Myin netin myyntipalstan kautta erään laitteen ja kävin sen viemässä hyvälle alueelle. Kuitenkin, suureksi hämmästyksekseni
se talo oli vuokratontilla. Lisäksi heidän autonsa oli rahoitusyhtiön omistama.
Kaikki oli siis vain kulissia?
Kommentit (34)
Kamalaa! Uskalsit kuitenkin mennä??
Huomasitko, että verotietojen mukaan sen ostajan vuositulot oli alle 14 000 e ja silti sillä on tittelinä joku manager?
Miten ihmeessä sait käsiisi tontin vuokrasopimuksen?
Oli kai sulla susikoira mukana varmuuden vuoksi?
Köyhät ostaa käytettyä tavaraa netistä eli ei se alue voi olla kyllä mitenkään hyvä!
möit ostajalle käytetyn tavaran. tuosta et osannut arvata että on köyhä.
Itse näin lääkärin kirpputorilla, kävi vielä sovittamassa vaatteita. Nyt vaatekauppoja on loppunut, kun työttömillä ei ole niihin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin lääkärin kirpputorilla, kävi vielä sovittamassa vaatteita. Nyt vaatekauppoja on loppunut, kun työttömillä ei ole niihin rahaa.
Olin työkokeilussa sairaalassa ja tunnistin lääkärin, hän tunnisti minut, olisittepa nähneet ilmeen.
Miksi myit jotain? Taidat tarvita akuutisti rahaa?
Eikö yhtään nolota yläpehmittää omaa surkeaa avausta?
Pyysivät toimittamaan naapurin pihaan, kun tiesivät, että olet pakkomielteinen psykopaattikyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä laitteen?
Se on salaisuus.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi myit jotain? Taidat tarvita akuutisti rahaa?
Totta,jos ap olisi varakas hän lahjoittaisi tarpeettomat tavaransa hyväntekeväisyysjärjestöille.
Surkea ahne luuseri.
Myit nettipalstan kautta? Mikä on nettipalsta, ja miksi sun piti myydä? Kuulostat vuokraloiselta itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä jaksa enää, lopettaisit.
Miksi ette te lopeta vastaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työkokeilussa sairaalassa ja tunnistin lääkärin, hän tunnisti minut, olisittepa nähneet ilmeen.
Olit työkokeilussa 😂😂
Huoh