Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin ihastukseni/säätöni lopputyön netistä

Vierailija
09.03.2015 |

Meillä oli joskus juttuakin vuosia sitten mutta se loppui vähän erikoisesti. Menin sitten lukemaan sitä tekstiä ihan uteliaisuudesta, minkälaista tekstiä hän kirjoittaa.

Hän oli tutkinut erästä asiaa ja oli avannut sen hyvin. Tuo sattumoinen asia oli tapahtunut syntymäpäivänäni. Todennäköisesti ylitulkitsen asioita, mutta miksi hän on kaikista asioista ja päivämääristä valinnut sen. Muistaakseni sanoinkin, että syntymäpäivänäni tapahtui se asia. Mietin, muistaako hän yhä, mikä muu merkitys päivämäärällä on. Muita päivämääriä työssä ei ollut, vaikka yhtä hyvin hän olisi voinut avata nekin. Hän oli kirjoittanut mikä saa ihmisen kaipaamaan sellaisia. Kommentti oli vähän ihmeellinen. 

Tiedän ylitulkitsevani, mutta mietin miksi kaikista mahdollisista juuri tuo aihe ja tuo päivämäärä?

Tähän vielä selvennykseksi, että miksi ajattelen jotain ihme entistä säätöä vuosien takaa tuolla tapaa niin me oltiin molemmat toistemme ensirakkaudet... :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:46"]

Ap hei, miksi et seuraa vaistoasi? Laita sille vaikka viesti jos et soittaa uskalla. (: Lähesty häntä ystävänä, jos haluat kunnioittaa nykyistä miestäsi. Kyllä menneisyyden mysteerit täytyy selvittää.

t. Ensirakkautensa kanssa myöhemmin elämässä törmännyt, joka ei koskaan kadu sitä että otti yhteyttä. Luota intuitioosi.

[/quote]

Pelkään yhä hylkäämistä, koska hän kohteli minua yhdessä välin kuin ilmaa. Säädössämme oli on- ja off-kausia. Pelkään myös, että jos vastaanotto ei olisikaan jäätävä, en osaisi olla "vain ystävä" vaan yhteys sitten lipsahtaisi johonkin muuhun minun puoleltani, vaikka hänellä ei olisi enää sellaisia tunteita. Periaatteessa hänellä on ollut mittaamattomasti aikaa, jos vain olisi oikeasti halunut ottaa yhteyttä. Toisaalta, hän on passiivinen. Hän on aina toivonut, että teen aloitteen hänen puolestaan. Joskus sanoikin niin ääneen erään off-kauden päättäjäiseksi, kun otin yhteyttä, että hän toivoi niin pitkään... Ap

[/quote]

Eiköhän tämänkin perusteella selvää että miestä ei kiinnosta..

Vierailija
2/27 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:46"]

Ap hei, miksi et seuraa vaistoasi? Laita sille vaikka viesti jos et soittaa uskalla. (: Lähesty häntä ystävänä, jos haluat kunnioittaa nykyistä miestäsi. Kyllä menneisyyden mysteerit täytyy selvittää.

t. Ensirakkautensa kanssa myöhemmin elämässä törmännyt, joka ei koskaan kadu sitä että otti yhteyttä. Luota intuitioosi.

[/quote]

Pelkään yhä hylkäämistä, koska hän kohteli minua yhdessä välin kuin ilmaa. Säädössämme oli on- ja off-kausia. Pelkään myös, että jos vastaanotto ei olisikaan jäätävä, en osaisi olla "vain ystävä" vaan yhteys sitten lipsahtaisi johonkin muuhun minun puoleltani, vaikka hänellä ei olisi enää sellaisia tunteita. Periaatteessa hänellä on ollut mittaamattomasti aikaa, jos vain olisi oikeasti halunut ottaa yhteyttä. Toisaalta, hän on passiivinen. Hän on aina toivonut, että teen aloitteen hänen puolestaan. Joskus sanoikin niin ääneen erään off-kauden päättäjäiseksi, kun otin yhteyttä, että hän toivoi niin pitkään... Ap

[/quote]

Mulla tosi smanlainen tilanne kuin sulla ap! Eli itse jo suhteessa, mutta tuonkaltainen mies kummittelee mielessä ja olemmekin itse asiassa sattumalta tavanneet ja pidämme yhteyttä, tai lähinnä mä saan pitää, hehe. Mitä hän siis tarkoitti tuolla että hän toivoi niin pitkään? (Kun mun säätöni sanoi mulle, että tauot on olleet hyviä.) Mutta ei ole kuitenkaan pahoillaankaan kun/jos mä otan yhteyttä. 

Se on noista se lammasmies, arkkitehtimies on taas tää mun nykyinen vakisuhteeni, että sellaista... Kaksi sielunkumppania että pitääkin naisella olla ja samaan aikaan... Olen nyt kyllä miettinyt, että en ota yhteyttä tai saa ainakin ollakin sitten pitkä tauko! Onko sun ihastuksesi siis vapaa?

24
[/quote]
Siksi koska ei kai itse uskaltanut ottaa yhteyttä mutta yritti antaa signaaleja ja härnätä, joilla minä ottaisin yhteyttä. Ja nämä eivät olleet kuvitelmaa. Kysyin nimittäin suoraan, edes kerran, että olivatko vahinkoja vai ei niin hän tunnusti, että teki asiat tahallaan siinä toivossa, että teen aloitteen. Hänellä on taipumusta tuohon ja on tehnyt sitä enemmänkin, että pakottaa lukemaan rivien välistä. Tämä kuvio on ollut vähän sekava. Siksi nyt mietinkin, että tekikö tietoisesti tuon vai ei, olenko yhä edes silloin tällöin mielessä vai jopa enemmän...

Nykyinen mies on suora, välillä rasittavu ja ssuorauuteen asti ja alussa oli ongelmia. Tilanne on tasoittunut sitä myöten, kun olemme oppineet ymmärtämään toisiamme. Tämän toisen kanssa asiat toimi taas ajatusten tasolla mutta ei käytännössä, kun kumpikaan ei uskaltanut ottaa merkitsevää askelta syventääkseen suhdetta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku, että tuolla ei ole mitään merkitystä ja kuvittelen kaiken. Herättäkää todellisuuteen sillä kylmän viileällä AV-tavalla. Ap

Vierailija
4/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä sä olet? Jos hän lopputyössään on tutkinut asiaa joka on sattunut päivän x, niin miten saat väännettyä sen itseesi vaikka onkin syntymäpäiväsi? Todennäköisesti hän on ensin valinnut aiheen ja päivämäärä on vain sattumaa.

Vierailija
5/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:33"]

Kuinka tyhmä sä olet? Jos hän lopputyössään on tutkinut asiaa joka on sattunut päivän x, niin miten saat väännettyä sen itseesi vaikka onkin syntymäpäiväsi? Todennäköisesti hän on ensin valinnut aiheen ja päivämäärä on vain sattumaa.

[/quote]

Todella tyhmä. Edelleen mietin, miksi kaikista maailman aiheista piti valita se. Olen vielä sanonut, että olen syntynyt tuona päivänä kun tuo tapahtui. Useaan kertaan. Vietettiin toistemme syntymäpäivät useana vuonna yhdessä. Me säädettiin nimittäin pitkään, useiden vuosien ajan... :( Ap

Vierailija
6/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:36"]

[/quote]

Todella tyhmä. Edelleen mietin, miksi kaikista maailman aiheista piti valita se. Olen vielä sanonut, että olen syntynyt tuona päivänä kun tuo tapahtui. Useaan kertaan. Vietettiin toistemme syntymäpäivät useana vuonna yhdessä. Me säädettiin nimittäin pitkään, useiden vuosien ajan... :( Ap

[/quote]Miksei teistä ikinä tullut mitään säätöä kummempaa?

Vierailija
7/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:36"]

[/quote]

[/quote]Miksei teistä ikinä tullut mitään säätöä kummempaa?

[/quote]

Voi kun tietäisin, mikä se oikea syy oli. Tähän saakka olen ajatellut, että olin tyhmä. Sain kuulla vasta jälkikäteen muualta, että olin hänen ensirakkautensa... Enkä uskaltanut sanoa mitään, kun pelkäsin torjutuksi tuloa. Kumpikaan ei sanonut mitään. Ap

Vierailija
8/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loogista olisi sitten nyt sanoa. Ota yhteyttä mieheen, kun kerran haluat! Onnea matkaan. Pahint mitä voi sattua, on ettei häntä kiinnosta. Se ei olis maailmanloppu. Mutta olisi typerää olla yrittämättä - jos olet vapaa. 

Vierailija
9/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän tarkoituksella tuon päivän oli valinnut.

Vierailija
10/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihan selvää, että kaipaat häntä ja haluat väkisin ajatella, että aihe on valittu sinun vuoksesi. Vaikka se olisi valittu vain aiheen vuoksi niin et hyväksy vastausta, koska haluat ajatella, että se on valittu syntymäpäiväsi vuoksi. Miksi edes googlettelet ihastustasi jos ei kerran muka kiinnostaisi? Ota yhteyttä siihen jäpikkään tai elä unelmissasi.

Vierailija
11/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mietitään tilannetta, että olisin syntynyt täsmälleen samaan aikaan, milloin tapahtui Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuus. Vaikka olisinkin jollekin eksälleni tuonut toistuvasti ilmi syntymiseni ja onnettomuuden uskomattoman yhteyden, en osaa mitenkään kuvitella miksi luulisin eksäni ajattelevan kyseisenä vuosipäivänä minua. Ajattelutapasi on aika minäkeskeinen.

Kyllä itsekin lottonumeroista näen, jos oman syntymäpäivän ja -kuukauden pallurat osuvat perätysten. En silti kuvittele jonkun toisen näkevän asiaa samoin, äitiäni lukuunottamatta..

Vierailija
12/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja onnellinen nykyisen kanssa. En voisi sanoa enää haikailevani perään. Ylipääsemisessä kesti kuitenkin todella pitkään. Olin vain kiinnostunut, minne elämä hänet on kuljettanut. Tuntuisi typerältä laittaa varattuna viestiä ja se olisi omalle kumppanillekin epäreilua. Hän on ilmeisesti ollut vuosikaudet sinkkuna. Luulen, että jollain tasolla rakastan häntä kuitenkin aina.

Tässä on jäänyt miettimään, miten suuri merkitys ihmisellä on toiselle. Mikä minä olin hänelle ja hän minulle. Menneeseen ei silti pidä jäädä jumittamaan. Ap

Vierailija
13/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

911?

Vierailija
14/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:51"]

Ajattelutapasi on aika minäkeskeinen.

[/quote]

Sovitaan sitten niin. Myönnän olevani itsekäs paskapää, jonka elämä pyörii oman navan ympärillä, niin varmaan kaikki ovat sitten tyytyväisiä. Asia on sitten tällä varmaan loppuunkäsitelty. Ap

Vierailija
15/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä paras aikoihin. Onks sulla joku harhaluuloisuushäiriö? :D

Vierailija
16/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti. ja itsehän oon tosiaan syntynyt 9.11. ..tiesin heti, että wtc:ssä oli mulle piiloviesti.

Vierailija
17/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö, että nuoruuden ex-säätösi organisoi 9.11. iskut, jotta pääsisi sen jälkeen tutustumaan sinuun ja 10+ vuotta myöhemmin kirjoittamaan lopputyönsä aiheesta?

Vierailija
18/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, että minulle on mitään suoraa viestiä tai piiloviestiä missään.

Mietin vain, että muistaakohan minua ja syntymäpäiväni ja onkohan kenties ajatellut minua, kun on sen päivämäärän tekstiin laittanut, mikäli on muistanut. Koska minä ainakin muistan hänen syntymäpäivänsä. Muistan muidenkin ihmisten syntymäpäiviä ja ajattelen kyllä heitä, kun tulee tällainen yhteys.

Näköjään tämä tekee minusta itsekeskeisen ja harhaisen ihmisen. Ap

Vierailija
19/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on syntynyt 11.9., mitähän se koittaa meille syntymällään viestittää? :O

Vierailija
20/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:26"]

En epäile, että minulle on mitään suoraa viestiä tai piiloviestiä missään.

Mietin vain, että muistaakohan minua ja syntymäpäiväni ja onkohan kenties ajatellut minua, kun on sen päivämäärän tekstiin laittanut, mikäli on muistanut. Koska minä ainakin muistan hänen syntymäpäivänsä. Muistan muidenkin ihmisten syntymäpäiviä ja ajattelen kyllä heitä, kun tulee tällainen yhteys.

Näköjään tämä tekee minusta itsekeskeisen ja harhaisen ihmisen. Ap

[/quote]

No aloituksessa lukee kyllä ihan jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän