Miten eroon aknearvista?
Onko mitään tietoa miten niistä punaisista arvista pääsee eroon? Olen käyttänyt joskus sinkkivoidetta, mutta se aiheutti vain sen, että alkoi puskea oikeita ja isoja finnejä. Omega3 ja sinkkitabletteja syön nykyään, mutta niistä ei juuri apua ole ollut. Eilen tein sekoituksen suolasta ja omenaviinietikasta, mutta en osaa sanoa onko siitä mitään apua. Keksin vain tehdä tuollaisen sekoituksen kun luin jostain, että suola ja omenaviinietikka olisivat hyväksi akneiholle, joten tein niistä sitten sekoituksen. Saa nähdä kuin äijän käy.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:26"]
Mun miehelläkin on arpia ja ne tekee siitä vain suloisen poikamaisen näköisen. En osaa kuvitella kultaani ilman niitä!
[/quote]
Ihanasti sanottu! Kyllä se vaan on niin, että jos toista rakastaa, hänet myös näkee kauniina.
Mikroneulaus voisi auttaa...? Sen sanotaan auttavan aknearpiin, juonteisiin ja ryppyihin, ihon yleiskuntoon, verenkierron vilkastuttamiseen ja selluliittiin. Onko joku kokeillut?
Ootteko kokeilleet Avitcid-nimistä voidetta? Itse käytän aina silloin tällöin ja auttaa huomattavasti! Tosin iho sen jälkeen "kuoriutuu" parin päivän päästä joten ei kannata laittaa kuin arpikohtiin. Näyttää ehkä vähän pahalta jos laittaa meikkivoidetta sitte siihen päälle. Sitä saa apteekista reseptillä eri vahvusina ja on kyllä aika kallista mutta mielestäni ihan sen arvoista :)
Itse kokeillut myös kaikki maailman Kelo-Cotet, sinkkipastat ja muut. Tota etanavoidetta en ookkaan kokeillu! Mielestäni apteekin se Lieracin Hydra Pheel on ihan hyvää ja myös! Lisäksi joidenkin anti-age silmänympärysvoiteiden on sanottu auttavan arpiin (esim Louis Widmerin)
Mulla auttoi Fraxel-laser. Kertahinta 500e ja kävin kahdesti. Auttaa myös maksaläiskiin, mutta nehän tulee takasin aina vain.
Mikroneulaus!!!! Kallista mutta se auttaa 100%
Arpi on määritelmän mukaan pysyvä jälki.
Aknen jäljiltä naamaan jää kuoppia ja viillon näköisiä jälkiä.
Seurustelin kerran kaverin kanssa, jolla oli poskissaan aknen jälkiä. Kuten joku yllä sanoi, se on ominaisuus muiden joukossa.
Egf seerumi. Kallista, mutta merkittävä ero jo viikossa.
Hormonaaliseen akneen ei auta muu kuin e-pillerit. Ei auta vaikka soisi mitkä antibiootit, kun johtuu hormoneista.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:51"]
Ainakaan mun naamani ei siitä komistu vaikka hankkiutuisinkin kuopista eroon niin turha vaiva.
[/quote]
Sama vika. Ajattelen niin, että jos arvista pääsen kotikonstein niin hyvä on, mutta en todellakaan jaksa vaivautua mihinkään laserkuorintaan kun tiedän ettei se elämääni tai ulkonäköäni juurikaan siitä paranna vaikka ne täplät katoaisivatkin. Itselläni ei ole niitä kuoppia lainkaan, mutta täpliä riittää ihan mukavasti. ap