

"Me, jotka olemme saaneet koronarokotteesta vakavia haittavaikutuksia, emme uskalla ottaa toista rokoteannosta, koska pelkäämme terveytemme menettämistä."

"Pääkirjoituksessa Aamulehdessä oli toive tulla pois harmaalta alueelta koronan suhteen.

Lue lisää: Koronapassin vaatimisesta tulee turvallisuudesta viestivä kilpailuvaltti – Passin laajennus tarvitaan nopeasti

Ikävä kyllä meille kaikille se ei ole mahdollista.

ME, jotka olemme saaneet koronarokotteesta vakavia haittavaikutuksia, olemme sillä harmaalla alueella. Emme uskalla ottaa toista rokoteannosta, koska pelkäämme terveytemme menettämistä. Samalla yhteiskuntaa edestämme suljetaan kovalla voimalla. Uhattuna ei ole vain huvitukset vaan jopa mahdollisuus käydä töissä.

Kohdallani kyse ei ole mistään pienestä haitasta, sillä rokotteen pistämisen jälkeen en pystynyt kuukausiin istumaan tai kävelemään kunnolla enkä ilman tuskia. Nyt puoli vuotta myöhemmin, syön voimakkaita hermokipulääkkeitä ja toimintakykyni on niiden ansiosta osittain palautunut."

"Maamme hallituksen, lääkäreiden, median ja jopa erään kansankirkkomme piispankin silmissä olen rokottamaton, vaikka olen ottanut kaikki tarpeelliset rokotukset, viimeksi vielä influenssarokotuksenkin. Olen rokottamaton eli paha ihminen, joka en välitä muista ihmisistä. Pidän kaikkia kunnon ihmisiä eli koronarokotettuja panttivankina.

ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni minulla on jopa itsetuhoisia ajatuksia. Ei riitä, että olen sairastunut, olen lisäksi henkilö, jonka pitäisi itse maksaa oma hoitonsa, jos joutuu koronan takia sairaalaan. Rattijuoppojen, extreme-urheilijoiden ja murhaajien sairaalahoitojen maksamisesta en ole kuullut vastaavaa valitusta.

En ymmärrä, miksi yksi kansanosa eli koronarokotteesta kieltäytyvät työnnetään nyt syrjään. Rokotteesta haittoja saaneiden ääntä ei saada kuuluviin, Fimeankaan sivulta ei enää löydä, kuinka monta haittailmoitusta on tehty. Kun tieto oli vielä näkyvissä, niin haittailmoituksia palveluun oli tehty 17 000. Kukaan ei siis pysty tehtailemaan haittoja väärin perustein, sillä palvelu vaatii tunnistautumista eli rokotehaitasta ilmoitetaan omalla nimellä ja henkilötunnuksella.

Rokottamaton ei ole automaattisesti sairas eikä rokotettu ole vuorenvarmasti terve. Uskon, että moni kahteen kertaan rokotettukin kaipaisi virallisen koronatarinan rinnalle muitakin kertomuksia."

UPEA JA ROHKEA KIRJOITUS. Herättää paljon keskustelua ja empatiaa.

Hyvänä esimerkkinä Kyle Warner, 29-vuotias maastopyöräilyn ammattilaiskilpailija, joka sai sydänpussintulehduksen, POTSin + reaktiivisen niveltulehduksen Pfizerin toisen COVID-annoksen jälkeen, sanoo "where there is risk, there should be choice"  eli se missä on tällainen riski tulee olla täydellinen vapaaehtoisuus.

Vierailija
28/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200e/kk, jopa työttömällä on varaa maksella noin pienet sakot. Olisivat nyt ainakin kymmenenkertaistaneet sen.

Luin saksankielisiltä uutissivustoilta, että rokotepakko koskee yli 14-vuotiaita. Mietipä nyt vähän, jos perheessä on vaikka kolme teiniä yli 14v ja vanhemmat. Siis kolmen kuukauden välein sakko 5x600e.

Jopa työttömällä varaa maksella? 12.000e vuodessa siitä, että et ota testivaiheessa olevaa rokotetta. Huhhuh

Miksi hoette testivaiheessa, koska rokote ei ole testivaiheessa.

Vierailija
29/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rokotepakko koskee ainoastaan pienituloisia.

Niin arvattavaa jälleen.

200 euroa kuukaudessa ei ole keskituloiselle summa eikä mikään, jos kokee puolustavansa periaatteitaan.

Vierailija
30/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te varmaa vaaditte toisten pakollista hoitoa, niin ettette itse saa tartuntaa. Toivotte että kohdallenne ei osu tuberkuloosia sairastavaa tai sänkyyn hiv tai hepatiitti tai edes herpestyyppiä. Tai että. He huolehtivat etteivät tyita taitoa eteenpäin, edes tietämättään. Ja jos näin tapahtuu, mietitte olisikonheidän pitänyt tietää ja siksi heidän vastuu olisi ollut turvata teidät.

Oma napa, toisten syy

Vierailija
31/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse, että Afrikassa on rokotettu ehkä jotain 6-8% väestöstä (en juuri nyt ihan tarkkaa tilastoa tiedä), ja samaan aikaan Euroopassa jo pakotetaan ihmiset ottamaan kehoonsa näitä aineita vasten tahtoaan? Kysehän on siis myös tehosterokotteista, ei pelkästään kahdesta ensimmäisestä.

Jos kyseessä olisi ihmisten terveys ja jos pandemia olisi oikeasti maailmanlaajuinen, vakava uhka, pidettäisiin varmasti huolta siitä, että ihmisiä rokotetaan tasapuolisesti kaikkialla.

Annoin yläpeukun, koska onhan tuo minustakin kaikki outoa, mutta toisaalta kun nyt ajattelen, ei ole yhtään yllättävää, että rikkaat maat pitävät loppujen lopuksi ensisijaisesti huolta itsestään. Muistelen nyt viime vuodelta niitä tapauksia, kun esim. amerikkalaiset kaappasivat muistaakseni muille maille tarkoitettuja maski- ja hengityskonetoimituksia.

Tietysti tämä tapaus on vähän eri, kun rokote ei edes pysäytä tartuntoja, joten tässä asetelmassa ei ole paljon järkeä. Mutta sanotaan nyt vaikka, että maailmassa riehuisi jokin ebolaruttoverenvuotokuume, ja siihen olisi tehokas tartunnat pysäyttävä rokote, niin aivan varmana köyhät maat jäisivät nuolemaan näppejään ja noista maista tuleville asetettaisiin todella jyrkät maahantulokiellot.

Vierailija
32/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AL: Vakavia oireita rokotteesta saanut kysyy: Miksi rokotehaitoista kärsivät unohdetaan?

https://web.archive.org/web/20211206073106/https://www.aamulehti.fi/luk…

"Me, jotka olemme saaneet koronarokotteesta vakavia haittavaikutuksia, emme uskalla ottaa toista rokoteannosta, koska pelkäämme terveytemme menettämistä."

"Pääkirjoituksessa Aamulehdessä oli toive tulla pois harmaalta alueelta koronan suhteen.

Lue lisää: Koronapassin vaatimisesta tulee turvallisuudesta viestivä kilpailuvaltti – Passin laajennus tarvitaan nopeasti

Ikävä kyllä meille kaikille se ei ole mahdollista.

ME, jotka olemme saaneet koronarokotteesta vakavia haittavaikutuksia, olemme sillä harmaalla alueella. Emme uskalla ottaa toista rokoteannosta, koska pelkäämme terveytemme menettämistä. Samalla yhteiskuntaa edestämme suljetaan kovalla voimalla. Uhattuna ei ole vain huvitukset vaan jopa mahdollisuus käydä töissä.

Kohdallani kyse ei ole mistään pienestä haitasta, sillä rokotteen pistämisen jälkeen en pystynyt kuukausiin istumaan tai kävelemään kunnolla enkä ilman tuskia. Nyt puoli vuotta myöhemmin, syön voimakkaita hermokipulääkkeitä ja toimintakykyni on niiden ansiosta osittain palautunut."

"Maamme hallituksen, lääkäreiden, median ja jopa erään kansankirkkomme piispankin silmissä olen rokottamaton, vaikka olen ottanut kaikki tarpeelliset rokotukset, viimeksi vielä influenssarokotuksenkin. Olen rokottamaton eli paha ihminen, joka en välitä muista ihmisistä. Pidän kaikkia kunnon ihmisiä eli koronarokotettuja panttivankina.

ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni minulla on jopa itsetuhoisia ajatuksia. Ei riitä, että olen sairastunut, olen lisäksi henkilö, jonka pitäisi itse maksaa oma hoitonsa, jos joutuu koronan takia sairaalaan. Rattijuoppojen, extreme-urheilijoiden ja murhaajien sairaalahoitojen maksamisesta en ole kuullut vastaavaa valitusta.

En ymmärrä, miksi yksi kansanosa eli koronarokotteesta kieltäytyvät työnnetään nyt syrjään. Rokotteesta haittoja saaneiden ääntä ei saada kuuluviin, Fimeankaan sivulta ei enää löydä, kuinka monta haittailmoitusta on tehty. Kun tieto oli vielä näkyvissä, niin haittailmoituksia palveluun oli tehty 17 000. Kukaan ei siis pysty tehtailemaan haittoja väärin perustein, sillä palvelu vaatii tunnistautumista eli rokotehaitasta ilmoitetaan omalla nimellä ja henkilötunnuksella.

Rokottamaton ei ole automaattisesti sairas eikä rokotettu ole vuorenvarmasti terve. Uskon, että moni kahteen kertaan rokotettukin kaipaisi virallisen koronatarinan rinnalle muitakin kertomuksia."

UPEA JA ROHKEA KIRJOITUS. Herättää paljon keskustelua ja empatiaa.

Hyvänä esimerkkinä Kyle Warner, 29-vuotias maastopyöräilyn ammattilaiskilpailija, joka sai sydänpussintulehduksen, POTSin + reaktiivisen niveltulehduksen Pfizerin toisen COVID-annoksen jälkeen, sanoo "where there is risk, there should be choice"  eli se missä on tällainen riski tulee olla täydellinen vapaaehtoisuus.

Itselläni on tuo taipumus. Tiedän flunssan tulon ensimmäisenä nivelistä. Luultavasti korona aiheuttaa pahan tulehduksen myös. Eli mikä hanasa tulehdus tai kehon reaktio saa aikaan niveltulehduksen. Kerran olen esim nukkunut ovet auki, koska en aamulla saa lukkoa avattua. En enää muista mitä kaikkea muuta piti huomioida, koska nivelet ei toimi, vaan ovat täydsn kipeät. Itse olen kyllä ajatellut, että rokote on siinäkin pienempi uhka kuin tauti.

Vierailija
33/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ette ota rokotusta, niin kuinka turvaatte toisten turvallisuuden?

Vierailija
34/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pääasiassa omissa oloissani. En käy julkisissa, ravintoloissa, teatterissa jne.

Vierailija
35/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin mun normaali perhe-elämäni suistetaan parissa kuukaudessa katastrofiin, jos sama tulee Suomeen. Tästä kyllä oppii, ettei ikinä enää voi luottaa mihinkään turvallisuuden tunteeseen. Ihan kuin tässä maailmassa ei jo muutenkin ollut tarpeeksi ongelmia ihmisillä. Mitä muuten kuvittelette, pakkorokottajat, ihmisen psyykeelle tapahtuvan, kun hänet pakkorokotetaan? Hän traumatisoituu. Miten luulette traumatisoituneen toimivan? Rakentavasti vai tuhoavasti? Mitä hyötyä yhteiskunnan turvallisuuden kannalta tästä on? Altistuneena pakkorokotettuna tuskin enää armoa tuntee muita kohtaan.

Tämä!

Itse en antaisi yhteiskunnalle ikinä anteeksi, jos minun kehooni kajottaisiin vasten tahtoani. Ei ole oikein millään tasolla, että joutuisin maksaa kehollisesta koskemattomuudestani (joka on ollut aiemmin itsestäänselvyys!) tuhansia euroja, ja silloinkin kenties menettäisin työni koska minulle ei ole suoritettu lääketieteellistä toimenpidettä joka vaaditaan työpaikalle päästäkseen.

Olen nuori perheenäiti, veronmaksaja, koronan jo sairastanut. Sitten minuun suhtauduttaisiin kuin rikolliseen, kun en ota rokotetta jo sairastamaani tautiin. Samaan aikaan r * ais * aajat kulkevat vapaana ja heidän tuomioihinsa keksimällä keksitään lieventäviä tekijöitä. Oikeusvaltio??

Oksettavaa.

Pääministerit poseeraa instassa kaksoismurhaajien kanssa, sellaista se vaan on.

Vierailija
36/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pääosin yksin.

Menin erääseen viiden hengen yhteistyöpalaveriin. Sinne tulee yskivä rokotettu, joka toteaa, että heidän työpaikalla on liikkeellä koronaa. Sitten hetken päästä haukkuivat rokottamattomat.

Vierailija
37/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän sen rokotuksen suojata sen ottajaa. Ja jos et usko että suojaa, niin mitä vaadit muilta,