Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat haukkumanimet?

Vierailija
09.03.2015 |

Pahimmat haukkumanimet mitä olet joutunut kuulemaan
- riivinrauta
- laiska

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Ei hetkauta mikään.

Vierailija
2/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vaikka mitä kamalaa elämäni aikana. Miksi listaisin niitä? Jotta alkaisin ajatella entistä kyynisemmin ihmisistä? Mitä järkeä. Mieluummin muistelen kaikkea sitä kaunista ja hyvää, mitä mulle on sanottu. Menee noin fifty-fifty, enemmän hyvää lopulta. Motiivit ovat olleet monenlaisia niihin haukkumisiin, sen nyt on helposti voinut päätellä, mutta kehuista voisin sanoa, että yleensä ne ovat tuntuneet aidosti sanotuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora.

Vierailija
4/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään oikeastaan tunnu kovinkaan pahalta. Enemmän riippuu kuka haukkuu.

Vierailija
5/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:41"]

huora.

[/quote]

Tää on paha vain silloin jos osuu oikeaan. Itse en oo oskaan huorannu tai "huorannu" (=ollut kevytkenkäinen) niin huora haukkumanimenä ei paljoa satuttaisi. Naurattaisi, etteikö parempaa keksi. Yläasteella huoriteltiin.

Vierailija
6/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun ilkeä sadisti, sä nautit mun tuskasta, sä vaan etsit musta vikoja, sä oon niin vitun feikki huora että ihme että kukaan jaksaa olla sun seurassa paska". Näinpä sanoi "kaveri" kenen ystävänä ja tukena olin ollut 6kk ja kuunnellut ja auttanut hänet yli kymmenistä itku- ja paniikkikohtauksista. Eräänä kauniina päivänä sitten selvisi tämän "kaverin" oikea luonne. Pakkomielteinen, katkera, epävarma ja manipuloiva 22-vuotias nainen oli hän. Ei voinut sietää sitä että olen perusiloinen ja sosiaalinen ihminen ja hyökkäsi henkisesti kimppuuni. Oli pitänyt päiväkirjaa siitä mitä olen sanonut ja milloin ja ymmärtänyt sanani haluamallaan tavalla. En ole koskaan tavannut yhtä myrkyllistä ihmistä, en tajua miten hän onnistui luikertelemaan ihoni alle. Kävelin ovesta ulos ja siihen loppui se.

Vierailija
7/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermahuora. (Nakkikioskilla kuultua)

Vierailija
8/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:13"]"Vitun ilkeä sadisti, sä nautit mun tuskasta, sä vaan etsit musta vikoja, sä oon niin vitun feikki huora että ihme että kukaan jaksaa olla sun seurassa paska". Näinpä sanoi "kaveri" kenen ystävänä ja tukena olin ollut 6kk ja kuunnellut ja auttanut hänet yli kymmenistä itku- ja paniikkikohtauksista. Eräänä kauniina päivänä sitten selvisi tämän "kaverin" oikea luonne. Pakkomielteinen, katkera, epävarma ja manipuloiva 22-vuotias nainen oli hän. Ei voinut sietää sitä että olen perusiloinen ja sosiaalinen ihminen ja hyökkäsi henkisesti kimppuuni. Oli pitänyt päiväkirjaa siitä mitä olen sanonut ja milloin ja ymmärtänyt sanani haluamallaan tavalla. En ole koskaan tavannut yhtä myrkyllistä ihmistä, en tajua miten hän onnistui luikertelemaan ihoni alle. Kävelin ovesta ulos ja siihen loppui se.
[/quote]
Mee itseesi huora (oikeasti oot narsisti).

Vierailija
9/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lauta, huora.

Vierailija
10/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta joskus kun olin about 10 :/ vaikka eihän sillon vielä tarviikkaa mitää tissejä olla

Vierailija
11/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllynalle

Vierailija
12/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kamalan riidan yhteydessä mieheltäni "saatanan typerä maho lehmä". En siis voi saada lapsia niin tuo loukkasi todella paljon.

Vierailija
13/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bassibasuukit! Dipsomaanit! Lotjauunot! Ektoplasmat! Atsteekit! Mattokauppiaat! Kuvainraastajat! Hyypiöt! Kapusiinit! megalomaanimärkähatut!

Vierailija
14/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka :(

Vierailija
15/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassukka :(

Tämä tuntuu kyllä aina saamattomana ja miesten oikeuksia ajavana 32-vuotiaana neitsytmiehenä pahalta. Vastaa naisten huorittelua, molemmat ovat sukupuolensa alinta kastia. Siksi olen vähän päätynyt sellaiseenkiin päätelmään, että huorien ja lassukoiden pitäisi pariutua keskenään. Mutta kun ne ovat juuri niitä, jotka eivät voi missään olosuhteissa sietää toisiaan. :(

Vierailija
16/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lauta tissejä vaa persettä meinaa

Vierailija
17/28 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tiedoksesi lauta meinaa ettei sinulla ole kumpaakaan. u know. 

Vierailija
18/28 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lysmy... perse!

Vierailija
19/28 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies

Vierailija
20/28 |