Pahimmat haukkumanimet?
Pahimmat haukkumanimet mitä olet joutunut kuulemaan
- riivinrauta
- laiska
Kommentit (28)
Olen kuullut vaikka mitä kamalaa elämäni aikana. Miksi listaisin niitä? Jotta alkaisin ajatella entistä kyynisemmin ihmisistä? Mitä järkeä. Mieluummin muistelen kaikkea sitä kaunista ja hyvää, mitä mulle on sanottu. Menee noin fifty-fifty, enemmän hyvää lopulta. Motiivit ovat olleet monenlaisia niihin haukkumisiin, sen nyt on helposti voinut päätellä, mutta kehuista voisin sanoa, että yleensä ne ovat tuntuneet aidosti sanotuilta.
Ei mikään oikeastaan tunnu kovinkaan pahalta. Enemmän riippuu kuka haukkuu.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:41"]
huora.
[/quote]
Tää on paha vain silloin jos osuu oikeaan. Itse en oo oskaan huorannu tai "huorannu" (=ollut kevytkenkäinen) niin huora haukkumanimenä ei paljoa satuttaisi. Naurattaisi, etteikö parempaa keksi. Yläasteella huoriteltiin.
"Vitun ilkeä sadisti, sä nautit mun tuskasta, sä vaan etsit musta vikoja, sä oon niin vitun feikki huora että ihme että kukaan jaksaa olla sun seurassa paska". Näinpä sanoi "kaveri" kenen ystävänä ja tukena olin ollut 6kk ja kuunnellut ja auttanut hänet yli kymmenistä itku- ja paniikkikohtauksista. Eräänä kauniina päivänä sitten selvisi tämän "kaverin" oikea luonne. Pakkomielteinen, katkera, epävarma ja manipuloiva 22-vuotias nainen oli hän. Ei voinut sietää sitä että olen perusiloinen ja sosiaalinen ihminen ja hyökkäsi henkisesti kimppuuni. Oli pitänyt päiväkirjaa siitä mitä olen sanonut ja milloin ja ymmärtänyt sanani haluamallaan tavalla. En ole koskaan tavannut yhtä myrkyllistä ihmistä, en tajua miten hän onnistui luikertelemaan ihoni alle. Kävelin ovesta ulos ja siihen loppui se.
Spermahuora. (Nakkikioskilla kuultua)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:13"]"Vitun ilkeä sadisti, sä nautit mun tuskasta, sä vaan etsit musta vikoja, sä oon niin vitun feikki huora että ihme että kukaan jaksaa olla sun seurassa paska". Näinpä sanoi "kaveri" kenen ystävänä ja tukena olin ollut 6kk ja kuunnellut ja auttanut hänet yli kymmenistä itku- ja paniikkikohtauksista. Eräänä kauniina päivänä sitten selvisi tämän "kaverin" oikea luonne. Pakkomielteinen, katkera, epävarma ja manipuloiva 22-vuotias nainen oli hän. Ei voinut sietää sitä että olen perusiloinen ja sosiaalinen ihminen ja hyökkäsi henkisesti kimppuuni. Oli pitänyt päiväkirjaa siitä mitä olen sanonut ja milloin ja ymmärtänyt sanani haluamallaan tavalla. En ole koskaan tavannut yhtä myrkyllistä ihmistä, en tajua miten hän onnistui luikertelemaan ihoni alle. Kävelin ovesta ulos ja siihen loppui se.
[/quote]
Mee itseesi huora (oikeasti oot narsisti).
Lauta joskus kun olin about 10 :/ vaikka eihän sillon vielä tarviikkaa mitää tissejä olla
Aikoinaan kamalan riidan yhteydessä mieheltäni "saatanan typerä maho lehmä". En siis voi saada lapsia niin tuo loukkasi todella paljon.
Bassibasuukit! Dipsomaanit! Lotjauunot! Ektoplasmat! Atsteekit! Mattokauppiaat! Kuvainraastajat! Hyypiöt! Kapusiinit! megalomaanimärkähatut!
Vierailija kirjoitti:
Lassukka :(
Tämä tuntuu kyllä aina saamattomana ja miesten oikeuksia ajavana 32-vuotiaana neitsytmiehenä pahalta. Vastaa naisten huorittelua, molemmat ovat sukupuolensa alinta kastia. Siksi olen vähän päätynyt sellaiseenkiin päätelmään, että huorien ja lassukoiden pitäisi pariutua keskenään. Mutta kun ne ovat juuri niitä, jotka eivät voi missään olosuhteissa sietää toisiaan. :(
ei lauta tissejä vaa persettä meinaa
ihan tiedoksesi lauta meinaa ettei sinulla ole kumpaakaan. u know.
Ei sellaisia ole. Ei hetkauta mikään.